Wie is de mol? afl. 10

mn vrien zei gister tegen me:

Art of Patrick weet nu dat 1 van hun de winnaar is? Als Art de mol is,wat ik denk,dan weet Patrick al dat hij gewonnen heeft toch? en andersom natuurlijk ook,toch?Ze lieten allebei nl niets merken(Geen Patrich die uberblij was dat hij gewonnen heeft :wink: )

hahaha mamy ik hoop dat jouw man gelijk krijgt! want dat betekend dat de mijne ongelijk heeft… hahaha

Manlief heeft hier alleen de foto’s gezien in het begin en besloot dat het Patrick moest zijn… Oooh als ie maar geen gelijk krijgt!! maar ben bang van wel…

want tis natuurlijk wel een super mollenactie als je hulp van jezelf inroept :stuck_out_tongue:

Maar ik ga dus uit principe voor Art :stuck_out_tongue: hihi

Aaaaaah nog een week geduld… en ik ben zooo nieuwsgierig!!

Liefs

@mamy wrote:

Patrick dan, want Art…dat kan en wil ik nog steeds niet geloven

mijn man zegt al vanaf aflevering één minuut 1 dat het Art is, en dat deed hij vorig jaar ook en had toen vanaf minuut 1 de goede mol…als dat nu weer zo is vind ik het niet leuk meer hoor :wink:

Ik zeg het ook al vanaf de eerste aflevering, maar ik denk toch dat ik fout zit… Ik heb het nog maar 1 keer goede gehad, alleen George had ik juist. Dus ik zit vast fout!

Ik denk dat Art de mol is, maar Patrick zal het wel zijn :wink:

nou zeg! ik zat zo op Soundos, vooral na die theorie onder de spoilers vorige keer :mrgreen:

ga nu voor Patrick. Art heeft mij te opzichtig gemold :smiley:

Ik ben 1x van Art afgeweken in al die weken…maar ik spring weer meteen terug…ben benieuwd :mrgreen:

de finale is op st patricks day…

zal dat een verwijzing zijn naar de mol?

Patrick, Art begon helemaal te glunderen toen hij hoorde dat hij gewonnen had…

Maarja, ik was er ook ten zeerste van overtuigd dat het Pepijn was…

Ik zei de eerste afleveringen Art met als 2e mol Patrick. :roll: :roll: :roll:

Toen door alle theorien overgestapt naar Soundos. Dus nu maar weer naar mijn eerste keus mol Art.

@Sunce wrote:

mn vrien zei gister tegen me:

Art of Patrick weet nu dat 1 van hun de winnaar is? Als Art de mol is,wat ik denk,dan weet Patrick al dat hij gewonnen heeft toch? en andersom natuurlijk ook,toch?Ze lieten allebei nl niets merken(Geen Patrich die uberblij was dat hij gewonnen heeft :wink: )

Klopt hoor, dat zij het dan wel al weten. Maar ze mogen niks laten merken natuurlijk… het is nu een cliffhanger :mrgreen:

Patrick

Maar… Soundos zei toch, vlak voordat ze er uit ging, heeeeel duidelijk: Patrick is mijn mol! En toch ligt xe er uit. Dan zou je dus denken dat het toch Art is. Als het zo is, heeft ie niet echt top gemold volgens mij. Inderdaad soms wat te opzichtig…

Als Soundos en Art allebei op Patrick zitten kan het zijn dat Soundos met de goede mol verliest omdat Art de test beter gemaakt heeft.

Toch denk ik dat Art het is.

@knipoogje1983 wrote:

de finale is op st patricks day…

zal dat een verwijzing zijn naar de mol?

hahahaha dat is een goeie :mrgreen:

@Soleil wrote:

nou idd, Art leek zo blij als een kind dat hij gewonnen had :lol:

en die theorie met vragen en wie welke aflevering verlaat klopt ook, Soundous was toch bij vraag 10 laten zien ofzo? en exit in 10. Patrick bij nr 20, en dus de Mol.

Wat wel raar is, Soundous had alles op Patrick gegooid maar ligt eruit, dan heeft óf Art sneller de test gemaakt, of Art is gewoon de mol. Maar dan heeft hij het niet goed gedaan vind ik, veel te opvallend :wink:

@Amy82 wrote:

@Soleil wrote:

Wat wel raar is, Soundous had alles op Patrick gegooid maar ligt eruit, dan heeft óf Art sneller de test gemaakt, of Art is gewoon de mol. Maar dan heeft hij het niet goed gedaan vind ik, veel te opvallend :wink:

Dat is helemaal niet raar :angel: Als Patrick idd de Mol blijkt te zijn, dan heeft Art natuurlijk de test sneller gemaakt, anders was hij niet de winnaar.

@D. wrote:

@Amy82 wrote:
@Soleil wrote:

Dat is helemaal niet raar :angel: Als Patrick idd de Mol blijkt te zijn, dan heeft Art natuurlijk de test sneller gemaakt, anders was hij niet de winnaar.

Of gewoon meer vragen goed, Art wist veel meer persoonlijke dingen over Patrick dan Soundos.

Ze zij het zelf ook al dat als ze op het nippertje zou verliezen dat het daardoor zou zijn.

Ah ja, dat is natuurlijk ook zo. Nou ik ben echt heel benieuwd!

@mamma van sharondenise wrote:

@D. wrote:
@Amy82 wrote:
@Soleil wrote:

Of gewoon meer vragen goed, Art wist veel meer persoonlijke dingen over Patrick dan Soundos.

Ze zij het zelf ook al dat als ze op het nippertje zou verliezen dat het daardoor zou zijn.

ja dat is ook zo…! dat had ze gezegd ja, omdat Art en Patrick al de hele tijd op een kamer hadden gezeten, zou ze daardoor achterstand op hebben gelopen…

oja; een verzoek;

volgende week graag niet meteen in de topictitel zetten wie de Mol is!! ik kijk vrijdag namelijk pas :mrgreen: bedankt :mrgreen: :-*

Die is duidelijk Amy! :mrgreen:

Het kan alle kanten op dus… Spannend!

Weet nog wel van John van eerd. Totaal niet aan zien komen en die had toch grappige mollenacties! Vooral toen in de supermarkt.

Dus wie weet wat Art allemaal nog heeft uitgespookt. :mrgreen: