Wie is de mol 2011 afl.3

Elke week ben ik er meer van overtuigd dat het karin is, ze doet veel te naief en zo schat ik haar niet in ( “O, ik dacht echt dat we met dat stukje bezig waren”) En dan zeggen dat ze helemaal op Horace gaat inzetten en dan ligt hij er uit :think:

Patrick deze keer maar, maar vraag me niet precies waarom

@anne70 wrote:

Elke week ben ik er meer van overtuigd dat het karin is, ze doet veel te naief en zo schat ik haar niet in ( “O, ik dacht echt dat we met dat stukje bezig waren”) En dan zeggen dat ze helemaal op Horace gaat inzetten en dan ligt hij er uit :think:
er was iemand met net zoveel fouten, dus dat kan karin natuurlijk ook geweest zijn

Ik denk nog steeds Patrick… :slight_smile:

(ben niet meer de enige zie ik :wink: )

Ik ga nog steeds voor anna!

@Greetje14 wrote:

Ik denk nog steeds Patrick… :slight_smile:

(ben niet meer de enige zie ik :wink: )

Klopt…ik hoorde gister nog iets raars, maar ik kijk vanmiddag nog even een keer of dat klopt

Ik zit op Art.

Ik vind hem iets verdachts hebben. Aan de andere kant vind ik hem wel heel aanwezig om de mol te zijn

ik weet het niet hoor…

Er zitten wel vaak hints in het programma. Bv. in de eerste aflevering heette die geit: tien-tien…

zou dat iets zeggen? :think:

Ik heb al alle verjaardagen opgezocht, maar niemand is op 10 oktober geboren.

10 van 10 afleveringen?

Ik hoorde vandaag wel dat Horace zichzelf al versproken zou hebben op de radio :mrgreen: Niet over de mol, maar over zichzelf en dat hij er uit zou gaan.

Karin vond ik net iets te gespeeld overkomen met het plakspel toen ze het fout had…

pepijn

met art en karin erbij als mijn mollen

Ik heb patrick echt zien mollen dit keer, hij wilde toen Beatrix werd gezegd ineens voor Elvis kiezen, en ook dat met de schildering (ja dan moeten we 2008 neerzetten, dan weten ze niet dat het die van ons is)

Ga morgen maar eens wat zaken terugkijken, is het vaak wat duidelijker.

Ik heb op Karin gestemd. Ze doet te overdreven ook met kijk maar Horace is het. En een vorige keer dat ik het zag vond ik haar ook raar doen en zo doet ze normaal niet in haar eigen programa’s.

Ik heb vanmiddag samen met Lasse de herhaling gezien op ZAPP. Ik uitleggen wat het voor programma was en wat een mol is.

Zegt Lasse ik ben het iig niet :lol: Want ik ben hier en doe niet mee.

En die mijnheer daar (die presentator) die weet wie het is - geen idee hoe er nu bij kwam dit te zeggen ookal klopt het als een bus.

Als ze het elke keer op vrijdagmiddag op ZAPP herhalen weet ik wel wat ik de komende weken op vrijdagmiddag doe samen met Lasse.

gezellig zeg, samen met je zoontje kijken. Ik heb er hier ook een van 5 lopen, maar of hij het als snap :think: :think: :think:

@meisje1974 wrote:

gezellig zeg, samen met je zoontje kijken. Ik heb er hier ook een van 5 lopen, maar of hij het als snap :think: :think: :think:

Hij haakte ook wel snel weer af want hij kan dat niet lang volhouden en doorziet het spel ook niet maar ik moest zo lachen om zijn opmerkingen.

Maar het idee van een mol die stiekem valsspeelt vind hij geweldig.

Pepijn, maar nu eigenlijk alleen maar omdat ik me verbeeld dat hij in het begin dat de groep weer samen staat zijn armen over elkaar heen legt en dat je an 3 vingers (M) op zijn arm ziet.

EN anders neig ik naar Karin, vind het er wel heel erg dik bovenop liggen.

Jan dacht ik ook nog even, die zit zo steeds op Art te mopperen, dat ik hem er ook wel van verdenk Art bewust verdacht te maken.

ja ook na het terugkijken ga ik nu voor Patrick.

Iemand gehoord dat bij het bekijken van zijn scherm een soort van stem hoorbaar is, die vertraagd of verdraaid iets lijkt te zeggen?

Alleen bij hem hoorbaar…

Ik moet nog aflevering 1 en 2 terugkijken om te kijken of ik het daar ook hoor…

Ik ga steeds meer voor Art.

Ik heb net op de site en het forum van Wie is de Mol meegelezen en daar staan ook heel veel hints en interpretaties. Bijvoorbeeld de kleuren van zijn shirts, de tekens en teksten op zijn shirts, het bord met het wapen wat half is doorgestreept naast de groepsfoto bij aflevering 1 en dan weer het shirt van Art met een wapen in aflevering 3.

Zelf heb ik net nog een stukje van aflevering 3 teruggekeken. Ik heb naar de laatste opdracht zitten kijken waar ze uit hun kamers moeten zien te komen. De opdracht was dat ze ALLEMAAL uit hun kamers moesten komen om de opdracht te laten slagen. Maar ze moesten vooral zorgen dat Horus uit zijn kamer zou komen, omdat hij anders de bagage moest halveren. De Mol heeft natuurlijk als enige geweten dat de bagage teruggekocht kon worden en je kunt van tevoren voorspellen dat dit gedaan zou worden. Dus geld uit de pot.

Art en Jan zaten in de kamer die Horus zag op zijn beeldscherm. Art en Jan hebben weinig tot geen moeite gedaan om Horus aanwijzingen te geven om de sleutel te vinden. In plaats van aanwijzingen te geven, zijn ze zelf naar de sleutel gaan zoeken. Art is degene die het bed op zijn kant zet en de sleutel vindt op een niet echt voor de hand liggende plek. Dan gaan ze hun kamer uit en geen schijn van kans dus voor Horus om zijn kamer uit te komen.

Lijkt mij een goeie mollenactie!

Dit in deze aflevering in combinatie met het saboteren van de opdracht om zoveel mogelijk mensen voor het toneelstukje bij elkaar te krijgen (hij spreekt goed spaans, maar doet geen moeite om een leraar aan te spreken op die school…in plaats daarvan gaat ie met groepjes kinderen in gesprek waarvan hij weet dat die te laat vrij zijn en dus niet naar het toneelstukje kunnen komen), is Art voor mij op dit moment absoluut de Mol.

Ik heb vandaag pas herhaling van widm gekeken.

en blijkbaar heb ik nu al last van tunnelvisie want ik blijf bij Karin.

Maaar Art is een goede tweede verdachte.

Esther, dat Patrick voorstelde om 2008 op te schrijven was voor de opdracht toch juist slim, want de kenner moest hun tekening niet herkennen.

Ik heb de eerste 3 afleveringen terug gezien (kinderen waren namelijk ook benieuwd wat “wie is de mol” was) en ik ga 100% voor Karin!

Ik heb net deze aflevering gezien, 't was er nog niet eerder van gekomen. Leuke opdrachten, zeg!

Karin geloof ik niet zo, 't is te voor de hand liggend??

Jammer trouwens dat Horace er uit ligt, leuke vent.

Ik verdenk Art, juist omdat hij zo aanwezig is.

Al die hints, die mis ik dus allemaal. Jammer, maar 't blijft een leuk programma zeg!