Wie is de mol? afl 6

@Esther75 wrote:

Mijn nieuwe theorie (dank aan een andere mollenvanger) komt uit bij Soundos.

Hint 1: ze stond bij de vuurwerkopdracht al met haar handen in haar oren voordat er iets gebeurde

Hint 2: de opdracht heette kleur bekennen en op een bepaald moment is zijn als enige ingekleurd in de shot, de rest is dan Zwart Wit

Hint 3: Bericht van de mol op twitter: zoek de verschillen tussen mij en de andere kandidaten in deze aflevering (aflevering 2)

er is een filmpje met de intros naast elkaar weergegeven op youtube, (aflevering 1 t/m 4) en daar is te zien dat het intro van Soundos anders is. Ze komt in die aflevering links het beeld binnen lopen en bij alle anderen rechts. Dus dat is een duidelijk verschil

Hint 4: de tweet over 10 minuten en aflevering 11, en de hints in de andere tweets.

Zou gaaf zijn als het zo was, is het net zo’n Mol als George uit de laatste Niet BN-ers serie.

Ja en bij de vorige aflevering zag je als eind titeling: Het lot in eigen handen…

en wie trok zichzelf na het spel met de handdoeken?

Dus ik vind Soundos dus steeds verdachter worden.

Interessant, interessant. Ik ga vanavond eens extra goed op Soundos letten!

Hmm… ik ga mijn pijlen wat meer op soundoes richten denk ik… :think:

Ik ga ook meer op Soundos letten.

Ik zit er alweer klaar voor hoor…hhh okee bijna dan :mrgreen:

o ja vandaag :dance:

Was het vergeten maar gelukkig nog op tijd achter gekomen.

Hub zit ajax te kijken. verdorie.

Dat is afgelopen dan is widm al een kwartier bezig.

mijn geluid op de pc heeft Desmée vanmiddag kapotgetrokken :evil:

Dus morgen voor het eten maar de hh kijken denk ik :frowning:

Ik blijf bij Peijpn,

Maar heb Soundos ook in het vizier…

Hahahaha, Pepijn zong net een liedje…

Ik zeg tegen Mark, jeetje, dat is echt zo’n vrije school liedje (ik ken hem ook uit mijn hoofd)…Kan er alleen niets op google over vinden hahaha

@Madre wrote:

Hahahaha, Pepijn zong net een liedje…

Ik zeg tegen Mark, jeetje, dat is echt zo’n vrije school liedje (ik ken hem ook uit mijn hoofd)…Kan er alleen niets op google over vinden hahaha

ja idd.!

dona no bis pacem geloof ik?

Heel gek… maar ik ga deze keer voor Soundos!

Hint van de Mol op Twitter: IkBenDeMol, tien minuten mollen leidt naar de oplossing in elf.

De opdracht van 10 minuten is gehaald, Soundos heeft de oplossing verzonnen. Dus zij is de mol :think: ?

Zou wel verrassend zijn!