Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Sophie, het is echt zó januari hoor met deze feestmaand. We zitten al bijna op half december! Het kan niet missen hoor, 2010 wordt jouw jaar: begin januari een startersgesprek, februari lekker op vakantie en maart de spuiten! Hoe beter kan je jaar beginnen meid! Heeeeeerlijk vooruitzicht!

Schapie, neeee, geen bloed meer :hand: :mrgreen:. Mag vanmiddag weer naar de gyn voor controle, dus ik word heel goed in de gaten gehouden :mrgreen:.

Jane, foooooootoooooo’s!!! :mrgreen: Was het mooi om te zien en heb je ervan genoten? :inlove:

Tierr, :hug:.

Voor wat je eraan hebt: ik had nooit last van mn eisprong, wist niet eens precies wanneer ie was, maar na de curretage had ik ook wat krampen en wat lichtrozig slijm rond de helft van mn cyclus (achteraf gezien natuurlijk, ik moest eerst maar afwachten of mn cycli nu wel regelmatig waren en hoe lang ze duurden). Juist omdat je zo schoon bent gemaakt vanbinnen wordt alles door je lichaam opgemerkt. Dus ik blijf erbij dat het heus op gang is gekomen allemaal. Nu alleen hopen dat je lijf door elkaar is geschud en je ook een mooie regelmatige cyclus hebt gekregen. :-*

Roosje, gefeliciteerd met je ondertrouw! Wat heerlijk dat het zo’n fijne dag was. Super!

Loesje, :hug:. Hopelijk gaat de afspraak door en kunnen jullie naar elkaar uitspreken hoe je je voelt en is daarna de lucht weer een beetje geklaard. Hoop het van harte voor je!

@111 wrote:

Jane, foooooootoooooo’s!!! :mrgreen: Was het mooi om te zien en heb je ervan genoten? :inlove:

net als ik , moeten ook jullie nog even geduld hebben :mrgreen: hihi
ik ben pas om 13.15 aan de beurt :mrgreen: :lol: :-*

Hi allemaal!

Ik ben vanmorgen weer bij de fertiliteitsarts geweest voor 2e echo. Ben inmiddels dag 5 van mijn cyclus, en mega-ongi…bah! Kon van die tabletten komen zei ze. Gelukkig was bloeduitslag helemaal goed, en echo was ook goed verbeterd (baarmoederslijmvlies dikte was maandag nog 12mm, en nu 6mm).

Had gisteren wel ff hormonen-dipje…vriendin van me vertelde dat ze ook ging stoppen met de pil…wedden dat zij straks heel snel zwanger is…zie daar nu al tegenop! heb dat natuurlijk niet gezegd tegen haar…maar zo’n gevoel krijg ik wel! En vriendlief snapte dit totaal niet, grrr…Ook vanmorgen mega-buikpijn, en vriend was wel lief, maar snapte het allemaal toch niet zo. Ach ja…einde vd week hopelijk beter.

Zo, weer ff fgespuid…maandag mag ik opnieuw voor de echo. helaas elke keer om 10uur, en moet eigenlijkom half 9 op mijn stage plek zijn…niks aan te doen, ze zijn wel op de hoogte!

he babye.

:hug: wat naar van die mega ongi :hug:

gelukkig waren bloeduitslagen goed :-* en ook de echo :slight_smile:

je hormoondipje is niet gek en kan het me helemaal voorstellen en wil je daarom even een dikke :hug: en :-* geven.

mannen snappen dat ook niet, die vinden dat het vanzelf wel komt en je het een ander ook moet gunnen. doe je natuurlijk ook maar als je al zolang wacht baal je als je straks babynieuws bij een ander eerst hoort :hug: :-*

hopelijk ben je snel zwanger en misschien nog wel samen met je vriendin? :inlove:

@111 wrote:

Tierr, :hug:.

Voor wat je eraan hebt: ik had nooit last van mn eisprong, wist niet eens precies wanneer ie was, maar na de curretage had ik ook wat krampen en wat lichtrozig slijm rond de helft van mn cyclus (achteraf gezien natuurlijk, ik moest eerst maar afwachten of mn cycli nu wel regelmatig waren en hoe lang ze duurden). Juist omdat je zo schoon bent gemaakt vanbinnen wordt alles door je lichaam opgemerkt. Dus ik blijf erbij dat het heus op gang is gekomen allemaal.

:-*

Ik hoop het maar…

Maar ik was dus wél bekend met tussentijds bloedverlies enzo, en toen had ik dus maandenlang geen eisprong…

Maargoed, zo’n eerste ronde na een miskraam kun je natuurlijk eigenlijk niks van zeggen, dus ik hoop inderdaad maar dat je gelijk hebt en dat alles goed op gang komt… en dat er dan weer een zwemmer goed genoeg is om mijn eitje te bevruchten!! :pray:

Even voor de duidelijkheid: ik ben niet echt bang dat het niet gaat lukken om zwanger te worden, want ik weet nu dat het kan, maar ik ben wel bang dat het misschien lang gaat duren en dat hoop ik dus niet…

@Jane_S wrote:

@111 wrote:

net als ik , moeten ook jullie nog even geduld hebben :mrgreen: hihi
ik ben pas om 13.15 aan de beurt :mrgreen: :lol: :-*

:cry: :cry: :**:

nee!!! jane wat is er :?

jane inmiddels heb ik het gelezen dat je miskraam hebt :hug: wat erg meid ! ik wens je ontzettend veel sterkte toe met alles :-* :**:

nee helaas niet, maar een MA en maar hopen dat het snel afkomt :cry:

@roosje83 wrote:

jane inmiddels heb ik het gelezen dat je miskraam hebt :hug: wat erg meid ! ik wens je ontzettend veel sterkte toe met alles :-* :**:

bedankt! :-*

oh nee he jane wat erg!!!

meidi dit is niet wat ik verwacht had

lieverd heel veel sterkte

denk aan je :-*

bedankt sophie :-*

vanzelfsprekend mag ik weer naar beneden op het lijstje, hoe triest het ook is, hoop snel weer van de partij te zijn :pray:

weet je ook wanneer het hartje is gestopt met kloppen? na je eerste echo? :hug:

waarschijnlijk een dag (of 2) erna :shock:

@Jane_S wrote:

waarschijnlijk een dag (of 2) erna :shock:

vreselijk meid heel veel sterkte met alles :-*

bedankt, als nou iedereen heel hard duimt en wenst dat het vanaaf nog afkomt ben ik alweer stukje gelukkiger :mrgreen: haha :pray: :pray: :pray:

@Jane_S wrote:

bedankt, als nou iedereen heel hard duimt en wenst dat het vanaaf nog afkomt ben ik alweer stukje gelukkiger :mrgreen: haha :pray: :pray: :pray:

vind je het vervelend als ik zeg dat ik je heel optimistisch vind overkomen?

wil je er niet een soort van afscheid van nemen? lijkt me maar heftig hoor ik heb ook een mk gehad maar had nog geen goede echo gehad dat maakte het iets draaglijker maar was er maanden kapot van :cry:

hihi nee geeft niet.

maar ik wil graag verder, dit kindje heeft geen kans meer en ik wil dus erg graag verder, de klap zal komen zodra het afkomt en daarom wil ik zo graag dat het zo snel mogelijk gebeurt en ik het inderdaad een plekkie kan geven… :frowning:

oh jane… nee wat erg…

Maar meid, ik moet roosje een beetje gelijk geven… heb zelf ook een MA gehad en je moet dit soort dingen zeker niet onderschatten. Ik dacht ook, zodra het weg is kunnen we door en verder, en weer opnieuw beginnen… helaas heb ik maanden last van gehad en was ik er veel meer kapot van dan ik aanvankelijk dacht… We zijn wel direct weer voor een nieuw beebje gegaan, maar toch zaten de gevoelens dieper dan ik dacht… gun jezelf de tijd hiervoor…

Sorry dat ik het vraag, maar eh…Met hoeveel weken was je eerste echo geweest… en hoeveel weken zou je nu zijn geweest… 12 weken als ik het goed heb… :frowning: :frowning: :cry:

heel veel sterkte met dit verlies meis… :hug: :hug: :hug:

Het is ook jou zo gegund!!!

@111 hoe was het bij de gyn?

Stuurde vandaag naar mijn vriendin, hoe laat ze kon vanmiddag maar…ze heeft vriendinnetje (weliswaar met een vriendelijk smsje, niets geks…) helaas alweeeeeeeer afgezegd, ze was ziek… daarom nam ze gister de telefoon ook niet op :cry: :cry: Het zou wel weer iets beter gaan, maar ze lag nog in bed stuurde ze… Tja moet het maar geloven, anders zijn we helemaaaal de weg kwijt…

Morgenavond een etentje met 8 vriendinnen, waaronder zij… maar dan kunnen we niet praten… ben zo benieuwd hoe dat gaat…

bedankt.

ja maar dat is ook wat ik zeg, op moment is er niets aan de hand, geen bloed geen pijn, dringt niet door. zodra het loskomt kan ik het gaan verwerken en inderdaad kan het zijn dat het verdriet dan dubbel dwars komt, denk maar niet dat ik ik zo nuchter was.

de aarde zakte onder mijn lichaam weg en kon haast niet lopen heb de hele middag gehuild. maar op een begeven moment moet je verder en het verwerken mag ook beginnen