Anna
he wat balen dat horace eruit is!
Karin, nog steeds…
Ik was er tot het rode scherm van overtuigd dat het Horace was…
Nu maar voor Karin gegaan, moet wel weer opnieuw leren kijken nu.
Karin is vlgs mij gewoon dom…ligt teveel voor de hand dat zij t zou zijn.
Ik ga deze week voor t eerst stemmen…en wel op Art.
Ik zit ff op Art, don’t ask me why…
Ik blijf op Art zitten (wat in het echt ook niet vervelend zou zijn 8) ) maar hij heeft iets sneaky’s… Hoewel Jan ( ook een lekker hapje) eigenlijk ook best de mol zou kunnen zijn. Hij heeft iets, waardoor je bijna gaat geloven dat hij enorm aan het jagen is, maar ondertussen…
Patrick is volgens mij de mol, alhoewel ik Pepijn toch ook nog wel verdenk.
Wat een hilarische opdracht trouwens met die sleutels en die kamers, haha.
En niemand die zoiets had van: er gaat er één alvast zoeken en de ander gaat uitbeelden.
Er was ook niemand die hun opdachtbriefje voor de camera hield, maar dat mocht misschien niet :think:
@Eppo wrote:
Er was ook niemand die hun opdachtbriefje voor de camera hield, maar dat mocht misschien niet :think:
haha daar dacht ik ook aan…gewoon dat briefje te laten zien…mahja zal idd wel niet gemogen hebben.
Als eerste,
Wat een leuke uitzending!!!
Ten tweede
Nog steeds Karin, “Horace is de mol, Horace is de mol”.
Nee, Karin je bent zelf de mol.
Ten derde,
wat jammer dat Horace eruit ligt.
ik zit ook nog steeds op karin
zit dat lekker Lizzy hahahahahaa
Art is ongelooflijk veel aan het woord zeg! Maar hij kan ook wel leuk vertellen. Ik vind het veel teveel voor de hand liggen maar Art doet zó verdacht in mijn ogen. Ik blijf dus nog even op Art zitten (ook al, wat zal het zwaar voor hem worden met zoveel mensen ). Maar Karin heb ik ook nog lang niet afgeschreven!
Hier ook nog steeds Karin, maar denk niet dat zij het is…
Eigenlijk is iedereen verdacht :liar: .
Volgende week maar weer kijken…
ik blijf bij pepijn, al stond hij wel weer opvallend met zijn vingers/handen op een gegeven moment en maakte hij weer een L.
Dat is eigenlijk een reden waarom ik helemaal niet op hem wil zitten… :think:
karin vind ik gewoon een dom mens… hoop dan ook niet dat zij te mol is, want dan blijft ze er voorlopig nog wel even in…
en damn, wat blijft jan toch een lekker ding! :drool: :drool: :drool:
Ik denk Anna…Maar vraag me niet waarom. Ik vind Art en Karin erg voor de hand liggen.
Kijken jullie ook op de site enzo? Fora?
Art! En Karin is ook nog steeds verdacht…
ik zit hartstikke stevig op Art! :-*