Oh Schaap, wat een geweldige mooie echo, genieten is het he als je zo’n stipje ziet knipperen :lol:
111, en mim wat een prachige dochters hebben jullie. Is het jullie trouwens al opgevallen dat er op dit topic bijna alleen meiden geboren worden, echt heel apart 8) Het viel me opeens op, we zitten dus bijna allemaal op een roze wolk :mrgreen:
@Jane-S wat allemaal harstikke vervelend voor je. Ik hoop dat 2010 een veel beter jaar voor je wordt.
Hier gaat het allemaal prima, veel sneeuw gevallen trouwens.
Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een heel vruchtbaar 2010.
wat een prachtige foto :inlove:
Aaaaaah regje, wat een prachtige foto inderdaad!! :inlove:
Jane, meisje toch… :hug: De ingreep was dus best heftig voor je :hug:.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt, lichamelijk dan. Op emotioneel vlak zal het echt nog wel zijn tijd nodig hebben meid. Neem die ook gewoon hoor, is heel normaal.
Schapie, :inlove:
Ik ben sinds gistermiddag weer terug uit het ziekenhuis. Ben zaterdag opgenomen met spoed wegens hoge koorts. En dat gaat niet samen met het kraambed, dus ik moest weer fijn (NOT) uit logeren. Amy is lekker met Matthijs mee naar huis gegaan 's avonds en heeft gewoon thuis geslapen. Voelde ik me veel beter bij en heeft ons alledrie goed gedaan.
Nu dus weer lekker thuis en ik heb even een verloren uurtje gevonden om weer even bij te lezen hier! Zal deze week weer nieuwe foto’s maken, Amy is alweer zo veranderd!
En verder hoop ik natuurlijk op allemaal leuke kerstcadeautjes voor jullie allemaal, dat jullie allemaal duidelijk positieve testen mogen krijgen! :-*
Ach jeetje, 111, wat vervelend… gelukkig maar dat je nu weer thuis bent! Weten ze ook waar het van kwam? :-*
Hmmm, niet echt nog. Ze hebben wel een idee, maar dit moet nog verder worden uitgezocht. Begin januari bellen ze me de uitkomst van de onderzoeken door. Het kan zijn dat er niets duidelijks uitkomt hoor, dat schijnt regelmatig voor te komen. Het kan ook zijn dat er iets uitkomt wat een volgende zwangerschap wat gecompliceerder maakt (het lijkt allemaal die richting wel op te wijzen en zou ook het verloop van mijn zwangerschap nu verklaren), maar dat moet eerst nog bevestigd worden door de laboratorium-uitslagen.
In ieder geval is het niet iets waar ik me nu zorgen over moet gaan maken, dus dat doe ik dan ook maar lekker niet. We zijn ons volledig aan het focussen op onze kleine meid :inlove:.
Hoe is het met jou nu, Tierr?
Heeft het allemaal al een plekje gevonden of is het verdriet er nog vooral? :-*
Hmm, dat klinkt niet echt positief… :roll:
Nouja, ik hoop dat het meevalt en dat ze in januari een goede uitslag doorbellen! En idd, je kan er nu verder toch niets aan doen, dus ga vooral genieten!
Hier gaat het op het moment wel weer ok.
Heb me echt een paar dagen behoorlijk klote gevoeld… misschien was het toch gewoon ff allemaal te veel… last van mijn astma, ivm reorganisatie overgeplaats worden op het werk, een gyn die ineens niet meer wil helpen, het verdriet nog gewoon natuurlijk (met kerst zou ik 20 weken zijn…) en dan ineens met heel veel zwangere collega’s geconfronteerd worden… :roll:
Nouja, hoe dan ook, het ging echt ff niet zo lekker hier…
Maar inmiddels kan ik wel weer wat genieten van de sneeuw, de onverwachte vrije dagen door de sneeuw, de kerstmuziek en de gezelligheid in huis! :mrgreen:
111 fijn dat je weer thuis bent niet leuk om weer naar het zkh te moeten hoop maar dat er niks uit de uitslagen komen het komt idd vaker voor kraamkoorts noemen ze het ook wel toch? ben benieuwd naar je foto;s
tier nogmaals een hele dikke :hug: voor jou
Heel veel sterkte nog Tierr :hug:
@111, gelukkig dat je weer uit het ziekenhuis bent, en je kunt nooit te veel foto’s plaatsen hoor :oops: 8) :oops:
regje wat een prachtige foto :inlove:
111 blij dat het nu weer gaat, kom je gauw weer showen?
tierr waarom wil je gyn je niet meer helpen?
hier zit ik nog op de roze wolk, maar nog wel een beetje angstig.
ik blijf het spannend vinden, volgende week al naar de vk, dus zal ik onze UK denk ik weer zien :inlove:
ik ben nog aan het twijfelen of ik het dit jaar nog ga vertellen op het werk :think:
zo ja wilde ik het met kerstavond doen, dan is alles bij elkaar (wat alleen met kerst voorkomt) voor ons kerstdiner
(patat met wat erbij) en kerstpakket :mrgreen:
twijfel twijfel…
Schaap:
Mooie echo !!
Ik zou nog even samen genieten en het nieuws dan in het nieuwe jaar brengen … Dan verras je je collega’s met een leuke nieuwsjaarskaart met daarop het grote nieuws…
Regje:
Wat een mooie foto van jullie kleine !!!
111:
Gelukkig ben je weer thuis en hopen op een goede uitslag in januari…
Vanmorgen weer echo gehad. Eitje was 2 mm gegroeid in 2 dagen, dus da’s niet veel…Maandag a.s. weer, en dan ook samenlevingstest. Ik mag nu weer aan de slag met ovulatietesten en bij positive test moet ik beginnen met utrogestan 3dd2. Ik ben benieuwd…Lijkt me wel gedoe!
Zo’n samenlevingstest lijkt me ook wel spannend! Hoop dat het goed is…
Iedereen alvast fijne feestdagen!!
baby enschede… ik heb ook utrogestan moeten gebruiken! Ik kom vanavond wel even terug om je er iets meer over te vertellen!! Moet nu rennnnnnneeeeeeeennn!!!
Schaap, mooie echo!! Blijft bijzonder hoor!
Regje, wat een schatje en wat een mooie foto!!
111 da’s even schrikken dat je naar het ziekenhuis moest… Ben benieuwd wat je in januari te horen krijgt.
Ik heb ook nog even spam van m’n 3 weken oude moppie :inlove:
kan niet wachten als ik die lieve foto;s zie :inlove: :inlove: :inlove:
ben ik eventjes…
Jullie zullen wel denken komt zij ook weer aan, maar jullie zijn de enige aan wie ik dit soort dingen kwijt op het moment…
maar me namelijk een beetje zorgen…
En dat vind ik vreselijk om te moeten zxeggen op een forum waar zoveel meiden zo hun best doen wel zwanger te raken…Maar weet gewoon even niet met wie ik dit anders moet delen…
had afgelopen zaterdag ongi moeten worden (als ik mijn cyclus van 22 dagen net als de afgelopen keren aan hou) maar het waren drie druppels bruin en verder niet… nu dacht ik misschien wordt mijn cyclus langzaam aan weer een beetje langer (mooi!) maar tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet ongi… :eh:
Deze maanden heb ik mijn eisprong niet gevoeld, voor mijn zwangerschap en vorige maanden wel… Ben er dus maar vanuit gegaan dat die ongeveer op hetzelfde moment zou zijn. Rond mijn vermoedelijke eisprong bijna niet geklust… (1 x maar met condoom, drie dagen ervoor of zo!). wel vier of vijf dagen voor mijn eisprong (zonder bescherming)…
Echter gezien mijn altijd zeer korte luteale fase is de kans op een zwangerschap megaklein, en kan echt met de volle overtuiging zeggen dat wij het hebben proberen te voorkomen, maar jongens wat denken jullie… :?
testje doen kan ik als enige advies geven
tja morgen maar… zit dan op dag 27… voel me volstrekt belachelijk
@loesje101 wrote:
tja morgen maar… zit dan op dag 27… voel me volstrekt belachelijk
waarom voel je je belachelijk? kan het me voorstellen het zal wel heel snel zijn maar goed wie weet ligt het in de planning? heb je testen thuis?
Loesje, je cyclus voor je zwangerschap zat ook vaak rond de 25-28 dagen dus zo raar is het toch niet? En inderdaad, als je het echt wilt uitsluiten zal je een testje moeten doen. Kan je voor de zekerheid niet een paar (goedkope) tests in huis halen? Ik had toen van die simpele dipsticks maar die gaven echt aan dat ik zwanger was, en die zijn vrij goedkoop.
Enneh, ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar volgens mij is dit de tweede keer dat je in de rats zit dus ik weet niet of je nog andere anticonceptie overweegt??
Succes ermee, kan me wel goed voorstellen dat het je erg bezig houdt!