Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

111, wat een kjoetie :inlove:

jaaaaa alles goed, Uk is weer lekker gegroeit :inlove:

nu weer 4 wk wachten, dan mag ik weer naar m`n ukkie kijken :mrgreen:

leuk he meid voel je je wat goed?

@roosje83 wrote:

leuk he meid voel je je wat goed?

begin meer misselijk te worden, niet overgeven, maar wel zon hol gevoel in mn maag . voor de rest prima :inlove:

jij schiet ook op :mrgreen:

mooi zo enne hoort er allemaal bij :mrgreen: :wink:

ja het gaat nu wel snel hoor kan gewoon al beginnen met aftellen :inlove:

Ik wil ook!!! :mrgreen:

@roosje83 wrote:

mooi zo enne hoort er allemaal bij :mrgreen: :wink:

ja het gaat nu wel snel hoor kan gewoon al beginnen met aftellen :inlove:

over een week of 6 met verlof :thumbup:

@Belly wrote:

ben je al voor het echie :wink:

@schaap wrote:

@Belly wrote:

Heb wel alweer mijn pil “de deur uit” gedaan :mrgreen: Maar moet wachten tot alle antibiotica echt mijn lijf uit is :wall: en hebben vorige week wel seks gehad en 2 uur later had ik mijn eisprong :shifty:

@Belly wrote:

ik oooook :cry: :cry:

ach lieve meiden toch :hug: :hug: voor jullie allemaal!

let maar op mijn woorden 2010 wordt een prachtig jaar voor jullie!!

@Jane_S wrote:

@Belly wrote:

ik oooook :cry: :cry:

:hug: 2010 wordt gewoon ook jouw jaar! :-*

@Belly wrote:

@schaap wrote:
@Belly wrote:

Heb wel alweer mijn pil “de deur uit” gedaan :mrgreen: Maar moet wachten tot alle antibiotica echt mijn lijf uit is :wall: en hebben vorige week wel seks gehad en 2 uur later had ik mijn eisprong :shifty:

:naughty: Ik ga voor je duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

@fluppie wrote:

ach lieve meiden toch :hug: :hug: voor jullie allemaal!

let maar op mijn woorden 2010 wordt een prachtig jaar voor jullie!!

Oh, ik hoop echt zo dat je gelijk hebt! Hoe is t met jou? Jij bent ook alweer op de helft!

lief dat je het vraagt!

het gaat heel erg goed! we hebben de 20 weken echo gehad, en alles zag er goed uit. beebje ligt perfect op schema!

we weten niet wat het wordt, dus het wordt straks een verrassing!

sinds deze week ga ik de baby steeds duidelijker voelen en dat is echt helemaal :inlove:

het gaat gewoon goedkomen in 2010, ik ga me de blaren op mn vingers duimen! :pray:

Ik doe met Fluppie mee hoor! Het nieuwe jaar MOET gewoon jullie jaar worden!

@111 wrote:

Ik doe met Fluppie mee hoor! Het nieuwe jaar MOET gewoon jullie jaar worden!

@fluppie wrote:
lief dat je het vraagt!

het gaat heel erg goed! we hebben de 20 weken echo gehad, en alles zag er goed uit. beebje ligt perfect op schema!

we weten niet wat het wordt, dus het wordt straks een verrassing!

sinds deze week ga ik de baby steeds duidelijker voelen en dat is echt helemaal :inlove:

het gaat gewoon goedkomen in 2010, ik ga me de blaren op mn vingers duimen! :pray:

Voor jullie beide een :-*

Ik hoop echt dat we 2010 tot ons jaar mogen benoemen…Nu wel genoeg ellende meegemaakt voor de komende 10 jaar

@Elle wrote:

@Belly wrote:
@schaap wrote:
@Belly wrote:

:naughty: Ik ga voor je duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

Dank je Elle, ik ook voor jou!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Sorry meiden dat ik nog niet geweest ben om te vertellen hoe het bij de huisarts is gegaan. ( ben ik dinsdag middag geweest, de huisarts van Raimond, omdat hij niet mee wilde vanwege tijd te kort ben ik zo brutaal om een afspraak te maken voor mij alleen bij zijn huisarts)

Nou mijn verhaal dan maar:

Ik ben dinsdag bij de huisarts geweest en heel veel wijzer ben ik nog niet, maar het was een super aardige kerel. De kans dat we spontaan zwanger zullen raken is vrij klein. Raim moet nu nog een zaadonderzoek laten doen, maar hij denkt dat de uitslag niet veel beter zou zijn dan de eerste keer. Hij heeft in het kort uitgelegd welk traject we kunnen gaan bewandelen als we in het ziekenhuis terecht komen. En ook vertel dat we goed moeten blijven praten en dat we de vervolgonderzoeken allemaal samen moeten doen, omdat het wens van ons beide is en niet van mij alleen. Ook heeft hij gezegd dat er een kleine kans bestaat dat Raim zijn zaad iets beter kan worden door een kuurtje prednison. Nu is het dus nog even afwachten op het 2e zaadonderzoek. Is die uitslag slecht , dan komen we bij de fertiliteitsarts terecht. Ik heb netjes een uitdraai mee gekregen van de uitslag, dus daar kan ik misschien even mee op internet neuzen.

Meiden,

Alvast een super fijne, gezellige jaarwisseling toegewenst en op naar een gezond, gelukkig, vruchtbaar 2010 !!!

Lieve meiden, allemaal een heel gelukkig, gezond en vooral ook vruchtbaar 2010 gewenst! :-*