wie heeft er een dyson

Wij hebben er ook 1, en ik vind hem véél beter dan alle andere die ik heb gehad en die na een jaar stuk waren… Maar nu werk ik in de thuiszorg, en heb ook andere goede stofzuigers gebruikt. De miele en philips vind ik dus ook erg fijn…



Het nadeel vind ik dat die slang zo gekruld blijft, niet zo heel flexibel is dus. De zuigkracht vind ik wel heel goed, maar dus vooral omdat we hem al 4 jaar hebben, en die anderen binnen een jaar bijna geen zuigkracht meer hadden… De opzetstukken vind ik dus wel een minpunt, en vooral omdat de slang dan niet zo flexibel is… Ik werk veel met de plintenborstel, maar telkens dan ding goed doen omdat je pols anders in een rare hoek zit?

@miranda79 wrote:

Ik werk veel met de plintenborstel, maar telkens dan ding goed doen omdat je pols anders in een rare hoek zit?


Ik werk inderdaad ook veel met de plintenborstel en die rare hoek heb ik niet zo’n last van, maar als ik hem eruit haal, komt er een soort “hulsje” mee dat in het vaste stuk zou moeten blijven zitten (denk ik).

Erg irritant, want die moet ik dan van dat plintenborsteltje afhalen en hem weer in het vaste stuk doen. En als je regelmatig wisselt met opzetstukjes word je daar na een poosje wel zat van. :roll:

Maargoed, er zijn ergere dingen op de wereld :wink:

Oh, dat heb ik weer niet, alles zit vast aan elkaar?

Wie heeft er een Dyson die helemaal niets meer deed? En beter nog wie kreeg hem weer aan de praat?



:think:

ruud misschien een mailtje naar dyson zelf sturen, het schijnt dat ze een erg goeie service bieden,



ik heb inmiddels een dyson gekocht, en ben er super tevreden over, hij zuigt super, herrie vind ik meevallen, niet veel harder dan mijn vorige miele,

hij is erg nauwkeurig, hij is super om vast te houden, in de hand, het zuigt veel fijner, en ik heb geen stofzak meer nodig, wat een verademing, dus ik ben er erg blij mee :thumbup:

Fijn vast houden in de hand?



Ik heb serieus eelt op mijn handen en spierpijn/kramp na het stofzuigen.

ik vind het handvat ook niet fijn mijn handen doen altijd pijn.



het is een totaal andere manier dan je gewent bent miss went het.

ja echt , ik vind het super, heel wendbaar, en makkelijk het ligt lekker in de hand , maar das mijn mening :mrgreen:

Ik ben eigenlijk blij dat ie stuk is… :mrgreen:



Maar ik zal er voor de zekerheid een mailtje aan wagen. Anders stap ik lekker over op een Nilfisk oid. :dance:

:lol: :lol:



Je brengt me op ideeën… :angel:







Kon ie nou ook water opzuigen…? :angel:

Kon hij niet (tegen) en nu zeker niet meer. :mrgreen:

Ik zou ook niet meer anders willen eerlijk gezeg.

Het handvat is idd. wel minder fijn maar ben er nu wel aangewend.

alleen voor de trap is het niks helaas.

Maar hier had ik dus ook elk jaar een nieuwe stofzuiger van tegen de 100 euro en dat is ook zonde.

Op de dyson zit toch 5 jaar garantie dus als ik er 5 jaar mee doe ben ik nog goedkoper uit als elk jaar een niewe.

en ik vind deze ook fijn want je hoeft geen dure zakken te kopen en naar elke keer stofzuigen gooi ik die bak leeg zo stink me stofzuiger ook niet dat deden alle andere wel met zakken ivm. ik 2 honden heb die verharen en dan zitten die honden haren toch wel heeeeel lang te stinken in die zakken en nu dus niet.

Nee geef mij maar dyson hoor.

heb er sinds gisteren ook eentje en ik ben helemaal blij , ik heb de dyson D23…t is hier in geen tijden zo schoon geweest haha

als ik alles lees denk ik t zal wel persoonlijk zijn wat mensen er van vinden, ik ben in elk geval erg tevreden met mn D :mrgreen:

We hebben 1 Dyson versleten en hebben nu een opvolger.

Tevreden qua zuigkracht en wendbaarheid maar ontevreden over de zgn parkeerhaak achterop. Hier blijft de slang continue achter haken :evil: Heel irritant.



En de plintborstel zoals genoemd, daar stof ik het hele huis mee en herken het wel dat je soms kramp in de polsen kunt krijgen van de vreemde houding waarin je soms dat ding ineens vasthoudt. :eh:

hier geen parkeerhaak achterop, voorlopig ook nog geen kramp in de handen …misschien stofzuig ik te weinig? :lol: :lol: :lol:

@Karin2 wrote:

We hebben 1 Dyson versleten en hebben nu een opvolger.

Tevreden qua zuigkracht en wendbaarheid maar ontevreden over de zgn parkeerhaak achterop. Hier blijft de slang continue achter haken :evil: Heel irritant.



En de plintborstel zoals genoemd, daar stof ik het hele huis mee en herken het wel dat je soms kramp in de polsen kunt krijgen van de vreemde houding waarin je soms dat ding ineens vasthoudt. :eh:




welke dyson hebben jullie nu dan?

kan ik even google wat je bedoeld met parkeer haak?

Wij hebben de D019 dacht ik zo uit me hoofd en hebben er wel schik mee alleen voor de trap afzuigen gebruik in nog me oude stofzuiger die staat boven gebruik ik ook voor boven verder.

De parkeerhaak is de “haak” achterop waar je de stang op vast kunt zetten zoals op de foto. Tijdens het stofzuigen blijft de slang hier regelmatig achter haken :wall:

ik heb niet zo’n uitstekende haak zover ik weet gebruik hem niet en heb er ook geen last van volgens mij is die van mij platter niet zo uitstekend zeg maar.

Nu ik google op ds19 ziet dat het zelfde eruit haha :oops:

nooit last van gehad zal morgen ff kijken hoe en wat.

ik heb de dc 23 die heeft wel die vorm maar niet die haak, je kunt de slang er om heen leggen en dan zit er en klein uitsteeksel aan de stang dat aan de stofzuiger geschoven kan worden

@ruud wrote:

Ik ben eigenlijk blij dat ie stuk is… :mrgreen:



Maar ik zal er voor de zekerheid een mailtje aan wagen. Anders stap ik lekker over op een Nilfisk oid. :dance:




:wall: :wall: :wall:



Hij doet het weer nieuwe koolborstels erin gezet.



:wall: :wall: :wall: