Ik heb dus weer eens geen idee :hug:
Art blijft mollen de hele tijd, maar of hij dan ook is betwijfel ik.
Pepijn heb ik deze keer niks mollerigs zien doen of horen zeggen.
wie riep er tijdens die plankjes opdracht dat ze wel naar Soundos moesten luisteren?
Ik denk dat het diegene is, maar ik weet even niet meer wie dat zei :oops:
Van de ene kant zou ik nu zeggen dat ik terug op Art ga zitten omdat ie zo raar heeft gedaan. Maar nu blijf ik toch bij Karin.
Ik streep sowieso Anna en Soundos weg, die zijn het niet (denk ik).
Ik Blijf bij Karin (en oudste is het met me eens :mrgreen: )
Het is Art!
* Karin had wél verteld dat ze een uur de tijd hadden tijdens het woordraden.
* Karin zei de 3e rechtsaf en hij herhaalde: de 4e rechtsaf.
En tijdens de loopplankjestest was hij wel heel erg in zijn eentje met die planken aan het lopen..
Maar Anna riep ook iets stoms Denken Tijdens het plankengebeuren zei ze tegen Patrick dat hij naar haar moest lopen met het plankje en dan weer terug moest lopen .. dus of het was écht dom, of een poging tot mollen Knipoog
@lydia wrote:
Ik Blijf bij Karin (en oudste is het met me eens :mrgreen: )
Ik ook, ik blijf echt standvastig deze reeks, dus ook al moet ze er volgende week uit, Karin is mijn mol 8)
ArT, nee zo opzichtig dat kan gewoon niet.
In mijn laatste post zei ik dat het me niet zou verbazen als Anna de mol blijkt te zijn, heb er niet op iets kunnen betrappen.
Sja… Anna… mijn eerste ingeving, maar nu dus niet meer… Die opmerking met het plankje blijft gewoon niet slim…of slecht mollen. Stiekem hoop ik niet dat zij het is :shifty:
Ik blijf nog steeds bij Karin. Ik zou het overigens wel leuk vinden als Soundos het blijkt te zijn!!!
@Irene wrote:
Ik zou het overigens wel leuk vinden als Soundos het blijkt te zijn!!!
Dan zou ze toch nooit gaan roepen dat het woord executie is denk ik dan. Dat zou veel te veel geld opleveren :mrgreen: .
Maar ze hebben uiteindelijk toch niet executie als antwoord gegeven … en dus het geld ook gemist.
Whaaaaaaa, ik weet het dus echt niet meer na deze uitzending.
Ik heb Karin ingevuld, maar het zou ook heel goed Pepijn, Patrick, Anna of Art kunnen zijn.
Soundos verdenk ik helemaal niet, maar ook zij zou het heel goed kunnen zijn: ze hoeft weinig te mollen, aangezien de rest het al genoeg doet! En inderdaad wel ‘raar’ dat zij het woord wel wist (en ze ging er toch vanuit dat ze haar niet zouden geloven, ze luisteren toch nooit naar haar…).
Het verbaast me inderdaad niets als Soundos de mol blijkt te zijn!
Ik zeg Soundos, juist omdat ze zo stil is. En 2x heeft ze een activiteitsopdracht niet gedaan omdat ze niet durfde. Dat vond ik verdacht
Waarom zouden ze ook denken dat Soundos de mol zou kunnen zijn. Die doet lekker dommertje spelen haha. Dus mijn mol is Soundos.
Mijn man zei wel dat deze Wie is de mol serie het lastig puzzelen is omdat er zoveel de mol kunnen zijn deze keer.
Ik weet het niet meer… Ik zat al die tijd op Anna, maar die heeft weinig mollerigs gedaan vandaag. En bij Art en karin blijft het er maar dik op liggen. Soundos dan? Pepijn? Patrick? Jee, …weet ik veel… Ik heb het toch nooit goed. :snooty:
Karin is elke keer te opzichtig en ik zag net ee item op tv dat ze een boek heeft geschreven waarin liegen centraal staat - dus ze is gewoon eens helemaal lekker los gegaan met liegen.
Meestal is de mol niet bij wie het heel opvalt en die meer achter de schermen molt maar wat ze niet laten zien - dus het valt te bezien wie het uiteindelijk is.
Pepijn, weer een M vorm op de groepsfoto én hij tekent met zijn vinger de straatroute op een grote roze P op een muur.
waarom hij de mol is, omdat hij op een roze p tekent, moet je me even uitleggen
Ik blijf nog even bij Pepijn.
of anders Art
ik blijf standvastig en blijf bij pepijn.
al heb ik de aflevering maar met een half oog bekeken…
@Bella wrote:
Meestal is de mol niet bij wie het heel opvalt en die meer achter de schermen molt maar wat ze niet laten zien - dus het valt te bezien wie het uiteindelijk is.
Dat is het vervelende eigenlijk ook, de makers van het programma bepalen wat je wel en niet ziet en hoort en beïnvloeden de kijker zo. Dus ze kunnen de mol heel goed buiten schot houden zodat iedereen ‘fout’ zit, of juist de mol belichten zodat iedereen het ziet.
Ik vond Karin en Art (en dan vooral Art) erg opvallend deze aflevering. Soundos was wel wat meer aanwezig maar op een positieve manier. Anna en Patrick heb ik eigenlijk amper gehoord en Pepijn vind ik gewoon fanatiek. Ik weet 't niet, blijf denk ik maar bij Karin. :think:
Ik blijf op Anna.
Ik vind sommige te duidelijk mollen. De echte mol doet sneaky dingen om niet op te vallen.
Maar Soundos is mijn tweede mol. Vanaf vorige aflevering.
Vind het trouwens wel een leuk groepje.