Wie heeft er een geheime aanbidder? ...valentijn...

Wie heeft er een anonieme kaart gekregen? of een kleinigheidje…

Als je een relatie hebt krijg je vaak wel iets van je partner…maar ik had net bij de post een kaart voor mijn mannetje!!!

Whahahaaaaa…er wordt hem een fijne valentijnsdag gewenst,met veel liefde en gezondheid…afzender ???



Hihi,ik moet er zo om lachen…het is vast iemand uit onze vriendenkring…ik krijg vast nog wel een hint…

Heb zelf nog geen kaart ontvangen… :cry: (is ook maar een keer gebeurd op de mavo en ik weet nog niet van wie…hihi)

Bij ons is het morgen valentijnsdag :wink: :mrgreen:

@Nijmanb wrote:

Bij ons is het morgen valentijnsdag :wink: :mrgreen:
haha dat wilde ik ook net zeggen :stuck_out_tongue:

Tja,hier ook …

Krijg de dag voor of na mijn verjaardag ook altijd nog post…

Dus het geld voor dezelfde dag…wie heeft er voor of na of op Valentijnsdag een kaart ontvangen??? :wink:

Elk jaar zit ik weer hoopvol bij de brievenbus te wachten…





maar helaas :cry: en ventje denkt er ook lang niet altijd aan :?

Ik verwacht niets,dan valt het altijd mee…

karlie is ook niet zo’n romanticus…maar kan me wel vaak es verrassen zonder dat ik het verwacht…

Hij belde trouwens net,en moest erg lachen dat hij een kaart had gehad,hij hoopt nu het handschrift te herkennen…hihiih…

nee hoor hier ook helemaal niets in de bus … ik ga vanmiddag wel samen met benthe een tekening kleuren voor papa voor morgenvroeg :inlove:

Nee hier geen kaartje hoor maardat hoeft ook niet, ikkrijg vaak genoeg een bosje rozen en dat vind ik veeeeel leuker :inlove:

Oke…rozen van je mannetje…

maar ik heb het hier over ANONIEM…ik zou namelijk echt niet weten van wie hij deze kaart zou moeten hebben…

Hij tot nu toe ook nog niet…

maar hem kennende,hij mag graag plagen…op werk,en bij vrienden…ik denk dat iemand hem nu eens terug wil pakken…

Ik ben benieuwd…

Ik heb nooit iets gekregen… :think: :cry: :wink:

Heb trouwens ooit in mijn verleden wel eens een bos grote rode rozen gekregen…op valentijn…zon der afzender…

De afzender melde zich een paar dagen later,of ik ook mee uit eten wilde…het was een jongen die ik kende van het zwembad waar ik werkte…maar waar ik niets in zag…

dus heb hem vriendelijk bedankt voor de mooie rozen maar dat het daarbij zou blijven…

Nou nog niks hoor. Maar dat hoeft ook niet. Mijn man is niet zo romantisch. Was het maar waar. Maar wij vrouwen kunnen ook wel wat doen natuurlijk. Maar hier doen we er niks aan. Waarom moet het alleen maar op die dag. Het is veel leuker op andere dagen als je het niet verwacht.

Ik ben wel getipt dat ik morgenavond vrij moet houden… :think: :inlove:

Wauw spannend Dena.

Leuk Dena…

Nogmaals,het verschilt hier wat we doen op die dag…dit jaar helemaal niets…

Maar dit is voor t eerst dat hij een anonieme kaart ontvangt…

Daar was ik ook benieuwd naar,of er meer waren…

Nou dat snap ik best ja. :wink:

Helaas geen kaarten van onbekende mannen of vrouwen had me wel leuk geleken.

Kan spannend zijn…ik ben ook heel benieuwd wie deze kaart heeft gestuurd,…hihi…

wat valentijn ? wat is dat?

hier ook een a-romatische man hoor

hij vind het allemaal commersiele onzin en geld klopperij

oke daar ben ik het wel mee eens alleen als ie nou ook eens gewoon een paar keer per jaar een bosje bloemen zou mee nemen ofzo

dat doet ie ook niet

hints, recht voor zijn raap helpen allebei niet dus heb het maar opgegeven.

zelfs met me verjaardag :roll:

vorig jaar vroeg me schoonzus wat hij me had gegeven voor me verjaardag

wees ie naar me buik

ja oke, oke moet niet ondankbaar doen, tygo is het mooiste kadoo van mijn hele leven maar toch he, toch hoop je stiekum op een ontbijtje op bed of een lekker bosje bloemen ofzo

maar nee, helaas, zit er niet in.

Nee, niks ontvangen vandaag.

En verwacht morgen ook niets eigenlijk.



Misschien dat manlief morgen een bloemetje mee neemt, maar hij houd niet zo van valentijn, en doet dat dan liever op een andere dag.



Ikzelf heb wel een kaartje gestuurd, naar mijn moeder.

Mijn ouders zijn al wat jaren gescheiden en ze zou best een nieuwe man in haar leven willen.

Gewoon, leuke dingen doen samen, lekker samen op de bank, en een arm om haar heen…

Dus heb ik haar een kaart gestuurd met de tekst: Geen geheime aanbidder, wel iemand die jou heel erg lief vind!

En dan mijn naam eronder.



Ik wil graag de film, Alles is liefde zien, en misschien huur ik die morgen wel zodat we die samen lekker kunnen kijken.

Verder doe ik er niks aan.