Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Mim, ook hier nog even: gefeliciteerd met je mooie meisje! Fijn dat alles zo snel en goed is gelopen joh! Geeft vertrouwen voor de toekomst :wink:

Tierr, hoe gaat het met jou meid?

Loesje, wat een moppie is het toch… :inlove:

Wat is het hier stil???

Zijn jullie allemaal stout geweest en onderweg naar Spanje in de zak van de Sint? :mrgreen:

Borstvoeding gaat ook super!!

En tuurlijk was ik al even bezig met de bevalling maar ja, vanaf wanneer ben je ‘officieel’ aan het bevallen??

Even een fotootje spammen :inlove: Moet helaas even op z’n kant want ik ben nog steeds niet snel en handig genoeg op de laptop :mrgreen:

ah mim wat een lieffie :inlove: :inlove:

dank je wel voor het spammen :mrgreen:

Mim, wat fijn dat het goed gaat met de BV! En wat een lekker wijffie! :inlove:

:inlove: wat een mooie meid

111 jij mag bevallen :dance: hoe is het met je houd je het allemaal nog wat vol?

hoe is het met alle anderen??

ego hier gaat het wel goed ik merk dat rust me ontzettend goed doet!

ik ga zometeen voor het eerst weer een paar uurtjes aan het werk ben benieuwd :wink:

vrijdag moet ik naar het zkh om te praten/kijken naar de suikers ben benieuwd

Roos, ik ben het al een tijdje behoorlijk zat en zit er echt doorheen. Helemaal natuurlijk na afgelopen week, na de opname en vooral de schrik van het hevige bloedverlies.

Gelukkig gisteren bij de gyn de toezegging gekregen dat er volgende week actie ondernomen gaat worden om het kindje geboren te laten worden, welke opties er zijn etc. Dat geeft een hoop moed en is nu mijn strohalm om nog even vol te houden. Het einde van deze rollercoaster is eindelijk in zicht!

Fijn dat je merkt dat je behoefte hebt aan je rust. Maakt het makkelijker om die ook te nemen dan he? Lekker joh, dat je zo goed gaat, super! En vanaf nu ga je naar de dubbele cijfers meid…de 100-dagen aftelling kan beginnen! Gaat hard joh!

kanhet me helemaal voorstellen meid hopelijk duurt het niet lang meer en heb je al snel een prachtig kindje :inlove:

oh mim ze is prachtig! :inlove: lekker genieten hoor, en uh meer spam is welkom he :wink: :mrgreen:

Mim… :inlove:

Hier: bloed… :cry:

tier dikke :hug: voor jou :-*

tierr ook hier even :hug: :hug: :-*

tierr toch weer balen meis!!! :hug:

Tierr, tuurlijk balen meid…maar het is ook wel een goed teken van je lichaam hoor, al had je het natuurlijk liever anders gezien. Maar bloed betekent ook dat je lichaam klaar is voor een nieuwe zwschap en dat je cyclus weer op gang gekomen is. Dat is toch mooi?

Maar dan hoop ik wel voor je dat het bloed de volgende ronde wegblijft! :pray:

111 wat lees ik nou over een opname?? was het ernstig?

Hier gaat alles goed. Mijn cyclus was weer netjes deze maand. Ben zaterdag ongesteld geworden. Misschien toch maar weer eens een banner maken, hoor ik er weer een beetje meer bij ook al klussen we niet meer om een baby haha.

Mim, mooi kindje hoor. Best een grof babytje denk ik? Of lijkt dat maar zo.

@mim… prachtig wat een schatje!!! :inlove: :inlove:

@Tierr… ja het is gewoon k****dat bloed, vond eerste keer na curretage ook heftig… echt niet meer zwanger… Maar wat 111 ook al zegt, het is een teken van je lichaam dat het er weer helemaal klaar voor is, en eigenlijk heb je best een “mooie cyclus” voor direct na de curretage! Zie het als een nieuw begin en hopelijk de laatste ongi voor jou in een lange tijd!!

:hug: :hug: :pray: :pray:

@111 joh, jeetje is mij helemaal ontgaan dat je opgenomen bent geweest met bloedverlies??? Als je er zo doorheen zit dan moet het een heerlijk idee zijn te weten dat je volgende week misschien wel je kindje in je armen mag houden!!!

@vliegje… doe toch gezellig mee, ik klus ook niet meer voor een baby op dit moment!! Maar vind het nog wel gezellig hier!! :smiley:

@roosje… wat heb jij eigenlijk met je suikers…

“ego”:

Hier al weken slecht contact met mijn beste vriendinnetje… vanafh het moment dat ik weer ben gaan werken spreek ik haar ineens nauwelijks meer. Das al bijna zeven weken!! Daarvoor zag ik haar zeker een paar keer per week (nu sinds 7 weken drie keer heel kort gezien) en bellen we elke dag! Ik was met verlof thuis, zij kwam hier vaak langs of ik bij haar! ZE is ook al 10 jaar mijn vriendinnetje… Ze is nu 22 weken zwanger, was de eerste die het wist voor haar eigen vriend nog, hebben samen haar test gedaan! Kortom normaal erg hecht… Heb haar 20 weken echo foto’s nog niet eens gezien! Ze zit weliswaar in een verbouwing, maar dat is al maanden… Het enige wat ik nu vna haar hoor is een reactie op mijn smsjes en belletjes, en die zijn op zich wel oke… maar toch… Heb al gevraagd of er iets aan de hand was, maar dat is er niet zegt ze…

Toch ben ik verdrietig, ik mis haar en ze vraagt al weken niet meer naar P.u.ck… Kan praktisch niets afspreken, want het komt echt nooit uit…Zelfs geen half uurtje…

Als ik geen contact opneem hoor ik niets van haar! Snap het gewoon niet… Moet ik nou nog een keertje vragen of alles wel oke is??? :frowning: :frowning: of moet het een beetje op z’n loop laten… ben bang dat ik dan weken niets van haar hoor! En das niet leuke zo richting de feestdagen…

Mooi Vlieg! Rust doet jullie duidelijk goed!

Hmmm, tja, moeilijk te zeggen. 't Was veel helderrood, en mocht pas naar huis toen het echt helemaal over was. Helaas weten de geleerde heren nog niet waar het vandaan kwam, wél dat het in ieder geval het beebje niet heeft beïnvloed en ook dat het niet van beebje of omgeving afkwam. Na de bevalling straks gaan ze verder kijken, nu wilden ze dat gerommel niet omdat beeb er dan wellicht last van heeft.

Beeb doet het verder nog prima, ik ben aan het aftellen tot volgende week :mrgreen:.

Loesje, lastig meid… Waarom schrijf je niet iets op en doe je dat op de bus? Blijkbaar heeft je vriendin geen behoefte aan telefonisch contact, heb de indruk dat ze je een beetje ontloopt enzo. Als je het opschrijft, bijvoorbeeld in een brief, kun jij je hart luchten en aangeven dat je geen idee hebt wat er gaande is en leg je de bal echt bij haar. Hoor je dan nog niets van haar, dan zou ik het erbij laten want wat moet je nog meer doen dat alles wat je al hebt gedaan? Maar wie weet schrikt ze wel een beetje van je brief en heeft ze er helemaal niet aan gedacht hoe jij je moet voelen en is het een groot misverstand. Dan zal ze echt wel weer toenadering tot jou zoeken meid!

Lastig hoor, zulke dingen.

@vliegje wrote:

Mim, mooi kindje hoor. Best een grof babytje denk ik? Of lijkt dat maar zo.

Ze is flink maar vooral lang. Ze heeft vrij lange vingers en grote voeten maar alles is eigenlijk wel in verhouding. Toen de verloskundige ging wegen na de geboorte geloofde ze niet dat 4420 gram klopte dus toen moest er nogmaals geijkt worden en nog een keertje wegen… Weer hetzelfde :mrgreen: Ze vond haar er dus niet heel zwaar uitzien.

@111 wrote:

Maar bloed betekent ook dat je lichaam klaar is voor een nieuwe zwschap en dat je cyclus weer op gang gekomen is. Dat is toch mooi?

Ik heb anders helemaal geen vertrouwen in mijn cyclus.. :silenced:
Deze cyclus verliep raar.. rond de eisprong rare pijntjes en wat bloedverlies (anders dan de 2 goede cycli die ik afgelopen jaar heb gehad) en ik had nu ineens maar een korte lf, ook weer korter dan bij die 2 goede cycli. En ook de temperatuurcurve en ovu waren niet heel duidelijk.

Nu weet ik wel dat een lichaam misschien wat tijd nodig heeft om op gang te komen na een miskraam, maar gezien dat gedonder vóór mijn zwangerschap heb ik gewoon niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam... en voel ik me nu even goed klote.... :cry:

tierr :hug: :hug: probeer vertrouwen te houden :-*

111 hoe gaat ie? geen bloed meer he :naughty: :pray:

Loes lastig is dat, ik heb geen beste vriendin dus kan je geen advies geven :frowning: , ik hoop voor je dat ze gewoon druk is . De dagen vliegen nu zo snel voorbij :shock: . :hug:

en de rest :stuck_out_tongue: :lol: