Wie is de mol? afl 6

ik klikte op art maar ik blijf nog even bij patrick (foutje, sorry) als mol. maar pepijn staat deze week echt op nummer 2 bij me

@Eppo wrote:

waarom hij de mol is, omdat hij op een roze p tekent, moet je me even uitleggen :wink:

P van Pepijn, hij tekent erop, maar wijst daarmee als je het goed bekijkt ook de beginletter van de naam van de Mol aan (Pepijn dus).

Ik zit echt helemaal op Art…Ik zat dat eigenlijk altijd al maar ik vond hem zooooo overdreven mollen. Maar ik let nu op zijn reacties, gezichtsuitdrukkingen en hij is zoooooooo aan het acteren…

tsss :naughty:

Ja, maar hij wil natuurlijk ook verdacht zijn zodat anderen hem als mol zien. Ik vind het te opzichtig.

Daarom toch nog steeds Anna voor mij…denk ik… :shifty:

@mamalena wrote:

Ja, maar hij wil natuurlijk ook verdacht zijn zodat anderen hem als mol zien. Ik vind het te opzichtig.

Daarom toch nog steeds Anna voor mij…denk ik… :shifty:

Anna is wel mijn 2e mol ja…dat dan weer wel… 8)

Ik ga ook voor art!

ik blij bij karin of pepijn

maar art die molt ook wel mij iets te veel of dat is zijn truk zo erg mollen dat iedereen denkt ow dat is hem vast niet die doet zo zijn best

Even over iets heel anders… maar het valt mij elke keer weer op hoeveel Art Rooijakkers mij aan Antoinie Kamerling doet denken :think:

Slaat vast nergens op… maar ik vind de gelijkenis af en toe echt heel erg groot…

De eerste keer dat ik Art zag (en hoorde) ben ik meteen even gaan Googelen of Antoinie toevallig ook een broer, naast een zus had…

ik ga denk ik voor Soundus… waarom weet ik niet precies…

Dat viel mij gisteren op een gegeven moment ook op!

Ik blijf bij Pepijn ook deze keer weer. Hij hoeft niet veel te mollen want dat doet de rest wel en af en toe heeft hij van die kleine dingetjes…

@jet1981 wrote:

Ik blijf bij Pepijn ook deze keer weer. Hij hoeft niet veel te mollen want dat doet de rest wel en af en toe heeft hij van die kleine dingetjes…

Nou, dat vond ik gisteren ook opvallend. Af en toe deed hij wel gek. Maar omdat ik al aardig in een tunnel zit (Art of Karin) heb ik eerder nog niet zo heel goed op hem gelet. Zijn er niet gewoon 6 mollen dit jaar? Ik weet het nu echt niet meer, haha. Soundos kon ook wel mollen gisteren (waarom niet gewoon “executie” zeggen? De rest luistert toch niet naar haar?). Ik vind het dit jaar echt heel erg moeilijk. Anna valt niet zo op, dat doen molen wel vaker niet. Alleen van Patrick krijg ik nog geen hoogte. Art en Karin blijven voor de hand liggend en ik kan me gewoon niet voorstellen dat een van de twee de mol is, maar toch blijf ik telkens maar op deze 2 zitten, gewoon omdat ze zo verdacht doen en zijn. Ik denk maar dat ik bij degene blijf waar ik al weken op zit; Karin.

Ik verdenk sinds vorige week Soundos.

Ze doet vaak niet mee met testen, hobbelt ook gewoon achter haar collega’s aan, maar weet wel precies hoe de testen moeten (dat hoor je in die tussenstukjes waarbij ze zelf aan het woord zijn).

Ik zag vandaag de herhaling omdat Lasse riep van he dat is wie is de mol, dat wil ik zien. Nou ja ok dan. En die Art zei bij dat schrijfgedoe gelijk al van ach we hebben toch alle tijd. Terwijl hij nog geeneens wist wat de opdracht was - dat bleek pas later en pas later zei Karin dat ze een uur hadden (wat hij vervolgens negeerde)

En toen gezegd werd dat het woord executie was had ik het idee dat Pepijn oprecht schrok en dat Art het vooral speelde dat hij verbaasd was dat het dat toch was.

@Madre wrote:

Ik zit echt helemaal op Art…Ik zat dat eigenlijk altijd al maar ik vond hem zooooo overdreven mollen. Maar ik let nu op zijn reacties, gezichtsuitdrukkingen en hij is zoooooooo aan het acteren…

tsss :naughty:

Juist!

Dat viel mij ook elke keer weer op!

Maar ik weet het daardoor niet hoor, misschien wil hij gewoon een beetje pesten?

Soundos zou het ook goed kunnen zijn, en wel grappig dat zij de enige is waar “mol” (de letters) al in haar naam zit.

Pepijn vind ik ook verdacht. Maar op wie stem ik dan? :think:

Ik heb een keer op Patrick gestemd. eerste aflevering zag ik blik van Anna met haar lachje die ik meteen verdacht, nu niet meer. Karin molt te opvallend en Soundos na deze afleveerin ook niet meer verdacht. Tot zover de vrouwen nu. Art te opvallend en Pepijn lijkt fanatiek mee te doen en Patrick heeft hele rare acties af en toe door het echt gewoon te verpesten en niet eens zijn best te doen.

Petri

Ik denk toch Pepijn.

Mijn nieuwe theorie (dank aan een andere mollenvanger) komt uit bij Soundos.

Hint 1: ze stond bij de vuurwerkopdracht al met haar handen in haar oren voordat er iets gebeurde

Hint 2: de opdracht heette kleur bekennen en op een bepaald moment is zijn als enige ingekleurd in de shot, de rest is dan Zwart Wit

Hint 3: Bericht van de mol op twitter: zoek de verschillen tussen mij en de andere kandidaten in deze aflevering (aflevering 2)

er is een filmpje met de intros naast elkaar weergegeven op youtube, (aflevering 1 t/m 4) en daar is te zien dat het intro van Soundos anders is. Ze komt in die aflevering links het beeld binnen lopen en bij alle anderen rechts. Dus dat is een duidelijk verschil

Hint 4: de tweet over 10 minuten en aflevering 11, en de hints in de andere tweets.

Zou gaaf zijn als het zo was, is het net zo’n Mol als George uit de laatste Niet BN-ers serie.

Het blijft lastig om het echt te bepalen - de niet mollen mollen en de echte mol wordt door het programma wellicht express buiten beeld gehouden daar waar het op zou vallen.

Ik heb toen gezien met John van Eerd hoe zijn mollenstreken er achteraf uitzagen - als kijker krijg je dat allemaal zo niet mee.

ik stem SOUNDOS.