wie heeft er een dyson

nou de titel zeg het al ,



wie heeft er een dyson, ik wil er een gaan aanschaffen met een parket borstel, maar ik wil graag wat ervarings deskundigen horen, want op internet zijn er niet veel reviews te vinden over de dyson



alvast bedankt

Volgens mij zijn er al heel veel topics over geweest waarin de een 'm geweldig vindt en de ander waardeloos. Een persoonlijk iets blijkbaar?



Maar goed, wij hebben de Dyson DC-?? Allergy Parquet, ding doet zijn werk prima en wij zijn dus tevreden :thumbup:. De inschuifbare stang vind ik absoluut een pluspunt.

wij hebben ook een dyson en daar zijn we zeer tevreden mee :thumbup:

we hebben allemaal stofzuigers van te voren gehad met zak en steeds na hooguit een jaar begaf die het en daar was ik zo flauw van en wilde ik een dyson de aanschaf is wat hoger hoewel ze vaak goed in aanbiedingen zijn makro scheer en foppen enzo.

in het begin was het even wennen erzitten wieltjes onder de stofzuigermond waardoor die erg wendbaar is maar ik wil niet meer anders want

geen stofzuigerzakken meer wat ook al geld scheelt goede zuigkracht zelfs als de bak echt vol is, wij hebben de dc 08 standaard en bevalt dus super we hebben hem nu al ruim 4 jaar en nog nooit iets mee gehad en hopelijk blijft dat ook nog jaren zo :pray:

hier wel geprobeerd in de winkel, maar vond m juist qua zuigkracht erg tegenvallen…

@Pitje27 wrote:

hier wel geprobeerd in de winkel, maar vond m juist qua zuigkracht erg tegenvallen…




werk in de thuiszorg en ben ze al een aantal keren tegen gekomen , en sluit me hier helemaal bij aan.

Vind ook de zuigkracht tegenvalen, en hier zit de zuigmond al heel snel vertopt, dus kun je een boel pruttel met een schroevendraaier eruit zien te krijgen.

Weet zo niet welk merk wij precies hebben, wel dyson, en ik geloof iets van anti-allergisch of zo. Kan straks wel even nakijken als je dat wilt.

Hier ook de Dyson (alleen geen idee welk type) maar super tevreden!

Zou geen andere meer willen. Afgelopen week waren we op vakantie en dan moet je het dus doen met een andere stofzuiger.

Dan valt echt alles tegen. Ben nog niet eerder een stofzuiger tegengekomen met zo veel zuigkracht :thumbup:

ik heb toendertijd de meest luxe uitvoering gehad, en hij zoog niet echt geweldig (was op tapijt)

maar was zowiezo een twijfelgeval omdat dyson de zuigkracht niet kan verstellen.

ik heb een dyson en ben er zeer tevreden over!

Maar ik heb over al dus ook laminaat, vind wel dat ie op de mat enzo niet super zuigt, en dat lukte me ook niet met een ander borstel (speciaal van dyson a 40 euro) erop.



Dus de matten gaan 1 x in de zoveel tijd eventjes naar buiten en heel ouderwets met de klopper :wink:

@Zeemeermin wrote:

Hij maakt wel veel lawaai, maar dat is ook echt mijn enige minpunt.






Whaaa jij idd die van ons maakt ook al zo’n rotherrie.

Maar hij zuigt echt goed, zelfs matjes en vloerbedekking.

ok heel verschillende reakties dus, ik had de dyson pink parquet gezien, of de allergie of die voor huisdieren dat is de allergie geloof ik ? maar ik ga eerst eens de wilkel in om het te proberen,



bedankt allemaal voor jullie reakties,



:-* :-*

Wij hebben er ook 1 en zijn erg tevreden, hij wordt dan oo intensief gebruikt :wink: k

Ik ken dyson niet uit het gebruik, maar midden vorig jaar heeft de consumentenbond stofzuigers getest en de dyson kwam als middenmoot uit de bus.

@Mex wrote:

Volgens mij zijn er al heel veel topics over geweest waarin de een 'm geweldig vindt en de ander waardeloos. Een persoonlijk iets blijkbaar?




Ik zei het al 8)

Wij hadden er een maar hebben deze na 4 mnd weer verkocht, wat een onding idd tegenvallende zuigkracht, veel lawaai.

heb dezelfde als mex en vind hem echt ideaal! Als deze ooit stuk gaat koop ik zo weer een andere dyson!!



Hier overigens geen vloerbedekking dus wat dat betreft geen oordeel.

@Zeemeermin wrote:

@Pitje27 wrote:
hier wel geprobeerd in de winkel, maar vond m juist qua zuigkracht erg tegenvallen…




Echt? Die van mij zuigt zo goed dat ie zelfs de noesten uit onze houtvloer zuigt hahahaha :mrgreen: !




had daarvoor een philips geprobeerd en het verschil met dyson was megagroot.



met de dyson aaide ik onderhand alleen over de vloerbedekking…



en wilde m juist op jouw aanraden proberen omdat jij zei dat hij zo mega hard zoog (1 ding klopt wel… wat een herrie… :shock: )

Ik heb destijds ook een topic geopend, uiteindelijk ook eentje gekocht.



Ik vind hem tegenvallen, zeker prijs technisch.

Voor dat geld had ik meer verwacht.



De zuigkracht valt heel erg tegen, zie vaak kruimels vooruit geduwd worden.

Daarbij vind ik de kwaliteit van het plastic ook onder de maat.

En de borstel niet fijn, het handvat niet.



Nee, weinig positiefs hier.

@cees77 wrote:

Ik ken dyson niet uit het gebruik, maar midden vorig jaar heeft de consumentenbond stofzuigers getest en de dyson kwam als middenmoot uit de bus.


En weet je ook welke er wél heel goed scoorde(n) dan?

wij hebben er ook 1 ex van vriendlief wou er toen perse 1.

Tjah het is een fijn ding doet zijn werk goed. maar ik zou er dat geld niet aan uit geven.

vind hem nu niet echt zooooveel beter dan een andere.