de titel zegt het al
wie heeft er een hsg foto gehad en wat is er uit gekomen? viel het mee tegen?
was je snel zwanger erna??
ik hoor er van alles over en ik zou wel graag wat willen horen wat jullie ervaringen ermee zijn ik heb volgende week de hsg foto en zie er best wel tegen op
Ikke! Maar dat wist je natuurlijk al!
Een dikke knuf voor jou, ik hoop dat het je gaat meevallen en dat de uitslag goed is. :hug:
@Jippie wrote:
Ikke! Maar dat wist je natuurlijk al!
Een dikke knuf voor jou, ik hoop dat het je gaat meevallen en dat de uitslag goed is. :hug:
:-*
Ik heb het gehad na Robbe*, een halfuur ervoor 2 pijnstillers genomen op aanraden van de gynae.
Het voelt idd niet zo prettig, het is wat pijnlijk maar dat is zo weer vergeten hoor! :hug:
Ik was de maand er op al zwanger van Broes… :inlove: :-*
Hier ook gehad, voor Damian.
Ik vond het niet zo leuk.
Het is inderdaad even vervelend en een beetje pijnlijk.
Ik had wel zoiets, het is maar een moment opname, het is zo voorbij.
Echt proberen te ontspannen (makkelijker gezegt dan gedaan) dat werkt echt.
Het is trouwens wel heel apart om te zien, ja kan mee kijken op een scherm.
Je kan daarna beetje bloeding hebben, maar dat leggen ze allemaal wel uit, is verder niks bijzonders.
Ze zeggen inderdaad dat best veel vrouwen daarna vrij snel zwanger zijn.
Wij behoren daar gelukkig ook toe, wij waren ook aan maand later eindelijk zwanger
ik heb ook een hsg gehad, in d eperiode dat ik graa zwanger wou raken, de hsg was gene pretje, we pijnstilling ghead. Het vreemde gevoel was erger dan d epijn,maar had dan ook pijnstilling voor tijds genomen en natijds,
ikzelf ben er niet zwanger na geraakt
groetjes bianca
hsg foto??
dat is dat je op een gyneacologische stoel ligt, ze lucht in brengen , zo je organen goed in beeld krijgen , mn ook de baarmoeder en omgeving en eileeiders om te zien naar cystes, eileiderverstoppingen …
en om alles met een vloeistof door te spoelen zodat dit evt ongedaan raakt , en je wellicht meer kans hebt op zwanger raken
ja klonk zo raar hsg
ik dacht f aan hcg :oops:
bedankt voor de uitleg :-*
whahahaahah lachuh
jij dacht aan nieuwe technieken ofzo :lol: :mrgreen:
Ik heb 'm een jaar geleden gehad. Mij viel het reuze mee, pijn heb ik nauwelijks gevoeld (zonder pijnstillers), maar ik heb volgens mij geen gemiddelde pijngrens De volgende maand was ik zwanger, helaas werd dit een miskraam.
dank je wel voor jullie reacties
ik heb hem morgen vind het erg spannend
ik zal jullie laten weten hoe het is gegaan
Veel succes gewenst! :-*
Heel erg veel succes morgen! :hug:
Hoe was het gegaan? :hug:
Ja, hoe IS het gegaan? :-*
lief dat jullie ernaar vragen :-*
het is goed gegaan alles was goed en open dus niks ernstigs :dance: vond het wel pijnlijk maar het is wel te overzien
ben zo opgelucht dat ik het nu gehad heb en dat alles goed is!
Respect… van een moeder en een vriendin weet ik dat ontzettend veel pijn moet doen!
@Klaproos wrote:
Respect… van een moeder en een vriendin weet ik dat ontzettend veel pijn moet doen!
Nou… ‘ontzettend’ is wel iets overdreven hoor… :-*