wie heeft ooit iets heel groots besteld bij wehkamp ?

en anders heel lief en onschuldig doen… doen ze het zo voor je :lol:

Onze wasmachine staat ook op zolder en ik was zwanger van de 3e toen de nieuwe bezorgd werd.

Wij hadden al aangegeven dat hij naar zolder moest, geen probleem… maar stond dus niet op de bon, dus die mannen die kwamen leveren eerst heel moeilijk doen, moesten ze bellen, dus zouden ze hem eerst in de gang laten staan en eventueel aan het eind van de ronde weer langs komen.



Tja niet geheel mijn stijl, maar toen beetje zielig gaan doen al zwanger en wel, halfuurtje later stond die aangesloten en wel op zolder :mrgreen:

hihih dat kan ik misschien ook wel proberen , bedankt voor de tip,



mAR IK HEB INMIDDELS WEER GEBELD NAAR DE WEHKAMP, sorry caps,



en helaas moet het van de fabrikant af komen en gaat het zo wie zo 2 weken duren voordat hij geleverd word, wel erg misleidend, en niet netjes van ze want vanmorgen werd me gezegd dat hij op voorraad was en dat het tussen de 2 en de 5 dagen ging duren, maaaaar nou i shet van de fabrikant 2 weken levertijd, jammer vindik dat want na dat het geld betaald is is de levertijd ook met meer dan een week verlengd



:? :roll:

Qua levertijd heb ik dus ook negatieve ervaringen met Wehkamp…

Ik had afgelopen zomer met het mooie weer een waterplay set besteld omdat zij garandeerden die binnen 24 uur te kunnen leveren.

Ben toen de volgende dag hele dag thuis gebleven om het pakket te kunnen ontvangen, maar geen postbode :evil:

Wehkamp maakt overigens gebruik van Selectvracht, google maar eens, zie je niet zoveel positieve verhalen…



De klantenservice gebeld, maar die konden ook niet zeggen wanneer het bezorgd werd… :roll: Uiteindelijk kwam het pas na een week! :evil:

Geef dan geen garantie dat het binnen 24 uur bezorgd kan worden! Erg misleidend! :hand: :evil:

@mamma_ wrote:

Wij hebben ook een zonnebank besteld via de wehkamp, de levertijd was iets langer ( 2 a 3 weken??) omdat het via een ander bedrijf werd geleverd. Dat bedrijf heeft zelf de transport geregeld en het werd hier gewoon bij de deur afgeleverd.




:wink:



Inderdaad jammer, maar dan heb je iets om naar uit te zien :smiley:

Selectvracht sukcksssssssssss…

Mijn wijnpakket werd voor kerst aangeboden,was ik niet thuis…uiteindelijk had ik het pas ruim 2,5 week later echt in huis…

Die sukkel had het na 2 weken afgeleverd ergens in de straat en een onleesbaar briefje in de bus gegooit…

Toen heb ik gebeld en stond het de volgende dag ineens voor mijn deur :eh:

Echt niet netjes hoe zij de dingen regelen :thumbdown:

Onze tv kast komt van wehkamp, de badkamermeubels komen ook van wehkamp. Bij ons is dat allemaal wel goed gegaan :thumbup: Met alles eigenlijk wel wat van wehkamp komt.