Leuk hoor, roosje… alvast heel erg veel plezier gewenst voor maandag!!
Best wel bijzonder lijkt me dat, zwanger ‘trouwen’! :inlove:
@schaap wrote:
tierr hoe gaat ie, is je cyclus weer een beetje op gang?
Nee, helaas… het is weer een puinhoop… vandaag dag 29 en nog geen eisprong te bekennen… wel tussentijds bloedverlies gehad enzo… dus sja, het gedonder begint weer en daar baal ik best wel heel erg van eigenlijk… :?
@Tierrr wrote:
Leuk hoor, roosje… alvast heel erg veel plezier gewenst voor maandag!!
Best wel bijzonder lijkt me dat, zwanger ‘trouwen’! :inlove:
dank je wel het is zeker speciaal kijk er ook erg naar uit
hoe is het met jou? en je man?
sophie hoe is het met je? ben je er klaar voor? nog 10 weken :dance:
@Tierrr wrote:
@schaap wrote:
tierr hoe gaat ie, is je cyclus weer een beetje op gang?
Nee, helaas… het is weer een puinhoop… vandaag dag 29 en nog geen eisprong te bekennen… wel tussentijds bloedverlies gehad enzo… dus sja, het gedonder begint weer en daar baal ik best wel heel erg van eigenlijk… :?
He Tier :hug:
Roosje :
wat een mooie ringen krijgen jullie :inlove:
Alvast heel veel plezier maandag, maar ik kom voor die tijd nog wel een keer langs.
Ik heb van de week ook informatie aangevraagd over ringen bij de juwelier om ze te laten maken. Ik zal van de week even scannen en dan hier plaatsen om welke het gaat…
Krijg zojuist smsje dat mijn vriendin/collega zwanger is! Hoe erg ik het haar ook gun…Het steekt wel een beetje 2 rondes heeft ze erover gegaan :shock:
Leuk Roosje!
Loesje, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Dus schaam je niet en voel je niet geremd om hier te schrijven
Belly, kan me voorstellen dat het een steek is…
Ik moet morgen volgens mij weer ongesteld worden. Dacht ik… hahahaha.
Ik zie het wel.
Heb vandaag een verassing voor mijn man geboekt voor zijn verjaardag. Echt super gaaf! Kan het nog niet zeggen hier omdat hier bekenden lezen en stel dat mijn man erachter komt hahahaha.
Maar zodra het geweest is, zal ik foto’s plaatsen
16 maart is het pas.
We hebben een zwaar jaar achter de rug en we willen echt even tijd met elkaar.
Vrijdag gaan we onze zomervakantie boeken als het goed is Voor het eerst sinds onze honeymoon weer naar het buitenland! Moet de hondjes dan wel naar de creche doen, vind ik helemaal niks, maar die meiden daar zijn super lief! Dus de hondjes gaan de komende maanden wennen op de creche zodat ze het straks gewend zijn als we op vakantie gaan.
Vliegje, ik ben nu helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:
Lekker hoor even lekker een reis boeken…Wij hebben die van ons in November geboekt…1 april gaan we :dance:
Vlieg, je maakt me wel nieuwsgierig hoor…en 16 maart is nog zoooo ver weg! Maar ik zal mn nieuwsgierigheid dan maar moeten bedwingen…ben wel heeeeeeeel benieuwd naar de foto’s!
En wat een lekker vooruitzicht, samen op vakantie! Lekker genieten joh!
Schaap, met ons gaat het heel goed. Heb de kleine meid en mezelf vandaag aangemeld voor een cursus babymassage die 16 januari begint. Heb er waanzinnig veel zin in en volgens mij is het ook echt iets voor Amy. Dat is zo’n friemelkontje… :inlove: Bij het flesje-geven is ze steeds met haar vingertjes mijn handen aan het zoeken en ook haar voetjes doen mee. Die duwt ze dan heel hard tegen mn pols of hand aan zodat ik onder haar zooltjes kan wrijven. Lekkere frunniktante :inlove:
En Matthijs gaat zich verdiepen in het babyzwemmen met haar, dat kan ik niet wegens mn eczeem en zo heeft hij ook lekker zijn momenten met haar saampjes.
Belly, :hug:. Jouw tijd komt nog meid, ik weet het zeker! :-*
111, dank je :-
Ga nu lekker slapen en proberen te ontspannen…
:-
Trusten, slaap lekker meid!
Roosje, mooie ringen joh! Al zenuwachtig voor maandag? :mrgreen:
@Roosje, leuk zeg dat jullie gaan trouwen gefeliciteerd.
Ik zag prachtige foto’s van Suzan, Puck en Amy voorbij komen, wat een prachtige dochters hebben we toch
Mijn menstruatiecyclus is nog steeds van slag, maar ik had niks anders verwacht, ik ben nooit heel regelmatig geweest en nu is het echt afwachten wanneer de rode duivels komen.
Hoi meiden,
Wat fijn dat jullie mijn gevoel begrijpen, krijg al een stuk minder het idee dat ik een beetje vreemd ben…:oops:
@roosje… wat moooi!!! En een hele mooie dag maandag!!!
@Sophie… het is 2010!!!
@vliegje… nou zeg!!! Dat klinkt erg spannend!!! Ben ook wel heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig! Maar snap je hoor, lekker voor jezelf houden, maar zodra het kan --> fotooooossss!!!
@Regje… vreemd he, tÃs wel een toestand altijd die ongi! Ben je uberhaupt alweer ongi geweest? Gaf/geef je BV?
@111… wat heerlijk he, zo’n klein friemelkontje!!! Heb ook babymassage gedaan, Vond het zelf erg leuk en ook gezellig met de andere meiden,maar het was niet echt aan Puck besteed, ze vond er niet veel aan! :lol:
@Belly… dat gevoel mag je best hebben hoor, denk dat we het allemaal herkennen! Maar ik sluit me aan bij wat 111 zegt, jouw tijd komt ook! Misschien al heeeel snel!!
Dank je wel Loesje :-* Ik hoop het ook echt van harte
Hoorde vandaag ook dat mijn zus ook weer gestopt is met de pil :? Ze komt nu al niet rond elke maand :wall: Maar goed dat is hun keuzeIs het heel erg egoïstisch van me als ik hooop dat ik eerder zwanger raak??? :shifty: :oops:
heeft ze al kinderen?? omdat je zegt, weeer gestopt…
En ach egoistisch mag je best zijn! Tuurlijk gun je je zus een zwangerschap als ze dat wil, maar je moet wel heer erg nobel zijn om je eigen wens op de achtergrond te zetten. Dussssss… Ik hoop ook dat je eerder zwanger bent!!!
Ja ze heeft al een dochtertje van 3…en daar heeft ze al moeite mee om dat goed aan te kunnen kleden(zitten financieel dus niet echt ruim) Hub en ik springen dus vaak bij door zo af en toe wat kleding te kopen voor mijn nichtje
Regje, je had toen ook al zo’n rot cyclus toch?
Ik ben nog niet ongesteld, nou ja, zal morgen wel komen. Misschien toch langere cyclus.
Belly, ik begrijp je wel hoor! Sommige mensn willen zoooo graag kinderen en dan lukt het niet en sommige hebben hun leven niet op orde of nemen het allemaal als ‘vanzelfsprekend’ en zijn om de haverklap zwanger. Ik kan daar niet goed tegen, vind het heel oneerlijk.
Ja dat heb ik dus inderdaad precies! Was al bang dat ik niet goed in mijn bovenkamertje zou zijn als k zo zou denken :shifty: