Wie heeft er nou echt positief getest VOOR de NOD??

ik hrb bij mijn vorige zwangerschap een week voor mijn NOD positief getest en deze keer 1 dag voor mijn NOD positief getest.

Vorige zwangerschap 3 dagen na NOD getest…nu 6 dagen voor NOD positief getest met kruidvat testen (2 voor 4,98 ) :thumbup: :thumbup: testen dus :mrgreen:

Bovenste test 6 dagen VOOR NOD

Onderste test 2 dagen NA NOD

Zie het verschil !!!

Ik 1 dag voor Nod postiteif getest met matcare test!

Hoi heb vandaag getest met matcare 6 dagen voor Nod Er was na 3 minuten een heel licht roze streepje te zien…

Liefs Patricia

Vorig jaar rond deze tijd 5 dagen voor NOD posititief getest (clear blue digitaal).

Test was juist, helaas hebben we met 13 een andere keuze moeten maken.

Toch ga ik de volgende keer niet weer zo vroeg testen.

De reden de kans dat het misgaat in die eerste weken is erg groot. Vroeg weten is ook meer dagen in spanning zitten.

Dus heb ik me voorgenomen de volgende keer op zn vroegst op de NOD of zelfs daarna te testen.

Ik heb 2 dagen voor mijn nod positief getest

ik heb 4dagen ervoor positief getest :thumbup:

Ik kon het niet laten. 3 of 4 dagen voor NOD met middagurine positief getest. :smiley: Maar ben blij

Toch weet ik dat het nog steeds heel spannend is. De 4e en 5e week gaat het toch nog vaak mis.

Maar ik hoop dat 3x scheepsrecht is.

Gefeliciteerd Boa… Ik hoop echt dat alles nu goed gaat!!

Lieke,

Dank je wel! Ik ben nog heel voorzichtig hoor! Ik moet nog 2 dagen tot de echte NOD. Vanmorgen was het testje ook nog steeds erg vaag. Dus ik hoop dat alles goed gaat. Jij nog 4 dagen tot NOD zie ik.

Hopelijk is het voor jou ook raak, wordt wel eens tijd toch!?!?!

Vandaag 7 dagen na ei een heel dun lijntje, ben benieuwd of het de komende dagen duidelijker wordt!

Marda, jij bent al net zo ongeduldig als ik :lol:.

Ik hoop dat het lijntje over een paar dagen veeel duidelijker is. Een heel voorzichtige felicitatie :**: .

Ik heb deze keer (wederom) al snel een vaag positieve test, hopelijk deze keer een blijvend positieve test :pray:

Ik hoop het van harte met jullie mee.

Mijn testje was gisteren op NOD ook nog redelijk vaag. Wel duidelijk zichtbaar, maar ik bent toch echt niet ongi geworden. :smiley:

Meiden ik heb 5 dagen voor nod getest… een supervaag streepje gehad… Daarna op NOD getest en deze streep was al iets vetter… Gister nog een test gedaan… En toen een echt dikke vette streep het werkt dus wel hoor voor de nod maar ik denk dat het ons een hoop verdriet en ellende bespaard om te wachten tot nod… De teleurstelling wordt anders zo groot… Denk ik… :oops: :slight_smile:

Ik heb eerder getest omdat ik op vakantie ging en moest weten wat voor medicijnen ik moest meenemen en of ik wel of niet kon drinken… :mrgreen:

Meiden succes ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik had ook die goedkope testen van Matcare, en ook een aantal dagen voor mijn NOD positief getest. Er stond toen een héél vaag streepje maar een streep is een streep hé. Succes ermee hoor!

ik heb ook 2 dagen voor mijn nod getest met de digi test,

daar stond heel duidelijk ‘zwanger’