Wie helpt mij door de wereld van duowagens.

Hoi meiden



Ik ben nu zwanger van nummero 3 :inlove: en tussen de jongste en Yari zal maar anderhalf jaar zitten.

Nu heb ik dus een nieuwe wagen nodig, maar ik zie er zoveel en ook in zoveel verschillende prijsklasses.



Ik denk dat we zoiezo gaan voor een tweedehandse, maar wat voor eentje.

Naast elkaar of tandem welk merk, is een babynestje net zo goed als een echte wagenbak enz enz help me aub ik zie door de bomen het bos niet meer.



:-* Wendy

Hoi



Het is wel persoonlijk denk ik dus misschien moet je gewoon naar een babyzaak om ze uit te proberen en dan tweedehands kopen :wink: . Ik heb een Gracowagen via mp gekocht, eentje met twee achter elkaar zeg maar. Ik heb zelf het idee dat je heel veel winkels niet doorkomt met een naastelkaarwagen(is dit een woord :think: ).

Wij hadden al een Mutsy single spoke en hebben er nu via mp een duoseat erbij gekocht… ideaal!!

door het oppassen heb ik geregeld van die monsterlijke gevallen in handen gehad :mrgreen:

en mijn voorkeur gaat absoluut naar 1 achter elkaar, naast elkaar is echt een ramp , je komt bij 3 kwart van de winkels de gangpaden niet door :roll:



merk enz. ligt aan jezelf wat je een fijne wagen vind dus als je iets heb gespot op mp ofzo ga dan ff proefwandelen :mrgreen:

Ik heb de duowagen van Easywalker… de Duowalker Sky…



Ik heb niet gekozen voor een wagen met zitjes achter elkaar… omdat ik het zwaar duwen vind, een wagen achter elkaar… ivm gewichtsverdeling… ook was mijn jongste een flinkerd en mijn oudste een smal kippetje… dus ook geen flinke verschillen, stoep op stoep af gaat prima…

Verder… vind ik zo’n wagen ‘achter elkaar’ ook niet mooi :silenced: En de kwaliteit (geen luchtbanden en zo) ook minder, voor de Duowalker betaal je wel wat meer, maar dan heb je een super comfi wagen :thumbup:



Ik kom ook overal doorheen met de wagen… hij heeft t formaat (breedte) van een invalidewagen en aangezien de winkels deuren daar vaak op gemaakt zijn, ben ik nog geen winkel tegen gekomen waar ik niet doorheen pas… (ja de kleine boetiekjes en de Turk, maar daar kun je de wagen laten staan want je kan de kids zien, zo klein is de zaak en met sowieso een kinderwagen is vaak niet te doen in die kleine winkels)



Wij hebben nog getwijfeld tussen de duowagen van Urban Jungle maar dat was financieel even te veel, maar dat schijnt ook een super wagen te zijn…



Nadeel van de duowalker sky vond ik wel:



De zitjes liggen altijd iets achterover… dus helemaal recht kunnen de kids niet… op zich geen probleem voor hen, maar ik vind het zelf wel minder aangezien het bij de ‘losse’ kinderwagen wel kan…



De boodschappenmand onder de duowagen kun je slecht bereiken, hij is wel groot maar op de een of andere manier heel onpractisch…



Het regenscherm, heel makkelijk op te zetten maar een joekel om op te vouwen… de kwaliteit is wel super, aangezien het een stevig plastic scherm is maar opgevouwen past ie moeilijk weer in het boodschappenmandje onder de wagen…



Succes… :-*

Ow, winkels waar ik doorheen kom oa:



H&M

Kruidvat

Hema

V&D

Alle supermarkten

Kledingzaken geen probleem



Kun je iig vergelijken met de rest vd zaken die je wilt bezoeken… :thumbup:

ik heb een koelstra limbo twin! een duobuggy naast elkaar! dat achterelkaar vond ik verschrikkelijk lopen! vooral omdat de oudste, de zwaarste voorop zit!



ik heb nooit problemen met binnenkomen in winkels!

Bedankt meiden,



Fai, ik kan merken dat we wel een beetje de zelfde smaak hebben :wink: .

De urban jungle staat echt bovenaan het verlanglijstje, maar zelfs 2dehands zijn die krengen nog reteduur.

De winkels waar ik kom kan je er ook mee vergelijken.

de Duowalker Sky heb ik pas nog zitten te bekijken via het net, ook een erg mooie wagen.

Maar wat zou je daar voor uitgeven voor een tweedehandse?

Omdat ik de prijzen niet ken en het enkel op mp zie vindt ik 500 nog een behoorlijk bedrag voor een urban jungle uit 2005, snap je wat ik bedoel.



Klavertje, heeft die koelstra niet juist van die kleine wieltjes?

En daar heb je ook geen bak bij ofzo?



Debbel goede tip, ze gewoon eens uitproberen in de winkel, we hebben hier in den haag een hele grote Prenatal, ik zal daar eens heen gaan.



Moosje, nee dat is geen optie, we hebben geen mutsy.

En een gewone wandelwagen hebben we al dus dat wordt het niet.



Jancasil. ja echt, ik hoorde juist weer rotverhalen over die tandems.

En ik vindt ze ook niet zo mooi.

Op de een of andere anier spreekt zo’n naastelkaarwagen me meer aan.

Misschien ook gezelliger voor de kids.



Ik ben trouwens nog iets heel belangrijks vergeten, wij hebben geen auto en moeten dus met het openbaarvervoer.

Als de beeb nog heel klein is dan is het zoiezo geen probleem, dan neem ik hem gewoon mee in de draagzak.

Maar als hij wat groter wordt is dat wel een probleem misschien.



Is er verder nog iemand die mij wat kan vertellen over babynestjes en babybakken?



Bedankt meiden!!!

:-* Wendy

Volgens mij hebben wij er nieuw rond de 650 euro voor betaald… geen babybak want wij hebben em gekocht toen Bolle al over de 7 maanden was… dat was tijdens een actie bij prenatal… toen ging er kei veel vanaf… 20% op 700 euro bv is toch al 140 korting he…

Ik zal Az straks es vragen voor de zekerheid…

die koelstra loopt prima! en ik had voor matteo een babynest erin met een matrasje!

@faizaa wrote:

Ow, winkels waar ik doorheen kom oa:



H&M

Kruidvat

Hema

V&D

Alle supermarkten

Kledingzaken geen probleem



Kun je iig vergelijken met de rest vd zaken die je wilt bezoeken… :thumbup:






dan ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat ik in een prutstadje woon :mrgreen:

@jacsansil wrote:

@faizaa wrote:
Ow, winkels waar ik doorheen kom oa:



H&M

Kruidvat

Hema

V&D

Alle supermarkten

Kledingzaken geen probleem



Kun je iig vergelijken met de rest vd zaken die je wilt bezoeken… :thumbup:






dan ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat ik in een prutstadje woon :mrgreen:




Ohhhh :hug: :mrgreen:

Maar volgens mij zijn die maten zo, dat je overal doorheen moet kunnen waar een invalidewagen ook door kan… en in winkels moet toch altijd een ruimte zijn waar een karretje zoch doorheen kan manouvreren?

@jacsansil wrote:

@faizaa wrote:
Ow, winkels waar ik doorheen kom oa:



H&M

Kruidvat

Hema

V&D

Alle supermarkten

Kledingzaken geen probleem



Kun je iig vergelijken met de rest vd zaken die je wilt bezoeken… :thumbup:






dan ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat ik in een prutstadje woon :mrgreen:




Dat zou best kunnen hoor, wij wonen ook in en grote stad dus dan heb je grote winkels

@klavertje4 wrote:

die koelstra loopt prima! en ik had voor matteo een babynest erin met een matrasje!




Ik ga eens googlen op deze wagen :thumbup:

Ja die Koelstra vond ik ook leuk… alleen Az weer niet :roll: ook omdat ie 1 band heeft voor he? Of ja, 2 maar wel samen in het midden… hahaha je moet het zien want nu klopt mijn zin niet… :mrgreen:

Bedoelen jullie deze koelstra?

@faizaa wrote:

Ja die Koelstra vond ik ook leuk… alleen Az weer niet :roll: ook omdat ie 1 band heeft voor he? Of ja, 2 maar wel samen in het midden… hahaha je moet het zien want nu klopt mijn zin niet… :mrgreen:




Ik snap niet wat je bedoeld fai :oops:

Ik kom zo eventjes snel op 1 site rond de 1000 euro voor de skywalker.

Daar zit dan een babybak bij, 2 voetenzakken en een regenkapcombi.

Best wel geld he.

Enkel de skywalker kost daar 599,- dat valt dus wel mee maar al die assocoires tellen zo gauw op.

Hmm… nee dan heb ik er 45 voor betaald of zo… ik weet t echt niet meer… ik ga Az zo bellen,maar kan mijn foon niet vinden…

Koelsta is degelijk he :thumbup: leuke wagen…

Nou, als je op die foto kijkt, zie je dat de band voor in t midden loopt… dat vond Az geen prettig idee met beide kids erin…

@faizaa wrote:

Hmm… nee dan heb ik er 45 voor betaald of zo… ik weet t echt niet meer… ik ga Az zo bellen,maar kan mijn foon niet vinden…

Koelsta is degelijk he :thumbup: leuke wagen…

Nou, als je op die foto kijkt, zie je dat de band voor in t midden loopt… dat vond Az geen prettig idee met beide kids erin…




Ja ik snap het nu. je had het over de voorwielen.

Koelstra is ook nog aardig aan de prijs dat ontloopt elkaar niet veel.

Ik ben nu op mp aan het neuzen voor een 2dehandse