Wie heeft er een geheime aanbidder? ...valentijn...

Totaal onverwacht kwam mijn valentijntje met 1 rode roos met een lief kaartje eraan aanzetten :inlove: :inlove: :inlove:

Ikke wil ook :mrgreen:



Stomme post. Had een kaart voor manlief besteld stond duidelijk dat ie op valentijnsdag geleverd word. En wat zat er bij de post :evil: geen kaartje :cry: Ik baal :snooty:

Oh en ik las ergens uit Noorwegen?? :shock:

dat moet wel een hele grote aanbidder zijn :mrgreen:

valentijn wat is dat … hier niet alleen een a-romantische man, maar ook vrouw … dus dat scheelt al weer een ruzie of teleurstelling :mrgreen:



Ooit een kaart gekregen een jaar of 15 geleden en ik heb er niets mee gedaan. Ik vond het maar stom, als je me leuk vind, zeg het dan, zo weet ik toch helemaal niet wie je bent … sukkel … dat was mijn reactie :oops: :roll: ijskonijntje hier.

LOTTE HEEFT EEN VALENTIJN!!!



:mrgreen:



Hebben hier helemaal in een deuk gelegen vanmorgen.

Kaartje in de bus

“Voor het mooiste meisje van de straat”



Wij kaartje open maken:

“De knapste jongen van de straat wil wel zijn flesje met je delen”

:inlove:



Echt geweldig!!!



(Buurtjes van ons wonen hier in de straat en hebben in 4 Januari een zoontje gekregen… daar is het kaartje dus van :wink: )

@Ellen69 wrote:



(Buurtjes van ons wonen hier in de straat en hebben in 4 Januari een zoontje gekregen… daar is het kaartje dus van :wink: )




Das toevallig :mrgreen: .

@Suuus wrote:

@Ellen69 wrote:


(Buurtjes van ons wonen hier in de straat en hebben in 4 Januari een zoontje gekregen… daar is het kaartje dus van :wink: )




Das toevallig :mrgreen: .




Wij hebben ook buurtjes die niet in de straat wonen, dat zijn ook buurt-jes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Die noemen we dus echt zo.

Zo hebben we ook buuf en buum rechts/links, bijna buuf en bijna buum (dat zijn er veel meer), en heel veel overigen zijn dus buurt-jes

@Ellen69 wrote:

LOTTE HEEFT EEN VALENTIJN!!!



:mrgreen:



Hebben hier helemaal in een deuk gelegen vanmorgen.

Kaartje in de bus

“Voor het mooiste meisje van de straat”



Wij kaartje open maken:

“De knapste jongen van de straat wil wel zijn flesje met je delen”

:inlove:



Echt geweldig!!!



(Buurtjes van ons wonen hier in de straat en hebben in 4 Januari een zoontje gekregen… daar is het kaartje dus van :wink: )




:inlove: :inlove: :inlove: wat lief zeg.



hier vast geen valentijns kaart. mannetje was toen we elkaar net kenden erg romatisch, maar op het moment dat ik JA zei, is de romantiek spontaan verdwenen :think: :mrgreen:

ik heb voor oma en op een veronicagids besteld met de foto erop van jef en dana en daar een lieve tekst op. heb nog niets van ze gehoord :think:

Ik krijg elk jaar een valentijnskaart van mijn vader :inlove:



is een soort traditie geworden :mrgreen:

Dus vanmorgen lag er weer 1 hoor zonder afzender maar met een heeeeel bekend handschrift hij is al 71 maar blijft dit volhouden :inlove:

Heb vanmorgen een hele lieve kaart gekregen van mijn zoontje !

was super lief, en een roosje…



Vanavond gaan we lekker koken.



Ik heb mijn ouders een kaartje gestuurd, en mijn nieuwe vlam :slight_smile:

Toch nog wel weer wat kaarten dus…en sommigen niks…

Karlie zijn kaart is dus door zijn moeder gestuurd…hihi,die doet wel vaker wat voor haar jongens,of ze brengt een grote knuffel,nu dus een kaarjte…lief he…



Romay heeft twee kaartjes gekregen,een van een onbekende…en eentje van een buurjongetje…weet je wat er in stond?

Ik vind je zo lief,zo lief dat ik soms niet met je kan spelen…liefs…

GEweldig he,het jochie is vier.en zijn moeder moest het opschrijven…

Romay kleurde ervan…

Guus heeft vandaag op het KDV een heeeeeel mooi hart geplakt en geverfd, heb ik toch mijn "valentijntje "gehad.



Hij roept nu ook heel boos naar Nienke, “Guus … Mama Nieke … Papa”, oftewel … afblijven mama is van mij :inlove:



Petri

hier een kaart van dochterlief en paps met een mooi boeket bloemen.

had een kaart in de bus… met de post dat wel…

veel liefs je aanbidders… geen idee van wie het is :smiley:

@bonnie wrote:

Ik krijg elk jaar een valentijnskaart van mijn vader :inlove:



is een soort traditie geworden :mrgreen:

Dus vanmorgen lag er weer 1 hoor zonder afzender maar met een heeeeel bekend handschrift hij is al 71 maar blijft dit volhouden :inlove:




Wat ongelovelijk lieffffffffffffffff…



Ik heb een kaart van mijn manntje gehad (gekregen toen hij uit zijn werk kwam, hij moest hem thuis nog schrijven :lol: :lol: :lol: )

Ik had voor hem een blik vol met snoephartjes besteld, die kwam gisteren met de post!

ik was druk aan het klagen dat ik noooooooooooooooooit iets krijg maar thuis stond mijn man met Maud op dew arm met een HEEEEEEEEEEEELE grote bos rode rozen :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Ik roep altijd heel hard dat ik Valentijn onzin vind, en dat vind ik eigenlijk ook, maar nu vind ik het eigenlijk toch wel jammer dat ik niets gekregen heb :oops:



Zelfs het zelfgemaakt hart van mijn zoon was voor het allerliefste meisje van het kdv :mrgreen:

Ik kreeg gisteren een chocotoff van mijn man :inlove:

@miriam wrote:

Ik kreeg gisteren een chocotoff van mijn man :inlove:




Kijk daar was ik zelfs als a-romanticus blij mee geweest :drool:

@Mutti wrote:

@miriam wrote:
Ik kreeg gisteren een chocotoff van mijn man :inlove:




Kijk daar was ik zelfs als a-romanticus blij mee geweest :drool:




lekker zijn ze he :drool: