Wie is de mol? Afl. 5

Ooooooooh moeilijk…

Ik vind Art heel overdreven mollen, maar juist zijn onbewuste gezichten vind ik heel erg verdacht…

Ik heb echt geeeeeeeeeeeeeeeeen idee.

Patrick is het iig NIET :angel:

Karin ook niet, die doet express dom.

Mijn man denkt Pepijn…

Ik neig naar Art of Anna of Soundos…

Die ging niet op een paard, die bleef veel in de auto zitten tijdens de jeeprace…

:think: :think: :think:

Ik ga voor ehm…

Soundos

Denk ik…

Ik blijf bij Karin maar ik ga nu eerst zoeken wie er uit is want de telefoon ging weer.

Hier nog steeds Art.

Ik heb het begin gemist,

waarom zat Soundos niet op een paard?

Ik weet het verder echt niet.

Ik ben nu helemaal van Karin en Art af. Art doet het erom denk ik.

En tijdens de uitzendign dacht ik dat het Jan zou zijn, maar die is het dus niet :?

Nu moet ik gaan gokken…

ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen

hier nog steeds patrick.

Vanwege de foto opdracht, 2 mislukte foto’s door hem gemaakt.

En ik weet zeker dat de mol in het groepje van snelle cowboys zat (Art, Patrick, Jan) en we weten wie eruit is, en de andere vind ik echt te opzichtig. De jeepopdracht kreeg hij niet de kans in de positie te komen waarin hij het kon laten mislukken, dat lieten pepijn en anna niet gebeuren.

Ik hoop dat ik het goed heb, heb vaak wel een gevoel wie het echt niet is.

Mijn nieuwe mol is Art, hij zal er volgende week dus wel uit gaan :wink:

Omdat ik het dit keer niet weet, blijf ik gewoon op Karin.

Ze blijft gewoon mollerige dingen doen en vooral zeggen.

Art verdenk ik juist nu na deze aflevering helemaal niet meer, het was echt te veel wat ie deed, en zag je zijn gezicht toen Jan een rood scherm kreeg?

Zag er toch wel redelijk echt uit, naar mijn mening.

@myrella wrote:

Ik heb het begin gemist,

En tijdens de uitzendign dacht ik dat het Jan zou zijn, maar die is het dus niet :?

Nu moet ik gaan gokken…

Soundos durfde weer eens niet, zij is niet de mol, de mol weet de opdrachten van te voren. Dus dan was ze voor bereid geweest en had ze wel op dat paard gedurfd.

Ik blijf tussen Karin en Art twijfelen. Ik ben alleen bang dat heel Nederland zowat op die 2 zit. Deze week stem ik voor Karin, ze blijft dingen expres fout doen/fout zeggen of te opzichtig dingen doen/dingen zeggen.

Ik heb nu 3 mollen (het worden er elke week meer geloof ik :shifty: :silenced: ): Karin, Patrick en Art.

Heb nu maar weer op Karin gestemd al heb ik deze aflevering niet heel veel ‘mollerigs’ van haar gezien. Art lag er wel heel dik bovenop, maar dat lag het de vorige weken er bij Karin ook. Patrick is een beetje mijn mol geworden door diverse acties van vorige week (touw, 2008). Vond hem vanavond ook stil…

Maar Anna of Soundos kunnen het net zo goed zijn (evenals Pepijn) :think: :shifty: . Lastig dus!

Ik ga deze keer voor Pepijn.

En dan alleen maar omdat ik denk dat de mol een man is, doordat Karin zei dat ze al twee keer op een mol zat die eruit is gegaan (Horace en Jan)

De foto’s waren iig erg ARTistiek…

Pepijn (groepsfoto 6 vingers zichtbaar), hij is gewoon de mol…

denk ik… :mrgreen:

@Soleil wrote:

Pepijn (groepsfoto 6 vingers zichtbaar), hij is gewoon de mol…

denk ik… :mrgreen:

Maar das toch een regelrechte kopie van Inge Iepenburg?

Dat zullen ze toch niet nog een keer gebruiken.

@mamma van sharondenise wrote:

@myrella wrote:
Ik heb het begin gemist,

Nu moet ik gaan gokken…

Soundos durfde weer eens niet, zij is niet de mol, de mol weet de opdrachten van te voren. Dus dan was ze voor bereid geweest en had ze wel op dat paard gedurfd.

Of juist niet, niets is wat het lijkt toch!

uhm ik zat elke aflevering op pepijn, maar na gissteren weet ik het niet meer zo zeker.

vind het namelijk ook wel typisch dat anna op de boot haar bikini aanhad. Zou zij geweten hebben dat ze op de boot gingen?

soundos vind ik gewoon helemaal niets. De opdracht vorige week (met die overtocht boven dat ravijn) deed ze al niet mee, en nu wilde ze ook weer niet op het paard zitten.

beetje vreemd vind ik dat… maar niet mollerig…

art vind ik al die tijd extreem opzichtig mollen, maar juist dat maakt hem voor mij niet de mol…

karin en patrick… ik weet het niet… :think:

@knipoogje1983 wrote:

vind het namelijk ook wel typisch dat anna op de boot haar bikini aanhad. Zou zij geweten hebben dat ze op de boot gingen?

Mmmmm, zit zeker wat in. Zeker omdat de mol al wist waar ze naar toe gingen (zei Pieter Jan)…

M’n vriendin zit ook op Anna…

Art is gewoon zo opzichtig, dat zou niet leuk meer zijn, dus wederom gestemd op Patrick

Karin zei; Jan is mijn mol, maar ze is er niet uit gegaan… Neem aan dat ze alle vragen beantwoordt alsof Jan dan de mol is? Dan zou ze dus alle vragen fout moeten beantwoorden en eruit gaan… Maar waarschijnlijk ligt dat te voor de hand net als Art die vreselijk liep te mollen maar dat was meer voor de rest denk ik… Soundos die weer niet meedeed met de opdracht… Tsja zo hebben ze allemaal wat he…

Ik blijf dan toch bij Pepijn, die af en toe wat steekjes laat vallen en teveel maatjes zoekt naar mijn idee… :think: