wie heeft er een hsg foto gehad?

ik ga mee met bietje, ontzettens id te, dan zijn er ergere pijnlijke kwesties , maar ieder ervaart het anders wellicht.

Fijn dat er geen erge dingen zijn gevonden iig ,

en dat de pijn rte dragen was,

goed zo :thumbup:

dank je wel :-*

de pijn was idd wel te dragen maar fijn is het zeker niet! ik heb ook altijd erg last van me ongesteldheid veel krampen maar daar is dit niet mee te vergelijken nu 3 dagen later heb ik geen last meer tot gister aan toe had ik bloedverlies en krampjes

maar goed de uitslag is goed en daar gaat het om!

nu maa snel hopen op een klein wondertje :pray:

Maar in welke zin heb je last van je menstruatie als ik vragen mag ?

erge pijn, steeds meer en vaker en langere pijnklachten ? neem je veel pijnstilling , heb je erg veel bloedverlies of juist totaal niet ?

ik heb heel veel krampen en bloedverlies is de ene keer meer dan de andere keer ook krijg ik veel last van me onderrug

owkee , maar heb je vaak bijmenstruatie dat je be4halve pijn ook ziek bent , denken aan misselijk zijn , zere benen , weeenachtige krampen ? anders zou je het woord ensometriose eens moeten laten vallen.

Niet dat iedereen dat zou hebben, maar het is wel iets wat zou kunnen .

Waarom kreeg je de hsg , omdat zwangerschap uitblijdt? En /of de miskraam ?

Weet je het is gewoon verstandig verdere dingen uit te sluiten of juist te diagnostiseren, dat geeft ook ergens antwoorden,… niet perse meer rust , soms juist meer vragen en onzekerheden,maar t kan wel voor duidelijkheid zorgen…

beetje warrig ms , maar goed bedoeld advies

sterkte ,

dank je wel meis nee dat is het niet gelukkig zo erg is het ook weer niet maar die krampen zijn idd niet fijn de rest is wel mee te leven :wink:

de foto is gemaakt omdat ik pco heb en de medicijnen goed hun werk doen alleen de zwangerschap blijft uit me vriend is alles goed dus wilden ze dit doen om te kijken of er misschien wat met de eileiders zou zijn maar omdat ik al eens zwanger ben geweest dachten ze van niet maar gelukkig is dat ook zo!

ik had een gesprek over iui maar dat is geen meerwaarde voor ons zei de arts omdat wij nu de meeste slagingskans hebben met deze medicijnen (puregon)

wkee op die manier , ja pcos is idd ook niet zo goed in combinatie met een kinderwens, dat je zwanger bent geweest is in die zin positief ,

nu houd moed en sterkte, goed dat allesw uitgezocht word, zeker met een hsc word wel eens gezegt dat kans op een zwangerschap na die tijd ietsie verhoogd is dus euhm klussen maar zou ik zo zeggen ,

zelf ben ik niet bekend met puregon ,

nu toedels haha

** trek zich weer trug ** 8)

dank je wel :-*