Wie helpt mij door de wereld van duowagens.

Ik had ook een duowagen nodig en vorige week deze gekocht nieuw voor een leuke prijs!



Hij irijdt super en past door normale deuren!!!



Ik heb aan 1 kant babynestje staan…

Ik heb er al een hoop versleten waaronder eentje die ik hier nog niet gehoord heb de topmark ( die achter elkaar ) en ik raad je ook niet aan om die te kopen.

ik was laatst bij de babyzaak en die verkopen ze niet eens meer om dat er veel mensen mee terug komen om dat de voorwielen er afbreken binnen een half jaar vaak.

dat was dus ook bij ons het geval.

toen heb ik er een gehad naast elkaar en ik vind het niet handig ik kwam er echt bijna nergens mee naar binnen of de winkels moesten wel heel ruim zijn in hun paden.

ik heb nu een mutsy gekocht ik moet alleen nog een dubbel seatt koppen.

Ik heb een x-adventure twinco. Rijdt super en ik pas ook overal in hoor, zelfs in de kruidvat hier in Dokkum en dat zegt wel wat :lol: Heb em nieuw gekocht voor 275 inclusief babynestje.

Ding is wel groot om op te vouwen maar ach, zijn alle duowagens dat niet?

@faizaa wrote:

@jacsansil wrote:
@faizaa wrote:
Ow, winkels waar ik doorheen kom oa:



H&M

Kruidvat

Hema

V&D

Alle supermarkten

Kledingzaken geen probleem



Kun je iig vergelijken met de rest vd zaken die je wilt bezoeken… :thumbup:






dan ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat ik in een prutstadje woon :mrgreen:




Ohhhh :hug: :mrgreen:

Maar volgens mij zijn die maten zo, dat je overal doorheen moet kunnen waar een invalidewagen ook door kan… en in winkels moet toch altijd een ruimte zijn waar een karretje zoch doorheen kan manouvreren?






het zou wel moeten ja , maar geloof dat ze er hier nog nooooit van hebben gehoord :mrgreen:

anders kom jij ff delegeren hiero?

de hema kom je in maar daar houdt het op , parkeer de kids maar bij de ingang want verder kom je niet met een naastelkaarzitter, v&d netzo en och hemel de kleinere winkels ramp ramp ramp!

daar kom ik niet eens in met mijn duozitter achterelkaar want dan zit ik geheid klem omdat ik de bochten niet kan maken :lol:

Ik heb een tandemwagen van Kees maar die bevalt me prima hoor! Jim wordt er nu wel een beetje te groot voor en die wil gewoon graag lopen, dus staat hij op KOK aangeboden en MP. Ik vind het zonde geld om een hoop aan uit te geven als je er niet zo heel lang gebruik van maakt eigenlijk… En door het kruidvat kan ik met de buzz al niet eens fatsoenlijk hier, laat staan als ik met een dubbele wagen zou lopen!



Succes met je zoektocht!

Oh echt, ow wat vervelend zeg!! dat moet toch niet kunnen, niet eens echt helemaal voor de duowagen mama’s maar die arme mensen die in een invalidewagen zitten en die toch OOK willen winkelen… :frowning:

@mamma van sharondenise wrote:

Bedoelen jullie deze koelstra?
Ik heb deze evt te koop voor je de middelste kleur heb ik.

Met 1 wandelwagen bak erbij en de gewone 2 buggyinzetten.

@mamma van sharondenise wrote:

@faizaa wrote:
Ja die Koelstra vond ik ook leuk… alleen Az weer niet :roll: ook omdat ie 1 band heeft voor he? Of ja, 2 maar wel samen in het midden… hahaha je moet het zien want nu klopt mijn zin niet… :mrgreen:




Ik snap niet wat je bedoeld fai :oops:
Hij rijdt heel fijn hoor, het lijkt op een 3 wieler maar hij heeft idd 4 wielen waardoor hij heel stabiel staat, ik kan door elke normale deur want de breedte is 76cm

@faizaa wrote:

Oh echt, ow wat vervelend zeg!! dat moet toch niet kunnen, niet eens echt helemaal voor de duowagen mama’s maar die arme mensen die in een invalidewagen zitten en die toch OOK willen winkelen… :frowning:




geloof dat al deze mensen meppel mijden of mondig genoeg zijn om iemand aan de mouw te trekken :lol:



maar je hebt gelijk tis eigenlijk achtelijk :naughty:

Als je bij de Postbank (nu ING) zit… daar kan je de duowalker met rentepunten kopen.

Wij hebben hem ook (en ook de ‘gewone’ easywalker). Echt een fijne wagen. Je betaald via de Postbank dan maar de helft en de andere helft is via de punten. Misschien een tip…

en wat vind je dan van de phil and teds



ik vind hem wel leuk , schijnt ook super makkelijk te zijn

en zo

Nadeel van Phil en Teds is dat het kind wat onder ligt zo tegen de rug van de ander kijkt… saai… :frowning:

Hij is wel superhandig met inklappen en zo… :thumbup:

ja dat idee had ik ook , maar met zo weinig leeftijdsverschil , kunnen ze ook om de beurt voor zitten misschien :mrgreen: , teminste dat zou ik met alissa en nina ook gedaan kunnen hebben :mrgreen: :inlove:

@pegje wrote:

ja dat idee had ik ook , maar met zo weinig leeftijdsverschil , kunnen ze ook om de beurt voor zitten misschien :mrgreen: , teminste dat zou ik met alissa en nina ook gedaan kunnen hebben :mrgreen: :inlove:






Ja precies, klopt… :thumbup:

@pegje wrote:

en wat vind je dan van de phil and teds



ik vind hem wel leuk , schijnt ook super makkelijk te zijn




Ja deze had ik ook al gezien, maar ik vindt er eerlijk gezegt niets aan :silenced: sorry :oops:



Op dit moment staan er 3 hoog op het lijstje

nummer 1 de easywalker, deze heeft ook zulke leuke kleurtjes

nummer 2 de urban jungle, wel een beetje prijzig

nummer 3 de koelstra mooie wagen wel een beetje saai



dit is enkel op uiterlijk, we moeten ze eerst nog gaan uit gaan proberen.

het ligt er ook aan hoeveel ze gaan kosten uiteindelijk, maar we hebben nog tot augustus de tijd dus misschien hebben we nog een meevaller tot dan.


Mama_jeanet schreef:

Ik heb deze evt te koop voor je de middelste kleur heb ik.
Met 1 wandelwagen bak erbij en de gewone 2 buggyinzetten.



Ik zal het in mijn achterhoofd houden, en tegen die tijd zal ik je wel pben of je hem nog hebt, als we voor de koelstra gaan is zwart wel de kleur die ik zou nemen.

Meiden allemaal bedankt, ik zal jullie nog wel laten weten welke het is geworden.
:-*

ik vind de andere wagens ook wel mooier, maar wat een prijzen he , die zijn 2de hands nog duur :roll:



wij hadden gelukkig genoeg leeftijdsverschil dat alissa op het plankje kon staan , en wilde ze neit lopen , deden we ze samen in de buggy zetten , hihi dat ppaste ook nog goed, :mrgreen: maar ik wilde geen duo wagen halen , ik heb later wel een fietskar gekocht en daarom wilde ik geen duo wagen , want dez ekan ik ook mee door de stad wandelen en ook nog lekker samen mee fietsen :inlove:

ik bedoel die koelstra iig niet :wink:

ik vind die wagen niets hoor ik ben altijd bang dat er wat gebeurd en dat het bovenste kind op de onderste beland.

@klavertje4 wrote:

ik bedoel die koelstra iig niet :wink:




Dan heb jij zeker de duobuggy?