Wie is de mol? Afl. 5

ik blijf een beetje bij mijn 2 karin en pepijn

@jet1981 wrote:

Karin zei; Jan is mijn mol, maar ze is er niet uit gegaan… Neem aan dat ze alle vragen beantwoordt alsof Jan dan de mol is? Dan zou ze dus alle vragen fout moeten beantwoorden en eruit gaan… Maar waarschijnlijk ligt dat te voor de hand net als Art die vreselijk liep te mollen maar dat was meer voor de rest denk ik… Soundos die weer niet meedeed met de opdracht… Tsja zo hebben ze allemaal wat he…

Ik blijf dan toch bij Pepijn, die af en toe wat steekjes laat vallen en teveel maatjes zoekt naar mijn idee… :think:

dat zat ik idd ook te denken van karin…

maar goed ze hebben idd. wel allemaal wat. Ik blijf toch bij Art, het zal niet de eerste keer zijn dat iemand zo duidelijk molt zodat het wel op moet vallen en mensne dus niet meer aan mollen denken…

De aflevering was ook zo gemonteerd dat Art wel erg verdacht uit de bus moet komen.

Ik blijf bij Karin. Ze blijft van die domme dingen doen en zeggen maar aan de andere kant doet ze de test wel altijd goed genoeg om te blijven. :think:

Ik zit nog steeds op Anna. Zij is het, weet het zeker! :lol:

Art en Karin zijn te overdreven.

Soundos, ja op youtube staat een filmpje waarbij een ‘mollenactie’ te zien is. Maar of ik dat moet geloven.

De rest doen mee voor de sier :mrgreen:

Ik denk dit keer Art, hoewel t er dus wel erg bovenop lag. En tja, karin: De keer dat ze riep dat ze helemaal voor Horace ging, lag Horace er uit en nu zei ze voor jan te gaan en is Jan weg. Vind ik toch wel apart :think:

Wat ik wel ‘weet’ is dat Jan heel lang op Art zat, en nu in deze aflevering op Soundos.

Was bij een eerdere aflevering ook dat Karin riep dat ze zeker wist dat Horace het was maar die ging er vervolgens uit en zij bleef.

Maar net zoals in eerdere jaren zal het wel weer niet de degene zijn bij wie het te dik er bovenop ligt en wat er wellicht ook dik bovenop gemonteerd is.

Wellicht dat Karin heel hard zit te mollen maar het niet is.

Ohhhhhh, ik heb het opgenomen, nog niet terug gekeken, maar wat zie ik nu, Jan ligt eruit…

Tja… en dat was nu net mijn mol :think:

Ik ga snel terugkijken en dan de poll opnieuw invullen!

Toch blijf ik bij Peppijn, ook al Molt die niet zo overdreven als Art.

Maar goed we zien wel weer een weekje wachten helaas.

sjemig Jan eruit…ik had m niet als Mol verwacht…maar dat ie zo snel eruit zou gaan ook niet.

Ik blijf op Art zitten…al is die wel erg aanwezig…degene die ik het minst verdenk is Anna…en dat zal je net zien dat zij het is.

Ik blijf nog een weekje op Art gokken…

Ik zat verleden week op Art en mijn 2e mol was Patrick. Maar na aflevering 5 denk ik niet echt dat Art nog de mol is.

Ik vind alles veel te opvallend. Zoals bij de fotoopdracht 2 keer perongelijk te vroeg drukken. En met de jeepopdracht Patrick opstoken om het kaartje weg te gooien.

Ik zat ook te denken aan Anna.

Ik vond het namelijk ook al typisch dat zij al een bikini aanhad :think:

Pfff, ik heb gewoon echt geen idee…

Heb t opgenomen dus vanavond nog maar een keer kijken.

Eigelijk hebben ze allemaal iets verdachts :lol: .

Wedden dat Anna straks gewoon de mol blijkt te zijn.

Zij doet nooit iets raars, we hebben d’r in ieder geval niets opvallends zien doen.

En ze laat de rest gewoon hun molenstreken uitvoeren, waardoor 8 van de 10 opdrachten toch mislukken.

Ja volgens mij hebben we een hele slimme mol dit keer.

Verder blijf ik natuurlijk de rest van de reeks op Karin zitten :wink:

Nog 2 minuten :angel:

Het is Art!

• Karin had wél verteld dat ze een uur de tijd hadden tijdens het woordraden.
  • Karin zei de 3e rechtsaf en hij herhaalde: de 4e rechtsaf.

En tijdens de loopplankjestest was hij wel heel erg in zijn eentje met die planken aan het lopen…

Maar Anna riep ook iets stoms :think: Tijdens het plankengebeuren zei ze tegen Patrick dat hij naar haar moest lopen met het plankje en dan weer terug moest lopen … dus of het was écht dom, of een poging tot mollen :wink:

Ik zit nog steeds op Art, maar het ligt eigenlijk zo voor de hand. Die is echt aan het mollen, maar of het DE mol is :think: … ik weet het niet hoor!