nee heb geen testen thuis…
@mim… tja is tweede keer, en daarom voel ik me ook belachelijk…
als er niets aan de hand is, ga ik direct weer aan de pil (dat heb ik vanavond besloten)…
dit is toch werkelijk te gek voor woorden…
Ach Loesje… :hug:. Misschien is je cyclus toch nog niet helemaal regelmatig ofzo…Maar ik kan me wel voorstellen dat je je zo’n zorgen maakt! Zie ook als enige oplossing het doen van een testje eigenlijk.
Vervelend voor je, dat je zo in de rats zit. Enige dat ik je mee kan geven is, dat de situatie zo is zoals ie is…en mocht het zo zijn dat je toch zwanger bent, dan heb je nog 9 maanden om aan het idee te wennen. Misschien wilden jullie nog wel een brusje voor P., en die komt er dan - zij het alleen eerder dan gepland.
En mocht je niet zwanger zijn, dan is dat ook goed, toch? Inderdaad dan maar wel meteen beginnen met anticonceptie hoor, dit is niks zo elke keer…
Voor de liefhebbers nog wat Amy-spam!
amy :inlove: dat nijntje mutsje heb ik ook met bijpassend pakje :inlove:
loesje heb je al getest?
111 :inlove: :inlove: wat lijkt ze ook veel op jou zeg! :shock: :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
volgens mij is ie negatief… :dance:
Maar goed ook nog steeds niet ongi…
zal wel gewoon nog heel onregelmatig zijn… zwanger zijn is ook eigenlijk niet heel waarschijnlijk omdat we het toch wel veilig hebben gedaan…
Misschien waren die druppels bruin afgelopen zaterdag wel de ongi?? :think:
NOu ja als ik zondag nog steeds niet ongi ben, dan voor zekerheid nog een keer testen, Is ie dan ook negatief dan ben ik zeker niet zwanger! Dan wachten op de ongi en dan aan de pil!!!
@111… lekker meisje!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ook nog wat P.uc.k spam:
111 wat een prachtig meisje, zo`n klein poppetje :inlove:
loesje jou meissie wordt al een hele dame, heerlijk :inlove:
ik heb het vandaag op het werk verteld, iedereen was heel blij :mrgreen:
en een aantal zelf emotioneel :inlove:
was echt heel leuk :inlove:
Loesje, wat een spanning iedere keer bij jou.
Leuke foto’s dames.
Fijne feestdagen!
pff ja ben er klaar mee!
Meiden, fijne kerstdagen allemaal!
Na de kerst kom ik hier weer eens wat uitgebreider reageren.
Wat een :inlove: foto’s van kindjes en kindjes in wording heb ik hier voorbij zien komen.
Meiden:
wat een leuke kindjes hebben jullie :inlove:
Loesje:
Hopen op zondag op een negatieve test ???
Ieder geval veel sterkte met wachten…
Schaap:
Wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde toen je het vertelde…
Voor alle meiden :
Hele fijne dagen !!!
:mrgreen: merry christmas :lol:
Hahaha Jane, je bent de eerste die het zegt… Ze lijkt namelijk sprekend op Matthijs! Alleen mijn neusje herken ik terug, en af en toe wat trekjes rond de mond, maar verder is ze precies Matthijs!
Ook zo grappig, want ik dacht namelijk altijd dat donker haar en bruine ogen dominant waren boven blonder haar en blauwe ogen. Bij ons is dat dus echt niet zo - Amy krijgt blauwe ogen en heeft lichter haar dan ik, meer de kleur van Matthijs.
Loesje, ik blijf voor je hopen dat het negatief is meid!
Meiden:
Hebben jullie allemaal een 1e goede kerstdag gehad ??
Gistermiddag zijn we bij mijn ouders geweest, het rijden op de weg ging wel aardig. Grote wegen waren vrij schoon.
's Avonds hebben we heerlijk thuis gegeten : Vooraf gevulde eieren, hoofdgerecht Krieltjes uit de frituurpan, varkenshaas met pepersaus en Franse sperciebonen, nagerecht vienetta ijsstam caramal crisp.
Nu gaan weer naar het huis om de rest van de kozijnen af te schilderen.
Ik heb verder nog geen kwaaltjes wat kan duiden op een zwangerschap, heb net alleen (zonder reden) een flinke huilbui gehad. En ik ben nog steeds snipverkouden en daar baal ik van…
Wel heb ik al multivitamine voor Raim gehaald en zelf heb ik bij etos een doos met pillen gehaald om zwanger te worden. Het is allemaal natuulijk, dus we kunnen proberen of het werkt en dan misschien in 2010 ???
Fijne dag nog :-*
Hi!
Vandaag is vriendlief jarig! Dus druk dagje…schoonouders zijn hier, dus wel gezellig. Vanaf 16uur een hoop bezoek…25 mensen! Maar wel gezellig.
Morgen hebben we echo controle ivm eisprong, en ook samenlevingstest, dus we mogen vanavond nog aan de bak! Maar heb nog steeds geen pos. ovulatietest…verwacht hem een dezer dagen…ben benieuwd!
Hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad!
Liefs, babyenschede
@babyenschede… succes! Hoop dat ie snel komt! Dan krijg je het nog veel drukker!
Hier nog steeeds negatief… Gelukkig! (tÃs wel raar, want als je in je hoofd ergens het idee hebt dat het weleens zo zou kunnen zijn, is het bijna (nog niet helemaal!) jammer als het niet zo isl) Maar mijn verstand wint het echt wel in deze! …Zal nu nooit meer komen zeuren over zwanger zijn of niet! Pas als ik ook echt weer graag zwanger wil worden!!!
hoop dat iedereen leuke dagen heeft gehad!!
Loesje, joh, je moet gewoon nog even wennen aan alles - het weer ongi worden én het idee niet meer zwanger te zijn. Gelukkig maar dat je niet opnieuw zwanger bent, van verschillende kanten (medici) hebben ze mij verteld dat het beter is om echt een jaar te ontzwangeren. Kan je lichaam zich volledig herstellen. Mocht het niet lukken, dan is dat natuurlijk zo, maar als je het enigszins kan sturen is het beter om het eerste jaar niet zwanger te raken.
Ik ga morgen dus even de ha bellen voor anticonceptie :mrgreen:.
Heb besloten wat ik wil en moet daar even een afspraak voor maken. Gelukkig is Matthijs ook zo ingesteld dat we tot dan maar even pas op de plaats maken .
Nu de Kerst gelukkig voorbij is, heb ik zo’n zin in het nieuwe jaar! Kunnen we eindelijk dit ellende-jaar afsluiten en onze blik richten op al het nieuwe dat gaat komen in 2010!
Wat goed 111 dat je dat gaat doen! Wat voor anticonc ga je doen?
Ik heb idd ook gehoord dat een jaar ontzwangeren het beste is…maar ja, dan moet je wel eerst zwanger worden :?
Ach ja…op n 2010!!
Heb na de voorlichting toch maar gekozen voor een Mirena spiraaltje. Na het stoppen met de pil heb ik dat in ieder geval afgezworen en eigenlijk wilde ik helemaal geen hormonen meer in mn lijf.
Was dus erg geneigd naar een koperspiraal, maar na de uitleg van de ha over de verschillen tussen een mirena en een koperspiraal, ga ik volledig voor de eerste.
Begin januari wordt-ie door de ha geplaatst. Gek idee hoor, na zo’n lange tijd weer ongi worden enzo :mrgreen: .