wie heeft ooit iets heel groots besteld bij wehkamp ?

nou mijn vraag zegt het al allemaal,

wie heeft ooit iets heel groots besteld bij wehkamp,

ik wil een zonnebank kopen daar ,maar ben een beetje bang over het bezorgen enz,

bezorgd word het natuurlijk wel, maaaaaaaaaaaaaaar ik wil het ook op de plek hebben waar hij komt te staan ,

dat is namelijk de zolder, daar zit een wenteltrap in , en wij hebben allebij geen rug om het ding er op te krijgen, ik ben niet sterk en mijn man heeft een versleten rug du sgeen goed stel voor watzwaars natuurlijk

ik hoop dat iemand er al wat van meegemaakt heeft

ik ga anders morgen maar eens bellen met wehkamp voordat ik het bestel

alvast bedankt

Nee ze leveren het af bij de deur, het word namelijk gewoon bezorgd door TNT.

ik weet dat ze dit soort dingen, binnen brengen ,uitpakken , installeren enz, maar misschien tegen meerprijs ook op zolder brengen ?

@romata wrote:

dat ligt eraan hoor, mijn wasmachine werd weldegelijk door een wehkampvrachtauto afgeleverd, en niet bij de deur, maar netjes waar ie moest staan. en ze hebben hem ook voor me aangesloten (jammer dat daarna de hele keuken blank stond omdat ze een beetje laks waren met de boel goed aansluiten, maar goed…).

extra grote dingen worden dus niet door tnt geleverd, kan me voorstellen dat zonnenbanken daar ook onder vallen (suffe is dat je dat pas ziet als je besteld hebt, en er dus al vanuit bent gegaan dat ze ook 's avonds leveren, en dat doet wehkamp zelf dus niet :wall: ) Maar ik zou voor je wenteltrap-verhaal gewoon even bellen, is natuurlijk wel wat anders dan eventjes naar de keuken lopen met een wasmachine…

ja klopt, ik bel morgen ook even, anders moeten we wat anders regelen, :think:

arbo technisch zullen ze het die trap niet opbrengen vrees ik…

maar bel idd even dan weet jehet zeker.

Onze wasmachine en droger staan op zolder en ook via 2 trappen, zijn “gewoon” door de witgoed leverancier naar boven gebracht, de zonnebank is toen door de zaak waar we hebben besteld ook gewoon naar boven gebracht, dit was toen maar 1 trap, nu staat hij op zolder hebben we zelf gedaan, hij kan uit mekaar, dus viel best mee, heb je anders geen sterke broer/buurman/vriend die even wil helpen?

De grotere artikelen worden inderdaad NIET door tnt afgeleverd, maar door Wehkamp zelf. Ons bed brachten ze niet verder dan de huiskamer, maar volgens mij stond dat er toen ook bij bij de bezorginfo… Even bellen gewoon!

mijn bed ( maar ja die kwam in delen ) en lattenbodems werden idd door wehkamp wagen gebracht. Brachten het niet evrder dan mij huiskamer… Even bellen en dan weet je het zeker! :thumbup:

@romata wrote:

nou dat niet hoor… :wink: ik zie de tnt al met een zonnebank :wink:

onze matrassen en lattebodems zijn toendertijd wel naar 4 hoog gebacht

ze hoeven hem volgens mij af te leveren voorbij de eerste deur… dus dat wil zeggen zodra het binnen staat is het goed…

maar meestal als je die mannen/ jongens ff lief vraagt of ze hem naar boven willen sjouwen dan doen de meeste het wel voor je… des noods bied je ze een bak koffie of wat aan ;)… mijn collega’s bezorgen die spullen ook namelijk en hun verhalen gehoord te hebben denk ik wel dat ze wel dingen sjouwen ;)…

iig veel succes

li

Wij hebben ook een zonnebank besteld via de wehkamp, de levertijd was iets langer ( 2 a 3 weken??) omdat het via een ander bedrijf werd geleverd. Dat bedrijf heeft zelf de transport geregeld en het werd hier gewoon bij de deur afgeleverd.

Mijn wasmachine werd door wehkamp geleverd en aangesloten, maar die staat in de bijkeuken dus dat is dan niet veel extra moeite…

mijn bed werd naar zolder gebracht :thumbup:

heb het wel even gevraagd of ze dat wilden doen en dat was geen probleem

Ik heb 12/13 jaar geleden meubels besteld (dressior + spiegel, tv-kast en een bed) en die zijn met de Wehkampauto gekomen en het werd toen keurig op zijn plek gezet :wink:

zo’n 8 jaar geleden een kast en bed besteld werd toen geleverd door de wehkamp zelf, werd in de woonkamer gezet. Maakte niet zoveel uit was in losse onderdelen (houten bed dus eigenlijk een beetje als een ikea bouwpaket;) ) wel hadden ze 1 pakje laten vallen en laat daar nu net de spiegel inzitten die op m’n kast hoorde… en zelf niks zeggen hoor… gelukkig zag m’n vader het (woonde toen nog thuis) en ja hoor, spiegel gebroken dus die mocht gelijk weer mee terug :mrgreen: binnen 3 dagen werd i opnieuw (en heel) geleverd

Onze wasmachine zou na de 1e drempel worden neergezet (we hebben niet eens drempels in huis :lol: nouja ok misschien dat ze de voordeur bedoelen ) maar we hebben gevraagd om ze 'm naar boven wilden brengen en dat was geen probleem. Voor een lekkere bak koffie kan er een heleboel was het antwoord :wink:

Onze wasmachine werd gebracht door Wehkamp zelf en is netjes naar boven gebracht, ook de oude was meegenomen toen.

Wehkamp bezorgt zelf wij hebben er een wasmachine en een koelkast van en die werden netjes opde plek gezet en de wasmachine werd zelfs aangesloten :thumbup:

Ow ja en het oude witgoed werd kosteloos mee genomen.

nou ik heb gebeld, en ze zei me, dat al het past door de trap en de draai van mijn wenteltrap , dan zullen ze het me zelfs de zolder op brengen, :thumbup:

nou afwachten of dat ook werkelijk zo gaat hihih

hij is vanmorgen besteld .ik ben benuwd hoe het gaat , ik heb zooooooooo’n zin om te zonnen op mijn eigen heerlijke zonnebank :inlove: , een relax half uurtje voor mama :inlove: :inlove: