WHAAAAAAAAAAAA MIM!!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE!!
oh meid heerlijk genieten nu!! :-*
fluppie bedankt! :-*
joepie mim
gefeliciteerd met jullie dochtertje :inlove:
mijn voorgevoel klopte een meid :inlove:
gefeliciteerd :inlove:
Wat fijn! Een meisje Gefeliciteerd!
Ik heb me ook aangemeld bij de december 2009 stoppers, maar daar gebeurt nog niet zoveel Is ook pas 2 dagen december hihi
mim gefeliciteerd met jullie dochter :inlove:
mim gefeliciteerd met jullie dochtertje :inlove: :inlove:
Joeehoeeee! Mim, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Eindelijk maar toch!! Geniet ervan!! :dance: :inlove:
JOEHOEEEEEE!!! WELKOM MINI-MIM!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
EN AAN MAMMA-MIM:
:inlove: :inlove: GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove:
Eindelijk is ze er dan! Hopelijk is de bevalling voorspoedig gegaan, las dat je thuis bevallen bent, dus ik neem aan dat alles goed is gegaan??
geniet van je kleine meisje en hopelijk snel een fotoooooooooo!
liefs loesje101
Beetje laat maar Naatje als nog gefeliciteerd !!!
Mim ook gefeliciteerd met jullie dochtertje !!
Geniet van de komende tijd…
Gefeliciteerd Mim en Naatje!
Gefeliciteerd!!!
hoe is het met iedereen?
ik ben zo moe slaap al tijden niet echt goed steeds vaker veel plassen(had blaasontsteking) etc
vandaag had ik een uitgebreide suikertest bah wat een gedoe 3 uren in het zkh en 5x geprikt en 2x urine inleveren :roll: kreeg me toch een smerig suikerdrankje :sick: moest nuchter dus die kwam wel ff aan :eh: ben blij dat het nu klaar is :lol: hebben we dit ook maar weer gehad hoop maar dat alles goed is
Roosje83 :hug:
Hier even een ego berichtje:
Voel me nu echt K**t*.
Ik ben net ongi geworden, maar geen aankondiging van buikpijn ofzo. Test van gister klopte dus wel dat ie niet positief aangaf
Snap dus niet waar al die verschijnselen vandaan komen…
Verder heb ik vanavond ook goed nieuws gekregen:
Ze komen aanstaande maandag en dinsdag de nieuwe kunststofpui al plaatsen :dance:
Duik nu lekker mijn bed, dicht tegen mijn mannetje aan.
@Roosje… gatsie… even een mindere dag dus… Het slapen is wel balen hoor… ik had alleen de laatste 2 maanden van de zwnagerschap echt last, dat ik benauwd werd en tien keer per nacht moets plassen. Niet meer op je rug kunnen liggen enz, maar als je dat nu al hebt… pff zijn wel even iets mindere dingen…
Waarom had je zo’n uitgebreide suikertest eigenlijk??
@tijgertje…stomme ongi… hoe vaak wordt je wel bijna op zelfde dag nog ongi als dat je de test doet… :evil: Mag wel een keertje gebeuren nu voor jou!!
:hug: voor jou
@hoest met mim en mini-mim???
@tierr. meid hoe is het met jou?..
voor iedereen een dikke :hug: en een :-*
Mim en mini-mim gaan helemaal super!! :inlove: Ik ben inderdaad thuis bevallen van onze ‘kleine’ meid en het ging allemaal vrij voorspoedig. Om 23.15 braken m’n vliezen en om 5.15 had ik volledige ontsluiting. Uiteindelijk heb ik zo’n 20 minuten moeten persen dus dat is echt helemaal geweldig. Helaas kwam haar elleboogje eerst in plaats van haar schouder, daardoor moest ik wel gehecht worden maar verder heb ik nergens last van want de boel heeft nauwelijks onder druk gestaan, haar hoofdje was er al.
Fotootje moet nog even wachten, zit nu beneden achter de laptop en daar ben ik iets minder handig mee dan met m’n eigen computer. Maar het is echt een prachtig meisje (natuurlijk!) :inlove:
mim wat fijn dat je een voorspoedige bevalling gehad hebt!!
lekker genieten van jullie meisje en ik kijk uit naar jullie meisje :inlove: :inlove:
mim nogmaals gefeliciteerd ben zo benieuwd naar jullie meissie :inlove:
gefeliciteerd mim :inlove:
wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ook een snelle bevalling!! voor een eerste… hoewel je stiekem al eventjes bezig was leek me!!
Geef je BV? Zo ja, gaat het goed?
Kijk uit naar je eerste fotootje!!!