Wie heeft er ervaring met een bakfiets?

Ik heb net een bakfiets cadeau gekregen :inlove: .

Het gaat om de Babboe Big.







Ik heb daar nog nooit mee gereden en ben eens benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Er kunnen 4 kindjes in de bak! :thumbup:

Hoe rijdt dat?

zoo hee, dat zijn geen gaves maar giften… wat een lieverd die je dat kado heeft gedaan!!!



(ben niet jaloers, ben niet jaloers… nee ben echt echt echt niet jaloers :liar: :liar: :liar: )



ofwel, nee geen ervaring mee, maar had het wel graag gehad

Wauw, gaaf joh! Geen ervaring hier, maar wel veel plezier gewenst

Hoi,



Ik heb ook een bakfiets maar dan 1 met twee wielen… heb er tot nu toe 3 kinderen in gehad en dat gaat super!



Ik heb geen ervaring met een driewieler… waar je wel om moet denken is bij oversteek plaatsen ( het tussen stuk bij de rotondes) of je daar wel kan staan met je fiets omdat je fiets iets langer is…



Veel plezier ermee!!!

Ik heb wel ervaring.

Ik zal eerlijk zeggen, ga vanavond eerst even een rondje alleen rijden en oefen dan vooral het bochten werk.

Op een gewone fiets gaat je fiets nl schuin in de bocht, en jij zelf ook. Op deze bakfiets blijf je echter rechtop zitten, waardoor je het gevoel kunt hebben om te vallen. Gevolg is dat je de verkeerde kant op gaat sturen.

Het is een kwestie van even wennen en dan heb je het zo onder de knie, maar het is voor jezelf gewoon fijner als er even geen kindjes in zitten die gaan gillen etc :wink:



Veel plezier en vrolijke fietsuurtjes gewenst!

hier ook ervaring met de babboe big…



maar eh… als ik zeg dat ik hem binnen 4 maanden heb omgeruild voor een kidcar aanhanger dan zegt dat wel voldoende denk ik :oops:



Ik vond het een onding.

Hij kon niet kiepen zeiden ze, ik ben er 2 x mee gekapseist.

Hij reed heel licht zeiden ze, ik werd nog ingehaald door oma op de fiets

Ik fiets heel graag en ook heel lange stukken en daar is dat ding dus niet geschikt voor.