Wie geeft er iets rustgevends aan de hond voor het vuurwerk

Ik heb dat ook gelezen en heb er ook even aan gedacht. Ik vind de pilletjes niet zo omdat ik al vaker heb gehoord dat dat spierverslappers zijn en ze dus geen stress vertonen omdat ze het niet kunnen uiten.

mijn moeder had haar hond advocaat met slagroom gegeven en het was een succes. en ook geen diaree gehad.

@monique wrote:

mijn moeder had haar hond advocaat met slagroom gegeven en het was een succes. en ook geen diaree gehad.






Dus dat moet helpen?

Ik zie dat niet zo zitten eigelijk, bij grote stresskippen zoals mijn hond. :think: :mrgreen:

Ik twijfel ook. Meer ook omdat ik niet weet hoeveel ik moet geven. Geef ik te weinig dan helpt het natuurlijk niet. Geef ik te veel, dan ben ik bang dat hij ziek wordt of aan de dunne komt te staan.



Gelukkig ging het dit jaar iets beter dan vorig jaar. Toen liet hij alles lopen in de keuken. Nu in elk geval niet.

Toch maar eens op zoek gaan naar iets wat helpt (en nee ik wil geen pillen van de dierenarts).

mijn moeder de hond die flipte helemaal, bleef piepen en bleef onrustig.

op oudjaar heeft ze hem 2x klein beetje geven. het is een grote hond een dobberman. die hele avond heeft hij rustig op zijn plek gezeten zonder ook maar te piepen oid. dus volgend jaar weer :thumbup:

onze hond heeft helemaal niets gekregen…

jah een grote kluif en dat vond ie een stuk interessanter dan die knallen

Wij hadden drie honden op bezoek oudjaarsavond.

Een héééle grote herder, werd rustiger van het advocaatje maar om 12 uur wel een beetje zenuwachtig.

Een golden retriever, was behoorlijk rustig.

En een van nature klein zenuwachtig blafhondje, bleef rustig liggen, maar nog wel alert en biberig van het geknal.

Maar het hielp ze wel ja, in vergelijking met andere jareen.