Wie is de mol? afl. 9

die conclusie trekken jullie. Niets is wat het lijkt toch? :mrgreen: :wink:

@Eppo wrote:

Amy: er staat toch niks over de inhoud van de spoilers? :think: wat moet ik aanpassen dan? :oops:

nou ja, onder de spoilers stond de zeer vermoedelijke mol :stuck_out_tongue: en als jij dan over het geslacht begint :wink:

@Amy82 wrote:

@Eppo wrote:
Amy: er staat toch niks over de inhoud van de spoilers? :think: wat moet ik aanpassen dan? :oops:

nou ja, onder de spoilers stond de zeer vermoedelijke mol :stuck_out_tongue: en als jij dan over het geslacht begint :wink:

Nee :naughty: Onder de spoiler stond een theorie over wie de mol zou kunnen zijn, zoals zoveel verteld wordt hier… :wink:

ok, ok! :lol:

Ik denk Art. Geen idee waarom :mrgreen:

Hoe minder mensen er over blijven… hoe meer ik verdenk… :think:

hahaha blijft lastig…

zal natuurlijk wel erg verdacht zijn dat de mol de hulp van zichzelf in roept…

maar ook wel weer logisch aan de andere kant…

manlief heeft allen de foto’s gezien en denkt al vanaf het begin Patrick…

en oweee als ie gelijk krijgt :stuck_out_tongue: hahha

Liefs

ik blijf bij mijn theorie, nou ja met dank aan mijn vriend op twitter.

Er is daar nog een andere theorie, die heeft dan met een rekensommetje te maken, ik zal even zoeken of ik die kan vinden, zet ik het hier wel onder spoiler

Let op: hier staat een hele vette spoiler, in ieder geval in mijn ogen.

De beste theorie die ik heb kunnen vinden (zelf gezien na terugkijken op uitzendinggemist) is van de ingevulde vragen van de moltest. Het nummer van de vraag komt overeen met de aflevering waarin ze afvallen.

Dit is de moltest die alle kandidaten hebben ingevuld, dus al aan het begin van de serie.

Op basis van de vragen die in beeld werden ingevuld door de kandidaten kom je op onderstaand lijstje.

Vraag 1: niet ingevuld en er was in aflevering 1 geen afvaller

Vraag 2: Hanna (in aflevering 2 afgevallen)

Vraag 3: Horace (in aflevering 3 afgevallen)

Vraag 4: Miryanna (in aflevering 4 afgevallen)

Vraag 5: Jan (in aflevering 5 afgevallen)

Vraag 6: niet ingevuld en er was in aflevering 6 geen afvaller

Vraag 7: Pepijn (in aflevering 7 afgevallen)

Vraag 8: Anna (in aflevering 8 afgevallen)

Vraag 9: niet ingevuld en er was in aflevering 9 geen afvaller

Vraag 10: Karin (is dus te zien volgende week)

Vraag 11: Art

Vraag 20: Soundos en Patrick

Is dus alleen de vraag wat het verschil tussen Soundos en Patrick zal zijn, en is vraag 11 voor Art de bedoeling dat het dan de mol is, of juist de laatste verliezer (maar misschien ook de winnaar?) en dan Soundos de mol en Patrick de winnaar (of andersom)

Dit is net zoiets als de theorie met de gebarentaal bij de Molserie van Inge Iepenburg als Mol

En dus ga ik de spoiler niet lezen. Ik vond het echt niet leuk toen met Inge om voortijdig te weten wie de mol was.

Ik blijf maar bij mijn mol Karin.

Volgens mij heeft iemand die theorie al eens geplaatst.

Het blijft een theorie en dus niet zeker. Er zijn er zoveel in omloop!

Ik zat gisteren ineens te denken… dat het er zo dik bovenop ligt bij Art dat hij loopt te mollen. Zou dat ook geen taktiek kunnen zijn? En dan bedoel ik: De mol loopt zooooow opvallend te mollen dat ze denken dat hij (Art dus) de mol niet kan zijn want dat is te opvallend (maar dat hij het dan toch wel is ondertussen?)

:think:

Ohhh… ik word helemaal paranoïde van deze molserie geloof ik :lol:

Ik zit dus nog op Art (kan er maar niet van af stappen) en neig ook naar Soundos. 1 van die 2 MOET het zijn 8)

@Eppo wrote:

Volgens mij heeft iemand die theorie al eens geplaatst.

Het blijft een theorie en dus niet zeker. Er zijn er zoveel in omloop!

Ja, maar tot op heden blijft de theorie wel kloppen

ik begin Art ook een beetje TE mollerig te vinden en neig nu echt tegaan voor degene waar ik t minst van verwacht…Soundos.

ik vind het vaak ook echt belangrijk om te bedenken of ik het wel een leuke’ mol vind, en als ik dat niet vind, ben ik vaak geneigd om tunnelvisie te hebben.

Zo had ik een paar series geleden zo’n probleem met Milouska, die vond ik zo dom, dacht ik meteen dat het een ander zou zijn, maar ze was het dus toch.

Jon van Eerd vond ik een goede mol, Dennis Weening ook, Kim Pieters vond ik al wat minder. Yvon Jaspers was best een goede mol, die was ook de eerste van de BN-ers.

Ze kunnen echter geen van allen in de schaduw staan van George, de beste Mol allertijden (naar mijn mening tenminste).

Van deze serie trek ik vergelijkingen naar de mollen uit het verleden.

En dan vind ik er 2 te vanzelfsprekend, waardoor er voor mij twee overblijven. Dan hoop ik dat het mijn hoofdverdachte is, dat zou echt zo gaaf zijn.

Wat deed ie nou?

ohgossie

Ik vind dit wel heeeeel erg!

Trust nobody! 2 met zg hoogtevrees zaten in de boom :shock:

Daarom zit ik nu erg op Soundos… :shifty:

@crien wrote:

Trust nobody! 2 met zg hoogtevrees zaten in details boom :shock:

Dat had toch gewoon met de antwoorden op de vragen te maken.

Ze moesten er toch voor zorgen dat ze hun antwoorden goed hadden.