Ook ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling toewensen en dat 2010 al jullie wensen en vervullingen uit mogen komen :inlove:
allemaal een gezond en vruchtbaar nieuwjaar toegewenst!!
Goedenmiddag meiden,
Als eerst de beste wensen voor 2010 !!! Dat we maar een vruchtbaar jaar mogen krijgen !!!
Allemaal een goede jaarwisseling gehad ??
Meiden, de allerbeste wensen voor 2010 en vooral een erg vruchtbaar jaar toegewenst natuurlijk!!
Wij zijn gisteravond bij de buren geweest, babyfoon mee en Suzan heeft geen kik gegeven!! :dance: Fijn idee, we hadden haar voor het eerst thuisgelaten…
meiden de beste wensen voor 2010
:-*
Hoi lieve meiden!!!
!!!Allemaal een geweldig en vruchtbaar en gezond 2010!!!
Hoop dat iedereen leuke dagen heeft gehad!!
Mim74 , wat goed van je meisje zeg!!
Hier voor het eerst op oudejaarsavond niet bij vrienden en big party, maar sinds jaren weer eens bij mijn ouders. Alle vrienden deze eigenlijk dit jaar iets met hun eigen gezinnetje, dus wij ook! En het was erg gezellig. Puck is om 12 uur niet eens wakker geweest, overal door heen geslapen, hihi! Geweldig, we hebben echt een slaapmonster!!
De beste wensen!
Mim, das eng! Dat zou ik echt niet durven, ondanks de babyfoon.
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!
Hier net zo’n slaapmonster…onze Amy werd niet eens wakker van de knallen, terwijl het er hier behoorlijk heftig aan toe ging. Ze schrok niet eens in haar slaap, terwijl ze een kwartiertje ervoor haar flesje nog heeft gehad.
wat een rust hier :think: allemaal aan het bijkomen van kerst en oud en nieuw :mrgreen:
hier ook niets te melden, ik ben in afwachting voor de volgende echo :inlove:
ik heb ook weinig te melden druk met van alles ben babykleertjes enz aan het wassen :inlove:
straks naar de vk spannend
verder veel regelen me vriend moet genoodzaakt in de ww zitten door het weer :? tis nu allemaal erg spannend en eng want het bedrijf gaat het niet zo goed mee door de crisis dus we leven momenteel toch wel erg in de stress want pff zonder zijn inkomen komt het echt niet goed
Roos, :hug:. Voor alles is een oplossing meid en wie weet loopt het wel los joh. Maar ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. Niet teveel doen hoor, is niet goed in combinatie met zwanger-zijn!
Schaap, de 25ste weer, toch?
Loesje, hoe is het afgelopen met je vriendin (misschien heb ik het gemist en erover heen gelezen hoor)?
hee allemaal!
TÃs hier idd erg rustig geweest de laatste tijd! Tijd om wer wat leven in de brouwerij te blazen!
@111…hee jadas alweer een tijdje geleden maar heb er volgens mij geen update meer over gegeven! Lief dat je ernaar vraagt…
Na mijn laate posting zouden we met een aantal meiden de stad in gaan waaronder zij… Heb in het begin van de avond weinig met haar gesproken, maar uiteindelijk toen het later werd zat ik een tijdje naast haar en hebben we een heerlijk gesprek weer gehad. Niet over het feit dat ik haar zo weinig sprak de laatste tijd en dat ik het gevoel kreeg dat we uit elkaar groeiden, maar gewoon over haar zwnagerschap, onze ervaring met onze miskramen (waardoor we allebei het gevoel hadden dat we bepaalde gevoelens heel goed begrepen bij elkaar, en dat dat voor ons als vriendinnetjes heel fijn van was…) en nog heel veel andere dingen…
Een paar dagen na die avond heeft ze me plotseling gebeld en hebben we weer een tijd aan de telefoon gezeten. Sindsdien hebben we weer wat meer contact. Ik bel haar weer wat vaker, ze belt mij ook weer (nog lang niet zoveel als eerst, maar toch…) en we hebben elkaar weer wat meer opgezocht, kopjes thee enz…
Het is nog lang niet zoals het was maar heb er toch wel weer een beter gevoel over, en ben ook wel blij dat ik niet aan een stuk door gevraagd heb bij haar wat er toch was… Ze zaten in een verbouwing, en ze had het poepiedruk op haar werk… heb het idee dat ze dit wel prettig heeft gevonden… Verder gaf ze aan de ze de laatste maanden net een holbewoner was geweest, dat ze bijna niemand heeft gesproken…
Ondertussen is ze alweer bijna 27 weken zwanger en gelukkig heb ik het gevoel dat we toch wel weer een beetje samen uitzien naar dit kindje!
Pff lang verhaal geworden!!
@Roosje… lekker he die kleertje klaar maken enzo… we erg vervelend van de baan van je man! Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid, want stress is idd funest tijdens een zwangerschap. Las laatst dat het nog slechter is dan roken!!
@Schaap… oh ja, wat een heerlijk vooruitzicht!!
Ik zit toch nog steeds wel een beetje met mijn hormonen in de knoop hoor meiden… Ergens is het misschien een soort taboe, maar moet het toch kwijt… weet niet of ik het nou hier nee moet zetten, denk dat ik het ook nog even als een nieuw onderwerp open, maar ken jullie natuurlijk het beste…
Ik ervaar telkens nog weer een soort vreemd gevoel van weemoed naar mijn zwangerschap en de kraamtijd en alles wat erbij hoort…
Begrijp me niet verkeerd, ben zo dolgelukkig met mijn prachtige meisje, dat kan je je echt niet voorstellen, en ben zoooo ontzettend gelukkig dat ze er is… Maar toch, vond het zwanger zijn (de verloskundige, de echo, het speciale gevoel) en de bevalling zo iets bijzonders en zo iets emotioneels, ik ben er nog steeds niet los van… Het is net alsof ik op dit moment gewoon geen afscheid kan nemen van deze voor mij meest bijzondere periode in mijn leven…
Soms ervaar ik zelfs een soort jaloers gevoel als ik andere zwangere meiden zie… En dat voelt dan ook meteen weer absurt, terwijl ik het allemaal al een keertje mee heb mogen maken, en een geweldige gezonde dochter heb! :inlove: :inlove:En er hier een paar hele lieve meiden zijn die dit ook zo graag willen en die ik het ook zo gun…
Maar goed, het heimwee gevoel blijft erg sterk, voelde me zo bijzonder toen! Hoop echt zo dat ik het ooit nog een keertje mag meemaken…
Ben echt enorm verandert, van een best wel harde tante naar een emotionele hormomenbom…!:lol: :oops:
Wil overigens niemand voor het hoofd stoten hoor, wilde gewoon even mijn gevoel kwijt…(misschien dat er meiden zijn die dit een beetje herkennen?..) Pff soms begrijp ik mezelf echt niet… kl*** hormonen
Loesje, lekker voor je meid dat je je vriendin weer “terug” hebt! Logisch dat het nog niet als vanouds is, zou ook niet goed zijn denk ik. Nu kunnen jullie weer samen aan jullie relatie werken en komen jullie er nog sterker uit als maatjes! Toppie!
En over je gevoel…ik heb inderdaad om me heen wel begrepen dat meer meiden dat hebben hoor, na de bevalling. Ik herken het zelf totaal niet, heb het juist andersom :oops:. Ben zoooo blij dat ik mijn eigen kleren weer kan dragen, dat mijn buik weg is (nou ja… :mrgreen: ) en dat ik me weer kan bewegen zoals voor de zwangerschap. En dat ik de constante pijn in mn buik kwijt ben maar vooral de harde buiken. Komt denk ik omdat jij de zwangerschap en de tijd erna als bijzonder hebt ervaren, ik wilde er juist zo snel mogelijk weer vanaf zijn omdat ik het echt een ramp vond. Helemaal niet fijn!
Zal wel normaal zijn hoor, komt vast door die rothormonen idd :mrgreen: !
Roosje:
Balen van je man en zijn baan. Hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen en dan geen zorgen hoeven te maken. Stress is namelijk niet goed voor een zwangere vrouw.
@tijgertje1982 wrote:
Roosje:
Balen van je man en zijn baan. Hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen en dan geen zorgen hoeven te maken. Stress is namelijk niet goed voor een zwangere vrouw.
het is nu nog me vriend maar maandag word het mijn man :inlove:
Roosje, wat balen zeg, die onzekerheid… kan me voorstellen dat je je er druk om maakt. Ik denk er zelf ook wel eens aan: stel nou dat mijn man zonder werk komt te zitten, dan komt het echt niet goed… omdat we toch een redelijk duur huis hebben en ik maar heel erg weinig verdien…
Maargoed, je druk maken helpt natuurlijk helemaal niets en in combinatie met een zwangerschap is het al helemaal niet verstandig, dus toch maar proberen om je minder druk te maken… :-*
En vanaf maandag is je vriend je man… jeetje, spannend zeg!! Gaan jullie het groots vieren??
Loesje, wat fijn dat het weer min of meer goed zit met die vriendin.
En sja, je verhaal herken ik natuurlijk niet. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Die paar weken dat ik zwanger was, vond ik namelijk wel heel erg bijzonder en ik kan me voorstellen dat je dat gaat missen, ook al is een kleintje in je armen natuurlijk ook heel erg bijzonder.
Ik denk iig dat het op zich een goed teken is dat je je zwangerschap mist: het betekent dat je in ieder geval van je zwangerschap genoten hebt!
@111 wrote:
Schaap, de 25ste weer, toch?
jaa, het schiet niet op :inlove:
hoe gaat het met jou slaapmonster :mrgreen:
roosje balen van je vriend z`n baan, maandag je man :inlove:
loesje fijn dat het beter gaat tussen jou en je vriendin
tierr hoe gaat ie, is je cyclus weer een beetje op gang?
tier het is natuurlijk even schrikken maar we slaan ons er wel door heen
maandag zijn we 11 en een half jaar samen :inlove: en gaan dan geregistreerd partnerschap doen samen met al me broers en zussen en ouders 15 man totaal daarna gewoon gezellig feest thuis en deze ringen krijgen we :inlove:
Roosje, mooie ring!!! :inlove:
Wij hebben ook geregistreerd partnerschap :inlove:
leuk!
ja mooi he is tetanium met goud is bol aan de bovenkant nog paar nachtjes dan mag ik hem om :inlove: