Wie heeft interieur van Ikea

De vraag zegt het al, wij hebben een (salon) tafel , tv meubel en stoelen voor in de keuken gezien bij de ikea.

Hiervoor hadden wij hele dure meubels bij een meubelzaak in Belgie gehad, maar dat wil ik niet meer.

Vind het leuker om bijv over 7 jaar weer alles nieuw te kopen, en met zo’n dure meubels doe je dat niet zo snel.

Hoe bevallen ikea meubels en blijven ze een beetje mooi?

Wij zitten te kijken op de liatorp serie.

Ik vind ikeameubels lelijk, tenzij voor op de slaapkamers maar voor in mijn woonkamer, nee.

Wij hebben teakmeubelen en dat hoeft ook niet vervangen te worden want dat blijft zijn tijd mee gaan en het blijft mooi combineerbaar met alle soorten interieuren :thumbup: .

Wij hebben wel dingen van Ikea van verschillende series. Van Liatorp hebben wij een eettafel, :think: kan dat? (even nazoeken…)

De dingen die we hebben, bevallen goed :thumbup:

EDIT: ja klopt, van Liatorp hebben wij de ronde eettafel (verstelbaar van 110cm rond naar 150cm ovaal)

me schoonzus heeft het intreur van de ikea. BLijft prima en mooi, ik kom niet zo vaak bij de ikea en ik wist dus niet dat het daar vandaan kwam. Ziet er prima uit.

hier een ikea kast en dressoir in de kamer, en bevalt prrrima!

Ik heb in de woonkamer een tv-meubel en een dvd meubel van de Ikea. Erg mooi en bevalt goed!

Wij hebben hier verschillende vdingen van Ikea staa, en het bevalt prima :thumbup: .

Wij hebben de banken, de salontafel en de eettafel van Ikea en die blijven erg goed. Alhoewel, de salontafel is zo’n goedkoop Lack ding. Die slijt wel harder altijd maar eens in de 2 a 3 jaar kopen we weer zo’n zelfde voor 16,95 :shock: Hihi.

Wij hebben ons tv meubel en kasten van ikea. Ben er erg tevreden over. De meubels zijn makkelijk in gebruik, nu na dik 4,5 bijna 5 jaar zien ze er nog goed uit. Natuurlijk niet als nieuw, maar goed, over een jaar of 2 kunnen we heerlijk alles vervangen! Zijn zelfs al aan het kijken hiervoor en waarschijnlijk gewoon weer Ikea!

Ja, er zitten wat butsen in, maar dat ligt aan ons, klein huis, weinig ruimte, veel al alles moeten verplaatsen / inpakken.

En oja, de eetkamerstoelen hebben we al meer dan 10 jaar, niet kapot te krijgen!

meerdere kasten van IKEA

de kinderslaapkamermeubels :angel: van IKEA

en nog meer dingen van IKEA, wij zijn er tevreden over hoor.

Mits goed in elkaar gezet is het allemaal stevig spul.

veel keus uit kleuren en mogelijkheden

ach wij zijn IKEA-fan :mrgreen:

wel ikea fan maar bij tafels snel krassen op tafels en op kasten waar kids bij kunnen… speelgoed erop krast ook snel

Ik heb twee buffetkasten van Hemnes. Een kleine met 3 laden en een dubblel met 6 laden en ik vond ze waardeloos. Die lades vallen al heel snel uit elkaar, ondanks dat ze goed in elkaar zijn gezet en regelmatig de schroeven zijn na gedraaid.

Maar aan de andere kant is de prijs er dan ook wel weer naar.

@Cariska wrote:

wel ikea fan maar bij tafels snel krassen op tafels en op kasten waar kids bij kunnen… speelgoed erop krast ook snel

Ik heb nu een massief houten tafel en ook daar komen krassen ook van speelgoed.

Dan heb ik liever ikea en over een aantel jaar weer vervangen.

hoi hoi,

wij hebben de malm kasten van ikea !

In de woonkamer staat er één als speelgoedkast voor Michaël, vertikaal met 6 schuiven (daar kan heeeeeeeeeel veel in, echt waar).

Dan nog de buffetkast: ook 6 laden, maar dan horizontaal (2 x 3)

en één als tv/dvd/video kast: één met 3 laden.

Ben er heel tevreden over !

liefs

Gerda

jeetje wat hebben we niet van ikea…

We hebben meerdere lack tafeltjes op verschillende kamers, we hebben kledingkasten, ladekasten, we hebben een bankstel en we hebben het trofast systeem, verder voornamelijk kleingoed van ikea

Roep hier hard Ikea en mijn interieur van boven naar beneden komt hard aanstormen :lol:

Ik heb mijn bedombouw en nachttafels van ikea, (hopen)

Onze linnenkast en schappenkasten met mandjes voor ondergoed enzo (Aneboda en Expedit wit)

Aniek heeft een buro (michael) en haar linnenkast van Ikea (aneboda ook)

Suzanne heeft de hemnes ladecommode en aneboda linnenkast. (wij hebben in de verbindingen van de laden gewoon wat constructielijm gedaan… komt nooit meer los, dus geen problemen hier met de laden :angel:

Peter heeft zijn bed en nachttafel van ikea (kura, keerbaar bed, hoewel wij hem hebben afgezaagd) en mammut nachtkastje

Michel heeft nu nog een meraker kledingkast van ikea en een kritter peuterbed, maaar… we willen voor hem de meubels van stuva kopen, nieuwe serie en dan gaat zijn kledingkast dus weg… ding is 12 jaar oud en onverwoestbaar… :thumbup:

Beneden hebben wij 6 eetkamerstoelen (Kaustby) 2 grote eettafels van 80x 200 cm (Forsby) waarvan ik er 1 heb geschilderd in roomwit.

2 peuterstoelen van ingolf, ook geschilderd.

Lacktafels… idd goedkoop, gaan pakweg 8 maanden mee, maar kosten dan ook een niks… zelfs als ik er 4 per jaar koop a 5 euro kost me dat 20 euro per jaar en heb ik na 5 jaar pas 100 euro uitgegeven… de tafel die we bij een meubelzaak zagen was 330 euro… dus kan ik 15 jaar lang steeds tafels kopen eer ik eens aan dat bedrag kom :lol:

Wij willen nog de ektorp hoekbank kopen, een boekenkastenwand van billy en zwarte ingolf eetkamerstoelen om op te zitten in de woonkamer.

Dus ik ben helemaal vooooor IKEA… kom er dan ook helemaal niet zo vaak :liar: :lol:

wij hadden eerst 2 boekenkasten van ikea met salontafel en eethoek.

Stoelen van ikea vind ik persoonlijk wat minder stevig dan duurdere varianten.

We hadden ook een dure eikenhouten computerkast, maar we hebben nu de boekenkasten én computerkast vervangen door (weer ikea) een andere kast, besta serie. Echt heel mooi!!

En ik heb liever ook iedere 5 jaar andere meubels voor zo’n 3 a 4 honder euro dan 1 keer 3 duizend uit te geven voor een compleet andere inrichting.

teak hout vonden we heel mooi maar eigenlijk te grof voor in ons huis. Voordeel is wel dat het dus héél lang mee gaat… (maar dat voordeel… ik vind het denk een nadeel want ik hou van veranderen :mrgreen: )

Oja… onze keuken is ook Ikea… inclusief composieten aanrechtblad :angel:

De kast in onze babykamer gaan wij ook bij Ikea halen! (Nieuwe kinderserie!)

De serie die wij hebben is er helaas uitgehaald :frowning: