Tierrr, vind ik ook heel normaal hoor! Kan me voorstellen dat je het zelf niet wilt maar kan me die emotie wel heel goed indenken!
Zal zo eens kijken voor een foto. Onze meid heeft trouwens sinds afgelopen maandag een blauw oog!! Die heeft ze zichzelf ‘geprikt’ denk ik. Ik heb ook altijd snel en lang blauwe plekken, ben bang dat ze dat van mij heeft. Het is nu net of dat ene oog opgemaakt is :mrgreen:
Bij deze :inlove:
mim
wat een mooi meiske :inlove: :inlove: :inlove:
111
gefeliciteerd meis
zal morgen het schema even aanpassen :mrgreen:
wouw wat een schatje :inlove:
Hai dames,
Bedankt voor alle felicitaties! We zijn lekker aan elkaar aan 't wennen en genieten van alles :inlove:.
Maar eerst Jane…gossie meid… Hoe is het nu, is het inmiddels al losgekomen? Ik vind het zo ontzettend erg voor je…heb er gewoon geen woorden voor. :hug:
Hoi meiden, ik haak hier weer in als jullie het niet erg vinden.
@mim; wat een schatje is het zeg :inlove: :inlove:
@111; gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooie naam heeft ze.
@Tierrr; een dikke knuffel voor jou :hug: :hug: . Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen.
@Jane; ik had je al een knuffel gegeven in een ander topic, maar je krijgt er nog een :hug: :hug: . Hoe gaat het nu met je?
meiden,
debbert heeft al tijdje niets meer gepost, maar ze staat nog wel op het lijstje en wilde het jullie laten weten dat ze is bevallen, hieronder quote van haar berichtje uit een ander topic van 29 nov:
@debbert wrote:
Hoi meiden,
vorige week zaterdag ben ik bevallen van een gezonde dochter, haar naam is Evi.
Ze woog 3360 gram en 52 cm lang.
Het gaat allemaal, zowel met haar als met mij erg goed. Evi was gisteren, dus een week na de geboorte, al 80 gram boven haar geboortegewicht. Ze woog 3440 gram.
over mij, even onder de spoiler, want this nogal een verhaal, this een quote van mezelf uit een ander topic:
@Jane_S wrote:He meiden,
het leek weer even rustig in het koppie.
gisteren weinig huilbuien gehad.
helaas ook weinig bloed.
smiddags wat oudbloed bij afvegen en vanochtend ook.
zoals ik met mezelf had afgesproken heb ik een afspraak gemaakt met de gyn. helaas kon mijn eigen gyn niet dus heb een andere. Maar a.s. woensdag zien we waarschijnlijk het kindje voor het laatst want ze maken nog even een echo en meteen een gesprek.
over mijn keuze, ja dat is nog lastig, ik weet gewoon niet wat ik wil, ja ik weet het wel, kindje moet er NU uit! zucht
maar curretage vind ik eng ook al proberen meiden me gerust te stellen dat de narcose verbeterd is :-* ,heb ik er een behoorlijke trauma aan overgehouden.
Daarnaast wil ik het kindje wel graag nog kwijt voor kerst, het duurt gewoon veels te lang! Ik wil graag verder en lijk daar vrede mee te hebben.
Het vanzelf komen duurt me dus te lang, ondanks dat ik vaak krampen heb en soms best heftige. Er komt gewoon geen bloed mee en dan schiet het ook niet op
conclusie ik heb dus nog geen keuze gemaakt. ik denk wel dat ik voor mezelf beetje een max heb en dat is dat ik toch uiterlijk volgende week de curretage wil als laatste optie. maar ben bang dat 't helaas wel zolang gaat wachten
volgens mij klopt mijn verhaal niet echt, of loopt het niet aaneen maarja dat zullen de emoties wel zijn :roll:
maar ben wel blij dat ik nu een afspraak heb staan met de gyn.
ik hoop dat deze mij dingen wat beter op een rijtje kan zetten.
ik ben nog behoorlijk droevig en ik leef nog steeds in een eigen wereldje waar ik graag uit wil. met vooruit kijken dat ik toch weer zwanger ben voel ik me goed en voel daarbij geen verdriet, maar het wachten zal toch andere emoties losmaken :doh:
zo dat was weer even mijn klaagzang :-*
mim zag ergens een foto van jou en je dochter, wat een mooie foto's en wat is ze mooi :inlove: lekker genieten meis! :-*
jane :hug: :hug: :hug:
mim wat een schatje :inlove:
111 kom je gauw spammen?? :inlove:
gaat het voor de rest goed?
Tierr :hug: het is een reactie, daar kun je niets aan doen, ik heb het zelf ook gehad, het is niets om je voor te schamen :hug: :-*
Schaap, wat dacht jij - graag natuurlijk. Hieronder een paar, maar we blijven natuurlijk dagelijks nieuwe maken :inlove:.
Het gaat overigens geweldig goed. Amy doet het fantastisch, we hebben nu al twee nachten kunnen doorslapen dus we hopen dat dat doorzet. En ze krijgt al behoorlijk wat flesvoeding, dus ze kan lekker gaan groeien. Op dit moment is maatje 50 nog net even te groot, maar hopelijk past ze daar begin volgende week wel goed in :inlove:.
Vandaag zijn ze geweest voor de gehoortest en het hielprikje, morgen mag ik mn meisje voor het eerst zelf in badje doen en vrijdag of zaterdag gaat ze met me mee onder de douche… :inlove:.
Tja, en verder kan ik alleen maar zeggen dat het op en top genieten is, het is gewoon zo’n lief, tevreden en makkelijk meisje die gek is op knuffelen…Komt goed uit trouwens, papa en mama ook! :inlove: :mrgreen:
111:
Gefeliciteerd meet jullie dochtertje Amy !!! Wat een schatje op de foto’s !!
En die favo slaaphouding :inlove:
Mim74:
Wat een schatje meisje hebben jullie…
Debbert:
Gefeliciteerd met jullie dochtertje Evi !!!
Geniet ervan !
Jane :
Hoe is het nu met jou ??
Hier gaat het wel. heb kleine krampjes, dus waarschijnlijk eisprong.
Kreeg vanmorgen wel de schrik toen ik de gordijnen open deed, alles is wit :shock: Dat wordt een heerlijk ritje naar het werk …
Wow, wat een ontzettend mooi en lief meisje 111, echt prachtig!! :inlove:
En idd, buiten is het wit, mooi zeg!! :lol:
111 wat een mooi meisje!! Wow zeg! Gefeliciteerd nogmaals. Zal ook emotioneel voor je geweest zijn, na het overlijden van je papa?
goedemorgen
111 wat een prachtig meisje :inlove: fijn dat ze het zo goed doet!!!
hier ligt me toch een pak sneeuw :shock: moest naar me werk voor een kerstdiner (30 km rijden) maar die heb ik afgezegd het is niet vertrouwd en ze hebben alles afgezegd wel jammer maar goed wat is wijsheid he? ik ga niet met ukkie rijden :snooty: blijf vandaag lekker warm binnen!
111
wat een prachtig meiske hebben jullie gemaakt…ziet er erg tevreden uit :inlove: :inlove:
haha ik heb er vanmorgen ook 3 kwartier over gefietst (normaal 20 minuutjes) :mrgreen:
Vlieg, ja, was (en is) best zwaar. Ben er erg emo onder nog steeds, vooral op de momenten dat niemand in de buurt is. Dan kan ik zomaar volschieten als ik naar Amy kijk.
Ik ben heel blij dat zij er nu al is, zodat de Kerst niet heel eenzaam is maar toch wel weer vol tegenstrijdigheden. Eerste Kerst zonder papa, maar wel met zijn kleindochter…'t wordt vast heel bijzonder.
We hebben dan ook geen plannen gemaakt voor Kerst, willen dit dit jaar met zn drietjes doorbrengen, even in ons coconnetje zeg maar - afgesloten van de wereld om ons heen.
Jane, hoe is het meid?! Trek je 't nog een beetje?
even kort: 111: gisteren gyn geweest, beebje gezien, het is dus 10 wk en 2 dagen, was super mooi om te zien, helemaal compleet met armpjes en beentjes helaas zonder kloppend hartje
gyn had blijkbaar haast, want terwijl ik in de waan was voor volgende week een afpsraak te maken, hoorde ik na tijdje wachten en gepuzzel met het inplannen ineens dat ik morgen al de curretage heb.
ik ben erg bang voor het infuus en de narcose maar laat het op me afkomen en hoop dat we hierna snel weer verder kunnen :-*
@Jane_S wrote:
even kort: 111: gisteren gyn geweest, beebje gezien, het is dus 10 wk en 2 dagen, was super mooi om te zien, helemaal compleet met armpjes en beentjes helaas zonder kloppend hartje
gyn had blijkbaar haast, want terwijl ik in de waan was voor volgende week een afpsraak te maken, hoorde ik na tijdje wachten en gepuzzel met het inplannen ineens dat ik morgen al de curretage heb.
ik ben erg bang voor het infuus en de narcose maar laat het op me afkomen en hoop dat we hierna snel weer verder kunnen :-
:hug: Een hele dikke :- voor jou!
Ik spring er hier even in hoor meiden
Als ik nog mag meekletsen?? :shifty: :oops:
Allereerst, iedereen van harte, welke al bevallen zijn! Heb mooie beebjes voorbij zien komen :inlove:
Verder hebben we nog geen groen licht, maar dat gaat er wel weer aan komen :dance: In januari mag ik stoppen met de antibiotica en dan gaan we kijken of mijn lijf nu zelf de ontstekingen onder controle kan houden Dan mogen we februari/maart weer gaan klussen :lol: Al zal ik het waarschijnlijk wel uitstellen omdat we in april 3 weken naar Suriname gaan en vorig jaar mijn cyclus ook helemaal in de war was na het vliegen…dus als we dan terug zijn…
Ik hoop echt dat 2010 ons jaar gaat worden, want heb nu wel weer genoeg ellende op mijn bordje gehad
Jane, veel sterkte en succes voor morgen!! Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie snel weer voor een wereldwondertje gaan!
111, wat een moppie zeg!! Ze ziet er evengoed wel flink uit. Suzan past nog net aan maatje 56… :shock:
Belly, laat 2010 jouw jaar worden! En die van Sophie natuurlijk en van alle anderen uiteraard die zwanger willen worden!!