Wie heeft er nou echt positief getest VOOR de NOD??

Ik vraag me dat af omdat bij velen, en zeker ook bij mezelf, de verleiding heel groot is om een aantal dagen voor de NOD te gaan testen.

Matcare bijv. zegt heel leuk dat je 4 dagen voor je NOD kunt testen. Ik weet dat het niet handig is, ook al zou het positief zijn dan kan er nog van alles misgaan.

Dus… wie… o wie? En hoeveel dagen voor je NOD testte je positief?

Ik, 2 dagen voor de NOD na een half uur een heel licht streepje op de matcare. 1 dag voor de NOD na een kwartier een heel licht streepje op de matcare test. Het streepje werd pas na een aantal dagen na de NOD wat donkerder.



Succes (ik lees het wel weer bij de wanna-be’s :wink: )



Nienke

Ik ook… 12 dagen na mijn positieve ovulatietest had ik een positieve zwangerschapstest. Achteraf bleek dat dus 4 dagen voor mijn NOD te zijn.

Hier ook ong 4 dagen voor NOD. Welliswaar vaag maar aanwezig. Ik begin meestal 8 dagen na de punctie te testen dan weet ik wanneer de Pregnyl is uitgewerkt. Dat is meestal dag 9/10 en als het positief blijft de test dan weet ik dat ik zwanger ben. Tot nu toe dus al 3 keer gehad dat de test op dag 10 na de punctie positief blijft en steeds duidelijker wordt. Er zit zelfs verschil tussen in de ochtend testen op dag 10 of in de avond testen. Hmmm als ik mezelf zo teruglees ben ik dus echt wel testverslaafd :lol:

Trouwens geen matcare maar romed cassettetesten. Vind die stukken duidelijker af te lezen dan die dipstickellendedingen :shifty:

hier 3 dagen voor mijn NOD… wel heeel erg ligt streepje, maar een streepjeis een streepje hé :wink:

2 dagen voor NOD en een vaag lijntje…maar hartstikke zwanger!

Ik testte met een test van http://www.zozwanger.nl al 12 dagen na mijn eisprong, met middagurine positief. De volgende dag, met ochtendurine was hij echt goed dik positief! Overigens testte ik met een midstream test. Die vond ik heel handig en ook niet zo duur. (2,5 per stuk geloof ik).

Hier ook getest twee dagen voor nod en duidelijk positief :dance:

ik heb de eerste x 5 dagen voor de nod positief getest

de 2de x ook 5 dagen voor de nod positief getest

en nou deze x op de nod positief getest



allemaal met de clearblue digitaal :thumbup: :thumbup:

ik ook, maar dat was maar 1 dag voor NOD

Deze test is van Matcare en 4 dagen voor mijn nod positief.





Deze test is van Matcare en 1 dag voor mijn nod positief.

Ik testte 1 dag voor NOD positief en achteraf moet ik even een geheimpje verklappen: ik moest afgelopen dinsdag ongesteld worden, maar de vrijdag ervoor had ik al een test gedaan overdag, niet met ochtendurine. Ik dacht toen al een streepje te zien maar dacht dat ik me dat inbeeldde. :mrgreen:

ik had 4 dagen VOOR mijn nod positief

ik had bij kian 2 dagen voor me nod een positieve ovulatietest, de dag erna een vage andere testen en de dag van mijn nod een vage predictor, maar een vette ZWANGER CB.



Mijn god al 4 dagen voor nod een positieve test, dat zou het wachten een stuk makkelijker maken, dan zou ik morgen al kunnen testen :think: Maar doe ik nie :lol:

Ik had bij Nianne al 3 dagen voor m’n NOD een posi test en nu 1 dag voor m’n NOD.

Ik heb 2 dagen voor mijn NOD positief getest met sensitest, weliswaar een licht streepje.

Nou, 2 dagen voor NOD een negatieve CB test :cry:

Denk dat de kans dan heel klein is dat ik over 2 dagen wel een positieve test heb. Zucht…

nou ik denk niet dat die kans heel klein is. of zag je ook geen lijntjes erop. bij cb kan het nog wel eens zijn dat er een 2e lichte lijn staat, maar dat hij dan niet zwanger aan geeft. en je zit nog 2 dagen voor je nod, dus het zegt weinig.



ik blijf voor je duimen.

@lelle wrote:

nou ik denk niet dat die kans heel klein is. of zag je ook geen lijntjes erop. bij cb kan het nog wel eens zijn dat er een 2e lichte lijn staat, maar dat hij dan niet zwanger aan geeft. en je zit nog 2 dagen voor je nod, dus het zegt weinig.



ik blijf voor je duimen.




Ik heb niet de digitale versie gebruikt van CB.

oh sorry :oops: dan een dikke :hug: en hoop ik gewoon dat je alsnog over een paar dagen positief test!! :-*