Wie is de mol? afl. 10

Patrick… als hij het echt is, dan zit ik vanaf het begin op de goede mol. Dat wordt een week niet slapen he… tsjah… :lol: :mrgreen:

Art

Ik blijf maar op Art dan. :shifty: :think:

Ik ga weer terug naar mijn mol van de eerste 5 afleveringen en dat is Patrick.

Ik ga dan toch echt voor Art waar ik al vanaf het begin op zat!

1e aflevering zei ik Art, daarna ben ging ik alle afleveringen voor Karin, nu ga ik maar terug naar Art. Maar ik ben helemaal verbaasd over de wending die het neemt, zeker na al die hints over Soundos die een paar weken geleden in het WIDM topic stonden.

Ik blijf bij Art. Heb nog heel even gedacht dat het Soundous zou zijn, maar dat werd al snel niet meer mogelijk :mrgreen: Jammer dat ze niet heeft gewonnen, dat had ik haar wel gegund.

Patrick is ook een goede kanshebber, maar die heeft niet echte molacties gehad. Art wel. Misschien opzichtig, maar het kan natuurlijk ook op die manier uitgezonden zijn …ze laten gerust de helft niet zien natuurlijk :think:

Pff… nog een week wachten! Wat erg! :shifty:

Whaaaa, ik weet het dus echt niet meer…

Heb op Patrick gestemd: de 8 meter op het koort, de vrijstelling…

Art was wel heel fanatiek en heeft ook in de boomopdracht toch nog wat geld binnengehaald (hij had het ook niet kunnen vinden of zo)…

Ik weet het dus echt niet…

In dit geval ga ik dan terug naar mijn oorspronkelijke mol, art…

Maar net zoals elk jaar, die laatste aflevering weet ik het gewoon echt niet meer :mrgreen:

Ik denk nog steeds zoals al weken … Patrick, die werd pas blij en fanatiek en gepassioneerd in de vorige aflevering met die vrijstelling die hij NIET nodig had.

Petri

Ik dacht dat het Soundos was…Nou weet ik het dus echt niet meer. Owwww, wat ben ik nieuwsgierig.

Anna Sofie zegt dat het Patrick is, dus ik volg haar :mrgreen:

Ja daag alle afleveringen zit ik op Karin dus ik stem gewoon niet dit keer.

Ik heb echt geen idee, maar ik hoop dat Patrick het is, want die heb ik niet echt zien mollen.

Jammer voor Soundos ik had haar de overwinning wel gegund eigenlijk.

Dat zij de mol niet kon wezen dat dacht ik al, zij heeft te veel geld binnengehaald voor een mol.

El grappig hoe zo’n programma kan lopen, in het begin vonden we Soundos met zijn allen niets aan geloof ik en nu vinden we het jammer dat ze niet heeft gewonnen.

Sta net onder de douche een heel nieuwe theorie te bedenken.

Art is de mol, waarom, Als Patrick de mol zou zijn heeft hij Art de finale in geholpen.

Als Patrick bij de bomen opdracht wel het geld had gepakt, dan had zomaar Karin er wel in gebleven kunnen hebben en Art eruit.

Maar als Art de mol is niet natuurlijk.

Bovendien, slaat het nergens op als er wordt gezegt de mol neemt contact met je op dat de mol zichzelf dan een vrijstelling naar de finale geeft.

Maar ja aan de andere kant heeft Art dan Patrick naar de finale gestuurt en dan is het bovenste ook zinloos bedacht :shifty:

Ach laat maar het is laat en ik ben hier gewoon niet zo goed in, maar het houd me wel bezig :oops:

ze mochten toch zelf kiezen of de mol contact opnam? Daar had de mol geen invloed op.

Vind het wel Schattig hoe mensen moeten huilen als er iemand anders uit gaat. Het is toch in een week opgenomen? Of zitten ze er wel langer allemaal? Krijg dan het gevoel dat ze er maanden zitten :mrgreen:

Nee hoor, volgens mij duren die opnames wel een week of 3 of langer…

Patrick dan, want Art…dat kan en wil ik nog steeds niet geloven

mijn man zegt al vanaf aflevering één minuut 1 dat het Art is, en dat deed hij vorig jaar ook en had toen vanaf minuut 1 de goede mol…als dat nu weer zo is vind ik het niet leuk meer hoor :wink:

ik blijf bij art… heb het al vaker gedacht deze aflevering, dus ga nu niet meer switchen.

al heeft hij bij de boomopdracht dan wel veel geld binnen gehaald, en waarom hij dat gedaan heeft, geen idee, misschien om hem toch minder verdacht te laten lijken?

en patrick en art wilde natuurlijk graag samen naar de finale, dus dat die elkaar geholpen zouden hebben om samen in de finale te staan, vind ik niet eens zo verbazenwekkend

Ik denk al vanaf het begin art. Zou wel een beetje teleurgesteld zijn als hij het nu niet blijkt te zijn :lol: