Ik heb deze zwangerschap 4 dagen voor mijn NOD positief getest, met een digitale test van clearblue :dance:
Beide keren 2 dagen voor mn nod getest en beide keren positief
Vorige maand heb ik op dag 10 na eisprong positief getest. dus 5 dagen voor NOD. Dat was vorige maand, alleen werd dit een miskraam 6 dagen later.
Nou zit ik morgen weer op dag 10, zou heel graag een deze dagen willen testen, maar durf dat niet meer. Moet nu alleen dus nog een week wachten, wil ik ieder geval iets overtijd zijn.
ik heb 3 december positief getest, 11 december een echo gehad, bleek 4 weken en 3 dagen zwanger.
Ik heb dus positief getest 9 dagen na bevruchting.
Het is vroeg, maar kan dus wel.
Inmiddels bijna 10 weken zwanger :dance:
ook van mat care tien dagen na positieve ovu test testte ik positief.
Ik heb met sensitest 4 dagen voor NOD positief getest. Het lijntje was vrijwel onzichtbaar, (je moest het echt WILLEN zien, om het te kunnen zien)dus we durfden er nog niet echt in te geloven.
Daarna heb ik nogmaals 2 dagen voor NOD getest, toen was het lijntje vaag, maar wel goed zichtbaar.
Ik ook met Rivano 3 dagen voor mijn NOD een positieve test met middag urine
ik heb ook Mat Care
Ik!
Ik heb bij mijn oudste dochter ver voor mijn NOD positief getest.
Ik had op een donderdagavond een eisprong (ik had follikelmetingen en heb het gevoeld, dus weet het heel nauwkeurig) en had 9 dagen daarna, dus 5(!) dagen voor NOD een positieve test.
Ik teste dus 5 dagen voor NOD positief en dat ook nog in de avond uren. Ik heb toen een clearblue test gebruikt, niet de digitale maar de gewone.
Zie dat mijn draadje weer actueel is :lol:
Kan intussen zeggen dat ik nu al 3 cycli achter elkaar al heel snel een licht positieve kruidvattest heb gehad, en dat al 6 dagen voor NOD.
Helaas werd ik wel gewoon ongesteld na 1 dag overtijd te zijn geweest :? . Maar we gaan er weer voor.
He Lieke,
Had jij dit geopend. Wat jammer dat je al drie keer toch weer teleurgesteld bent. Heb zelf vorige cyclus ook een keer met Kruidvat een vaag streepje gehad (na NOD) en werd zelfs pas de 5e dag na NOD ongi.
Was ook een domper en vooral erg stressvol. (wel/niet)
Succes verder met zwanger worden. Ik hoop dat het niet al te lang meer gaat duren.
hoi meiden een beetje off topic…
maar zouden die testen van kruitvat dan niet helemaal sporen??
Dat is toch vreemd allemaal?? Misschien toch beter duurdere testen gebruiken?
Succes
Liefs
@Newbe wrote:
hoi meiden een beetje off topic…
maar zouden die testen van kruitvat dan niet helemaal sporen??
Dat is toch vreemd allemaal?? Misschien toch beter duurdere testen gebruiken?
Succes
Liefs
Ik denk dat de Kruidvattesten heel gevoelig zijn, en dus al licht positief zijn als er een geringe hoeveelheid hcg in de urine zit. (met Clearblue had ik toen nl. ook een heeeeeel licht lijntje). Nadeel is natuurlijk dat er dan nog van alles mis kan gaan omdat het nog zo pril is. Schijnt heel veel voor te komen en gaat meestal ongemerkt.
Ik weet ook niet zeker of de Kruidvattesten een indrooglijntje hebben.
Ik ben er alleen wel van overuigd dat merktesten dezelfde soort teststaafjes hebben als de goedkope testen. Dat wat het duur maakt is de verpakking er omheen en de marketing erachter.
Artsen gebruiken vaak ook gewone goedkope teststaafjes.
Het schijnt heel vaak voor te komen dat er wel een bevruchting is maar dat het niet lang ingenestelt blijft. Er kan dan wel sprake zijn van een iets verhoogd HSG gehalte.
En zoals Lieke al zei is dat het grote nadeel van te vroeg testen. Maar aan de andere kant gebeurd het ook heel vaak dat het in de 5e of 6e week misgaat.
Ik had 4 jaar geleden met Romed 2 dagen voor m’n NOD een positieve test, maar op de dag van de NOD werd ik toch ongi en test was negatief…(zwangerschap had niet doorgezet dus).
Bij m’n zoontje testte ik pas 3 dagen na m’n NOD positief. (daarvoor steeds negatief dus).
Bij spruitje 2 heb ik extra gevoelige testen gebruikt die 4 dagen voor de NOD al positief zou kunnen aangeven, maar dat was hier niet. Zelfs een dag voor de NOD nog negatief. Dus ik dacht dat ik niet zwanger was, anders had ie positief geweest toch…Maar op m’n NOD dus niet ongesteld geworden en 's-avonds toch maar getest en wat denk je…positief! :inlove:
ik 4 dagen voor NOD positief getest :mrgreen:
1 dag voor NOD getest met Cb en Cb digitaal, beiden positief
Hallo,
Heb vanmiddag (dus 5 dagen voor NOD) getest en was negatief. Kan ik nou toch nog zwanger zijn? Ik hoop het zo, maar verwacht er eigenlijk niet al te veel meer van. Heb ovu 10 dgn geleden gehad.
Als ik zwanger zou zijn, zouden de hormonen nu toch al in de urine moeten zitten?
Anke
Er is nu een redelijk grote kans dat er nog niet voldoende hCG in je bloed zit. Maar ook is er de kans dat het niet gelukt is deze keer.
Afwachten is het enige advies. En hopen natuurlijk!
hier is een lijstje waarop staat hoeveel hcg er in de urine kan zitten bij hoeveel dagen overtijd
http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php