Wie is de mol? afl. 10

je dacht ik ook Carla :mrgreen:

gaan ze straks in de laatst aflevering ook nog analyseren ofzo?

ja dit is pas mijn 1e seizoen dat ik WIDM kijk :wink:

Hmmmmmmmmm, ik vond Jon van Eerd dus niks aan. Mijn favo mol seizoen is denk ik toch wel waarin Dennis Weening mol was, echt niemand had hem in de test als mol genoemd tot in de finale, ik vond hem geniaal, ook toen ik zijn mollenstreken terug zag.

En het seizoen met Yvon Jaspers vond ik ook héééééééééééél leuk.

Dit 's pas mijn 3e seizoen, vandaar dat ik niet de betere mollen ken :mrgreen:

Amy: in de laatste aflevering laten ze zien wat de mol allemaal wist en uitgevreten heeft krijg je een terugblik van alle spellen met commentaar van de mol. Heel leuk altijd.

o leuk Ep!

@Femke Fataal wrote:

1e aflevering zei ik Art, daarna ben ging ik alle afleveringen voor Karin, nu ga ik maar terug naar Art. Maar ik ben helemaal verbaasd over de wending die het neemt, zeker na al die hints over Soundos die een paar weken geleden in het WIDM topic stonden.

Eerste aflevering zei ik Soundos. Toen een stuk of 3 Art, daarna Karin. Maarja, mijn mol (Karin) is eruit dus ik ga terug naar mijn reservemol Art!

Toen Karin er uit ging zei ze tegen Pieter Jan dat ze op Patrick had ingezet (toch :think: ).

En zij ging er uit, dus zou het dan toch Art zijn?

willy: het is ook een kwestie van wie de meeste vragen goed heeft.

kijken ze ook naar snelheid van de gemaakte test?

@Eppo wrote:

Ja want ik geloof Horace is afgevallen omdat hij wel hetzelfde aantal foute antwoorden had maar iemand anders de test sneller gemaakt had.

Natuurlijk weet een van hun wie de winnaar is! :doh: Je weet van jezelf toch of je de mol bent of niet. :roll:

@Pimpernella wrote:

@Eppo wrote:

Ja want ik geloof Horace is afgevallen omdat hij wel hetzelfde aantal foute antwoorden had maar iemand anders de test sneller gemaakt had.

klopt, vorig jaar hadden Frits en Sanne allebei de vragen even goed gemaakt, maar Frits was sneller en heeft toen gewonnen

@Sunce wrote:

mn vrien zei gister tegen me:

Art of Patrick weet nu dat 1 van hun de winnaar is? Als Art de mol is,wat ik denk,dan weet Patrick al dat hij gewonnen heeft toch? en andersom natuurlijk ook,toch?Ze lieten allebei nl niets merken(Geen Patrich die uberblij was dat hij gewonnen heeft :wink: )

Ja maar dat is altijd!

@Christine wrote:

@Sunce wrote:

Art of Patrick weet nu dat 1 van hun de winnaar is? Als Art de mol is,wat ik denk,dan weet Patrick al dat hij gewonnen heeft toch? en andersom natuurlijk ook,toch?Ze lieten allebei nl niets merken(Geen Patrich die uberblij was dat hij gewonnen heeft :wink: )

Ja maar dat is altijd!

Nee niet…

Want vaak blijven er 3 over. Een mol, 2 niet mollen, en daarbij hebben ze dus alle drie een kans.

Daarom vind ik het zo gek dat ze nu zo duidelijk hebben gezegd dat Soundos uit het spel is.

Want zij had ook nog kunnen winnen ook al had PJ gezegd dat Art of Patrick de mol is. Dat had niet automatisch hoeven te betekenen dat een van de 2 gewonnen had toch

@Madre wrote:

@Christine wrote:
@Sunce wrote:

Ja maar dat is altijd!

Nee niet…

Want vaak blijven er 3 over. Een mol, 2 niet mollen, en daarbij hebben ze dus alle drie een kans.

Daarom vind ik het zo gek dat ze nu zo duidelijk hebben gezegd dat Soundos uit het spel is.

Want zij had ook nog kunnen winnen ook al had PJ gezegd dat Art of Patrick de mol is. Dat had niet automatisch hoeven te betekenen dat een van de 2 gewonnen had toch

Ze moesten het wel op deze manier doen. Soundos en Art zaten allebei op Patrick en Patrick op Art. Ze konden (in mijn ogen) de winnaar nog niet noemen. Als Art de mol is, dan wint Patrick. We weten dat Soundos op Patrick zat en dan dus verliest. Als Patrick de mol is dan hadden ze het wel op dezelfde manier kunnen doen als vorig jaar. Dan was Art nu als winnaar aangewezen en zouden we volgende week horen dat Soundos de verliezer is en Patrick de mol. Of misschien vonden de makers het gewoon leuk om maatjes Patrick en Art hun strijd zo te laten uitvechten :wink:

Hè en wat ala er helemaal geen mol blijkt te zijn 8)

:lol: :lol:

Dat zou een twist zijn.

@mamma van sharondenise wrote:

Dat zou een twist zijn.

Dat zou ik heel stom vinden :mrgreen:

@Eppo wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Dat zou een twist zijn.

Dat zou ik heel stom vinden :mrgreen:

Ik ook :evil: :wink:

vorig jaar wisten we toch ook al wie de verliezer was in de een a laatste aflevering? :think:

@knipoogje1983 wrote:

vorig jaar wisten we toch ook al wie de verliezer was in de een a laatste aflevering? :think:

Ja, klopt!

@Soleil wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Ja, klopt!

Nee, in de een na laatste aflevering werd de winnaar (Frits) bekend gemaakt. In de laatste aflevering hoorden we wie de verliezer (Sanne) en wie de mol (Kim) was.

Tja, vanaf afl. 1 al Patrick, ik wijk er niet meer vanaf…