Wie heeft er een geheime aanbidder? ...valentijn...

Geen geheime aanbidders hier, haha, maar Valentijnsdag is de dag waarop mijn man en ik indertijd verkering krijgen (puur toeval dat het Valentijnsdag was, het was carnaval nl.), dus we doen altijd wel iets bijzonders. Dit jaar gaat dat niet door, omdat ik ziek ben, maar we geven elkaar wel een kaart.

Ik stuur ook altijd een kaart naar mijn beste vriendin en naar mijn moeder.

Ik heb in mijn verleden 2x op valentijnsdag een bos rode rozen bezorgd gekregen op mijn werk (2 jaar achter elkaar)

Eerst werd er gebeld of ik er was en vervolgens werden de rozen 10 minuten later bezorgt.



Tot op de dag van vandaag weet ik nog niet van wie ik ze heb gehad.



Op mijn laatste werkdag hetzelfde verhaaltje en kreeg ik weer anoniem een bos rozen bezorgd.

@Joy wrote:

Ik heb in mijn verleden 2x op valentijnsdag een bos rode rozen bezorgd gekregen op mijn werk (2 jaar achter elkaar)

Eerst werd er gebeld of ik er was en vervolgens werden de rozen 10 minuten later bezorgt.



Tot op de dag van vandaag weet ik nog niet van wie ik ze heb gehad.



Op mijn laatste werkdag hetzelfde verhaaltje en kreeg ik weer anoniem een bos rozen bezorgd.




Je baas…en het telefoontje met de vraag of je er was, was misleiding, want dat wist je baas natuurlijk best!!

nee sorry…kheb nog geen eens een openbáre aanbidder :lol:

Ik kreeg net een heel mooi bosje bloempjes van mijn man, en vanmiddag zat er bij de post al een heeeele lieve kaart van…mijn moedertje! (of zoals ze zelf zegt; degene die het meest van mij/ons houdt. Is toch lief!!!)

Ik heb 2 jaar geleden een hele grote bos rode rozen gehad met valentijn.



Afzender de baas van mijn man.



Die had alle vrouwen van zijn werknemers een bos rode rozen gestuurd.



Mooie kaart erbij met een bedankje, omdat onze mannen zo vaak ook ’ s avonds en in de weekenden afwezig waren i.v.m. hun werk.



Vond het wel een erg leuk gebaar.

ik werd hier ook getipt dat ik morgenavond vrij moest houden! :inlove:

























































Manlief moet darten…

Dus moet ik thuis zijn voor onze meid :doh:

Hier krijg ik ieder jaar te horen dat Valentijn bedoeld is voor anonieme liefdes die je nog in stilte aanbid en niet voor je vaste relatie … dus … krijg nooit iets en ben zelf er ook maar mee gestopt.



Petri

nee geen geheime aanbidder hij had z’n naam er wel bij gezet maar was niet mijn man :lol: :lol:

We zijn er nog niet achter van wie de kaart is…



Maar vanmorgen stond er op mijn nachtkastje een hele dure fles parfum…een vriendin van ons droeg die laatst en hij had onthouden dat ik die zo lekker vond…

Normaal doe ik een kleinigheidje ook al zouden we niks doen…nu doe ik es niks en heeft hij mij verrast…erg lief…



en ik kreeg een smsje van een vriend van ons…zo van,geen stille liefde maar toch omdat ik je mag,fijne valentijnsdag…ook errug lief…



HAPPY VALENTINES DAY allemaal… :-*

@poeizie wrote:

wat valentijn ? wat is dat?

hier ook een a-romatische man hoor

hij vind het allemaal commersiele onzin en geld klopperij

oke daar ben ik het wel mee eens alleen als ie nou ook eens gewoon een paar keer per jaar een bosje bloemen zou mee nemen ofzo

dat doet ie ook niet

hints, recht voor zijn raap helpen allebei niet dus heb het maar opgegeven.

zelfs met me verjaardag :roll:

vorig jaar vroeg me schoonzus wat hij me had gegeven voor me verjaardag

wees ie naar me buik

ja oke, oke moet niet ondankbaar doen, tygo is het mooiste kadoo van mijn hele leven maar toch he, toch hoop je stiekum op een ontbijtje op bed of een lekker bosje bloemen ofzo

maar nee, helaas, zit er niet in.




Hahahahahaha herkenbaar.

@jen wrote:

ik werd hier ook getipt dat ik morgenavond vrij moest houden! :inlove:

























































Manlief moet darten…

Dus moet ik thuis zijn voor onze meid :doh:






:lol: :lol: :lol: :lol:



Heb ik vanmorgen op mijn werk bezorgd gekregen! :oops:

Oh…wat ontzettend lief zeg…ziet er prachtig uit…

Jaa ik heb me post nog niet gekeken. Manlief is wel romantisch dus wie weet. Maar dat isniet anoniem :wink:



Maar anoniem heb ik 1x een echte mega bos rozen bezorgd gekregen van de bloemist. En op t kaartje stond: happy valentine, xxx je geheime aanbidder. Ik vond t echt zo leuk haha. Maar weet nu nog niet van wie het was :think:



En kaartjes ook wel gehad. In de middelbareschooltijd.

@nomi wrote:

Oh…wat ontzettend lief zeg…ziet er prachtig uit…


Ja, ze zijn ook echt geweldig! Ik loop al de hele dag te straaaaaaaaaalen! Ik vind t zo lief!



(Saiilant detail: de meneer die ze gestuurd heeft woont in Noorwegen!)

net gaat de bel… steekt er een witte envelop in de bus, met een roosje erin gestoken… Kijk ik om het hoekje… staat daar mijn valentijntje :inlove: de schat… de kaart had hij helemaal zelf geschreven… met heel boel veel kusjes… wat is het toch een drolleke he :inlove:

Wat lief en leuk allemaal zeg!















Had net 2 blauwe enveloppen in de bus…



Joepie!

Och Anneke,…dat is jammer…



Leuk zeg.al die verrassingen te lezen…doet je toch goed he…

Ik heb ook een heeeele lieve valentijnskaart gekregen!!