even snel onze ondertrouw was zo leuk!! nu is het echt :inlove: baby is ook erkend :inlove:
allemaal bossen bloemen gekregen en me mooie wagen staat te pronken in de woonkamer kom morgen wel weer ff reageren :-*
moeilijk dit… wat kun je je hie k*** en eenzaam onder voelen zeg, huilen staat me echt even nader dan het lachen De situatie is al weken zo, maar trek het me nu ineens heel erg aan… Ik kan zo alle eerste dingetjes van mijn kleine meid helemaal niet met haar delen…
moet het haar misschien nog maar een keertje vragen, maar kijk er wel tegen op hoor…
Misschien zie ik haar morgen als ze niet weer afzegd…
Ben blij dat ik jullie heb! Ik ken jullie dan wel niet persoonlijk maar toch…
@Tierr… ik snap je wel, maar toch ben je zwanger geworden, ondanks dat het niet goed ging dan…, en dat zwanger worden kan dus echt zo weer gebeuren!!! Hoop voor je dat je er echt niet zolang weer op hoeft te wachten! Gebruik je ovu-testen???
@mim, ze is gewoon heerlijke hollandse welvaart!!! Wat zul je trots zijn!!
@Roosje… wat leuk!!! Gefeliciteerd met je ondertrouw!!! Wanneer is de grote dag voor jullie?? Welke wagen heb je?
x loes
@loesje101 wrote:
@Tierr… ik snap je wel, maar toch ben je zwanger geworden, ondanks dat het niet goed ging dan…, en dat zwanger worden kan dus echt zo weer gebeuren!!! Hoop voor je dat je er echt niet zolang weer op hoeft te wachten! Gebruik je ovu-testen???
Ja, das waar. Ik kán zwanger worden. En ik hoop ook heel erg dat dat snel weer gaat gebeuren!! Wie weet, het kan best! Maarja, voor hetzelfde geld was dit een echte toevalstreffer... Je weet het gewoon niet, en daar baal ik gewoon ff heel erg van... maarja, ik ben nu natuurlijk ook emotioneel labiel door de ongi... ;)
Wat een vervelende situatie tussen jou en je vriendin... ik denk dat het wel goed is om je gevoelens te delen zonder negatief te klinken... ik hoop voor je dat het morgen allemaal goed komt!
nog ff snel we hebben de maxi cosi mura tango red :inlove: welke heb jij??
en we gaan 11 januari geregistreerd partnerschap doen dan zijn we 11 en een half jaar samen :inlove:
loesje
wat K** deze situatie…hopelijk zegt ze niet af en kan je morgen goed met haar praten!! ms zijn het haar hormonen dat ze anders is/doet :think:
roosje
gefeliciteerd he geniet er lekker van
tierr
hopelijk voel je je gauw weer beter…deze ongi is toch een soort van bevestiging hopelijk was dit geen toevalstreffer en is het gauw weer raak :-* :-*
mim
hoe is het met je meisje?? hoe bevalt het moederschap??
schapie
hoe voel je je?? kan je het al wat geloven?? heb je al een beginnend buikje??
111
fijn idee dat er volgende week wat aan gedaan wordt…lijkt me vreselijk om je zo naar te voelen…
roosje gefeliciteerd met jullie ondertrouw! :-
geregistreerd partnerschap, is dat anders dan trouwen? :think: :oops:
Sophie ik kan het haast niet geloven nog, ik kijk nog steeds elke keer mn papiertje na :wink:<br /> ik voel me voor de rest prima, ik heb wel vaak het zuur en ik ben wat sneller moe nu, maar als kapster gaan we het nu druk krijgen :mrgreen:<br /> beginnend buikje? ik ben al stevig van mezelf :eh: , maar ik merk dat m
n werkblouse begint te trekken , ik heb nog een maatje groter liggen dacht ik :think: , die zal ik eens opzoeken :lol:
en voor jou gaat het nu ook hard :dance: :dance:
ik gun het je zo :-
loesje :hug: :-
ik kan je ook geen raad geven maar wil je wel even een dikke :hug: en :- geven, kan me wel voorstellen dat je je erg K**t om voelt :-*
jane
JOEHOEEEEEEEEEE je eerste 12 weken zitten erop :dance: :dance:
gefeliciteerd met je eerste mijlpaal meis :-* :-*
schapie
fijn dat je het toch merkt aan je blouse hihihi, je moet wel lang staan dan he de hele dag…
ja het schiet al lekker op voor ons!!!
6 januari hebben we startersgesprek, de maand daarop nog ff op vakantie en daarna beginnen :lol: :lol:
sophie dat staan daar wen je aan 8) , maar straks zal het wel anders zijn.
6 jan dat schiet lekker op :dance: nog geen 4 wkn meer en dan gaat het helemaal hard!! :mrgreen:
Jane eerste mijlpaal :inlove:
ja heerlijk idee hoor schaap maar ook onwijs eng!!
ben er best bang voor…ben absoluut bang voor spuiten enzo!!!
maar goed zien we dan wel weer
jane lees net dat je morgen je echo hebt…
veel plezier en kom je wel ff je fotootje showen :inlove:
bedankt :inlove:
Bedankt en natuurlijk laat ik jullie meegenieten! :inlove: :-*
(zal denk ik alleen tot de avond moeten wachten, manlief moet het inscannen :doh: :mrgreen: )
@sophie wrote:
ja heerlijk idee hoor schaap maar ook onwijs eng!!
ben er best bang voor…ben absoluut bang voor spuiten enzo!!!
maar goed zien we dan wel weer
jane lees net dat je morgen je echo hebt…
veel plezier en kom je wel ff je fotootje showen :inlove:
vond ik ook, alleen heb ik de mazzel gehad dat het zonder kon.
ik ben ook zo`n schijtert :oops:
ik moet al een maand de kaakchirurg bellen voor een afspraak :?
komt vast wel goed met jou :-*
ja jane wel ff showen :inlove:
jane
wij wachten geduldig af :liar: :liar: :liar:
schapie
het zal vast goed komen, maar pies nu al zowat in mijn broek bij het idee!!! en bang dat ik verkeerd prik of meng ofzo :wall:
@sophie wrote:
schapie
het zal vast goed komen, maar pies nu al zowat in mijn broek bij het idee!!! en bang dat ik verkeerd prik of meng ofzo :wall:
hahaaha wat dat betreft lijken wij wel op elkaar, ik denk ook altijd aan dat soort dingen, wat als dit en wat als dat
volgens mij moet je er niet te veel over nadenken, hoewel dat makkelijker gezegt is dan gedaan
:-* :-* :-*
heb ook nog even de tijd om aan het idee te wennen
hopelijk volg ik jou dan ook dat we zwanger worden :mrgreen:
ik hoop met je mee, het heeft lang genoeg geduurt
:-* :-*
dank je wel schapie :-* :-*
Oh ja wilde nog zeggen:
sophie wat spannend zeg dat het over nog geen 4 weken een startersgesprek is toch al een begin! spannend! en dan gaat het hard lees ik want je gaat zelfs met vakantie :lol: jeeetje gaat echt snel :shock:
:-* :-*
ja eigenlijk gaat het best wel heel erg snel…maar ja in februari lopen we ook al 2 jaar in de mmm
en deze maand ook lekker veel afleiding en veel drukte op het werk…
sophie het spuiten zal idd wel ff wennen zijn ik heb altijd gezegd ik ga niet spuiten in me eigen lijf :naughty: maar toen het uiteindelijk mocht stond ik te juigen de eerste keer is wel even eng maar daarna went het al snel meid enne we doen het voor een heeeeeeeeeel mooi resultaat :inlove: