111 wauw wat een prachtig meisje hebben jullie :inlove:
jane sterkte morgen :hug:
belly :hug:
ik moet nog ff gauw de kamer een beetje opruimen en de straat een sneeuwvrij maken voor de rokers vanavond
ben vandaag jarig 8)
(dus sophie voor het lijstje ben ik nu 28 :mrgreen: )
gefeliciteerd schaap :dance:
@schaap wrote:
111 wauw wat een prachtig meisje hebben jullie :inlove:
jane sterkte morgen :hug:
belly :hug:
ik moet nog ff gauw de kamer een beetje opruimen en de straat een sneeuwvrij maken voor de rokers vanavond
ben vandaag jarig 8)
(dus sophie voor het lijstje ben ik nu 28 :mrgreen: )
Happy birthday to you…
Happy birthday to you…
Happy birthday
Happy birthday
Happy birthday to you!!! :mrgreen:
(p.s. sophie, ik ben ook onlangs jarig geweest, dus voor het lijstje ben ik nu 27 )
Belly succes!
Schaap gefeli.
Jane sterkte voor morgen!
111, ik kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk het is! Heel veel sterkte en probeer toch lekker te genieten van jullie nieuwe gezinnetje met je papa in gedachten.
2010 wordt een prachtjaar voor met zwangerschappen en mooie beebjes!!
meiden, ik ga vreselijk voor jullie allemaal duimen!
111… Prachtig grietje!!! :inlove: :inlove: !
En ze heeft jou mond hoor!!! :lol: :mrgreen:
@Schaap… gefeliciteerd meis!!! Laatste verjaardag met jullie tweetjes!!!
@Jane… heel veel sterkte… lees verhaal en je zorgen nu pas… ben anesthesie-medewerker en ben dus degene die de narcoses geeft… had misschien veel van je angsten en onzekerheden weg kunnen halen. Daar komt bij dat ik zelf 2 curretages heb gehad… Maar goed… ik wens jee heel veel sterkte vandaag, hopelijk valt het je mee en knap je snel op!!! :hug:
Jane, ben benieuwd hoe het je vandaag vergaan is. Hopelijk is het allemaal meegevallen…
he meiden,
ben nog niet helemaal top fit, maar heb even de kans verhaaltje dat ik in stopperstopic geschreven heb hier te quote , zijn jullie ook weer op de hoogte :-
@Jane_S wrote:
:-* :-*
ik zet het hele verhaal onder de spoiler this nogal een onsamenhangend giga verhaal geworden (en dan is die nog kort :shifty: ) :doh: :mrgreen:
het is me meegevallen. maar ik ben goed brak en echt niet lekker.
moest om 7.30 melden en was om 10.30 weer thuis. na de ingreep mocht manlief niet bij mij zijn en ik wilde niet 2 uur op het kamertje zijn zonder hem,was nog aardig verdrietig.
het infuus heb ik in mijn arm gekregen, op mijn hand lag er geen duidelijk bloedvat. ik was erg bang, maar manlief mocht (na wat huil/paniek buien van mij) erbij zijn en ik was daardoor vrij rustig, het deed wat pijn maar minder dan ik me had voorgesteld.
narcose viel me ook 100 procent mee.
ik had mijn ogen dicht gedaan zodat ik niet duizelig zou kunnen worden ofzo. ze gingen het spul erin spuiten en vlak daarvoor zegt iemand, ja dat kan gaan prikken. :doh: :doh: had dat nou niet gezegd!!! :doh:
gelukkig hield ik me ondanks dat vrij rustig en voelde wel in mijn hoofd de narcose en was echt super snel daarna weg.
ik heb nu nog behoorlijk wat pijn, na het wakker worden had ik ook veel krampen en de pijnstilling was voor mij toch echt te weinig. ook werd ik weer onwijs verdrietig en heb nog in mijn uppie liggen huilen, wilde op dat moment niets liever dan manlief zien (2 meiden zijn wel nog even komen kijken en even komen praten :inlove: , daar werd ik dan weer even rustiger van. ik had ook een bloeddruk apparaat aan mijn arm en daar werd ik goed geirriteerd van, hihi. zelfs toen ik nog half wakker was zat ik te klagen dat het niet fijn was en dat die maar weer leeg moest :mrgreen: :mrgreen: )
uiteindelijk ben ik maar gaan zitten (en heb ik maar mijn kussen op schoot gelegd zodat ik daar mijn hoofd op kon leggen :mrgreen: ) omdat ik het zat was en mijn mannetje weer wilde zien :mrgreen:
na nog geen 2 minuten werd mijn bed omhoog gedaan en werd ik naar mijn plekje gereden waar manlief gelukkig ook snel heen kwam :inlove:
helaas moest die weer vrij snel weg, en moest ik alleen eten
toen ik vroeg hoelang het duurde voordat ik weer bij hem mocht zijn, zei ze 2 uur :shock: . nou dat zag ik dus niet zitten en heb het maar even laten weten. 5 min na het eten(wat ik super snel naar binnen heb gewerkt) mocht ik me dus wel al aankleden en daarvoor moest manlief komen want die had de kleertjes :inlove: en toen mocht ik toch al naar huis, hihi :mrgreen:
(daarnaast toen manlief net weg moest gaan, heb ik lekker uitgebreid met het meisje naast me gekletst, denk dat ze dat ook niet helemaal leuk vonden, dat lijkt me nou de reden waarom manlief er niet bij mocht zijn :mrgreen: . misschien is dat de reden waarom ik toch al vrij snel naar huis kon :lol: :mrgreen: )
maargoed ik heb er nog aardig wat last van, weinig bloedverlies :inlove:
maar veel krampen (na wat ibuprofen zakt het goed weg :inlove: ). heb van 11 tot denk 14.00/15.00 uur geslapen , en ben nu nog versuft :doh: hihi
maargoed 6 jan de nacontrole hoop dat alles goed is
verder weet ik niet of ik nu een komende eisprong moet ontwijken of dat het niet uitmaakt :shifty: hoop het laatste
iedereen bedankt voor jullie lieve steun :-
Wat een verhaal Jane :hug: En wat naar voor je dat hubbie er niet bij mocht zijn. Wel fijn om te lezen dat het allemaal is meegevallen…Toch even een hele dikke :hug: voor jou!
dank jullie allemaal voor de felicitaties :inlove:
jane wat een verhaal, wat heb jij het zwaar gehad vandaag :hug:
en wat een onzin dat je mannetje niet gewoon bij je mocht zijn :x
ik hoop dat je gauw opknapt :-*
jane wat naar zeg dat je vriend er niet bij mocht zijn dikke :hug: voor jou
jane hier een dikke :hug: voor je
Jane :hug: hoe is het nu met je ??
Ik heb me eisprong gehad en nu is het afwachten tot mijn ongi komt of niet
Ben vrijdag naar de winter efteling geweest. Was super leuk, maar wel koud en niet echt druk.
Verder druk geweest met klussen in ons nieuwe huisje.
Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad ??
Genoten van de sneeuw of alleen maar problemen gehad ??
@tijgertje1982 wrote:
Jane :hug: hoe is het nu met je ??
Ik heb me eisprong gehad en nu is het afwachten tot mijn ongi komt of niet
Ben vrijdag naar de winter efteling geweest. Was super leuk, maar wel koud en niet echt druk.
Verder druk geweest met klussen in ons nieuwe huisje.
Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad ??
Genoten van de sneeuw of alleen maar problemen gehad ??
Hier een heerlijk druk weekendje gehadHad ik beter niet kunnen doen want voel me nu nog beroerder dan van de week :sick: Morgen weer een gewone werkdag en ik hoop dat hij een beetje snel voorbij gaat want ik ben echt erg toe aan vakantie :shifty:
Ik ga nu ook lekker mijn bedje opzoeken want anders kom ik er morgen helemaal niet meer uit :shifty:
goedemorgen allemaal
hier ook een leuk weekend gehad veel veel sneeuw mag van mij nu wel weer ophouden vooral als je de weg op moet
vrijdag heb ik me werk afgezegd maar vandaag moet ik wel heen ga zo die kant maar op (moet 30 km heen en 30 terug) maar rustig rijden dan komt het wel goed
fijne dag allemaal :-*
Zo, vanmorgen weer een echo gehad. Eitje was nu 12x10mm. Iets gegroeid, maar nog niet genoeg dus.
Woensdag weer, en dan verder beleid ivm kerstdagen. ik zal waarschijnlijk met utrogestan moeten beginnen. kent iemand dat?
En chlamydia serologie was negatief! jahoe!
Ik ben benieuwd…
Nu weer hard aan het werk. Wat een prachtig weer, sneeuw en blauwe lucht!
onze Uk :inlove:
wouw schaap mooi he! hebje het hartje ook horen kloppen?
nee niet gehoort, maar wel gezien :inlove:
een wit puntje wat knipperde :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: