:hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug:
Loesje, wat een rotsituatie zeg! Heel moeilijk. Probeer haar toch te confronteren misschien als je haar eens alleen treft.
Jane, heb je een miskraam gehad?? Jee zeg, wat erg! Ik heb veel gemist geloof ik
Edit: lees het nu… wat erg meisje! Jee zeg, het zit de meiden niet mee hier Sterkte!
Jane, ik wist ook even niet wat ik las… Pfff, sterkte hoor. Deze zwangerschap en dit kindje was zo gewenst!! En niets wees erop dat het niet goed zat :?
Heel veel sterkte!! :-*
oh nee Jane!! wat erg! voor jou een dikke :hug:
ik vind het juist erg goed dat je zo positief overkomt, de klap zal zeker komen, maar als je er positief tegenover staat kun je het misschien makkelijker verwerken. :hug:
ben ik weer
na drie kwartier er te hebben gewacht werden we eindelijk geroepen dat we aan de beurt waren
moest me ook nog verantwoorden waarom ik daar was want hij kon niks vinden in de computer
nou ja ukkie doet het goed zwaaide nog eventjes en had het handje op het gezichtje prachtig weer om te zien
ukkie ligt precies op schema! dus niks niet te dik
ik moet nu maandag weer terug komen voor een dagcurve om 8,11,14 en 20 uut prikken nadeel is kan niet ff op en neer naar huis want heen en weer ben ik al snel een dik uur kwijt na 14 uur ga ik wel naar huis en dan avonds maar weer voor een prikje bah het hoort er even bij maar baal wel even hoor het is steeds zo;n gedoe
verder mocht ik een dietist raadplegen maar daar ben ik al onder behnadeling dus ik wacht de uitslag ff af van maandag en dan bel ik haar erna wel
dit was het voor nu even ga nu ff eten
Roosje, dat is toch behoorlijk positief?! Met die kleine gaat het dus allemaal prima :inlove:
@Mim74 wrote:
Roosje, dat is toch behoorlijk positief?! Met die kleine gaat het dus allemaal prima :inlove:
gelukkiig wel dat is toch wel het allerbelangrijkste :inlove:
hoe is het met jou??
@Mim, van Harte met de geboorte van jullie dochter, wat een schatje zag ik op de foto :inlove: geniet ervan
@Jane, wat erg meid, heel veel sterkte.
Sorry, ik heb weinig tijd maar ik probeer af en toe toch nog bij te lezen. Ik denk wel aan jullie.
Hier is Sylvie behoorlijk verkouden, echt zo zielig. En het lijkt ook of ik het nu krijg
jaaaaaa 111 is bevallen van een meisje Amy
Gefeliciteerd 111 :inlove: :inlove:
111 Gefeliciteerd
weer een meisje :inlove:
gefeliciteerd met je dochter en geniet van je kraamtijd!! :inlove: prachtige naam ook!!!
o gefeliciteerd!!!
111 GEFELICITEER!! En inderdaad, weer een meisje!! Lekker op tijd was ze dus…
Met mij gaat het uitstekend, heb m’n gewone spijkerbroek alweer aan :lol: en Suzan doet het ook erg goed. Ze komt trouwens maar elke 4 a 5 uur voor een voeding waardoor ik officieel niet op het minimum van 7 voedingen per etmaal kom maar ze lijkt erg tevreden en drinkt wel elke keer goed door… Komende week komen ze van het consultatiebureau langs als het goed is en dan wordt ze weer gewogen. Ben benieuwd of ze dan weer zo hard gegroeid is :think:
nu alweer je eigen broek wouw
heb je nog mooie foto;s van je meisje?
111, wat goed, gefelliciteerd!! :lol:
Mim, fijn dat het goed gaat!
Ik kreeg net te horen dat er wéér een collega zwanger is en ik begon gewoon te janken… stom he? :?
@Tierrr wrote:
111, wat goed, gefelliciteerd!! :lol:
Mim, fijn dat het goed gaat!
Ik kreeg net te horen dat er wéér een collega zwanger is en ik begon gewoon te janken… stom he? :?
nee hoor meid , heel normaal :hug: :-*