@loesje101 wrote:
denk ik ook hoor Roosje!!! Bovendien heeft ze om de 5 minuten weeen!!! Die is stiekem al heel wat centimetertjes ontsluiting aan het kweken!!!
:dance:
@loesje101 wrote:
denk ik ook hoor Roosje!!! Bovendien heeft ze om de 5 minuten weeen!!! Die is stiekem al heel wat centimetertjes ontsluiting aan het kweken!!!
Pff toen ik om de 5 min weeen had kon ik al bijna niet meer praten, laat staan achter de pc zitten!! :shock:
@loesje101 wrote:
Pff toen ik om de 5 min weeen had kon ik al bijna niet meer praten, laat staan achter de pc zitten!! :shock:
Ik kan dus nog wel achter de pc :mrgreen: Ze blijven elke 4 minuten komen, de ene is wat venijniger dan de andere en ik weet ook niet zo goed of het al heviger wordt :think:
Vanochtend heeft de vk inderdaad weer een strippoging ondernomen. Ze kon er nog steeds niet heel goed bij dus ze had opgeschreven dat ze ‘iets heeft kunnen strippen’. Ik heb nu dus ook niet zoveel haast met het bellen naar de verloskundige, kan me bijna niet voorstellen dat ik al (veel) ontsluiting zal hebben.
Ga het zo even bijhouden met de klok en dan eens bellen…
@Roosje…Ach nee joh, op het momnet zelf onderga je het gewoon en is het een hele belevenis!!!
Trouwens heb net eens eventjes een heeel eind terug gelezen op ons topic, tot aan begin dit jaar!!! Grappig om alles eens terug te lezen en wat er allemaal gebeurt is!! Maken toch wel heel wat met elkaar mee hoor meiden!!
@Sophie… ik las trouwens ergens (heel ver terug in het topic) dat jij dr Alhafidh ook kent??? Deze gyn heeft mijn bevalling gedaan!! Hij is in april of mei van dit jaar naar Hengelo gekomen vanuit een ander ziekenhuis. Ik mag aannemen dat we het over dezelfde hebben?? Hele leuke rustige aardige jonge vent? komt uit Irak enz??? Als het over dezelfde gaat dan is het ook wel een klein wereldje he!! Vond hem super bij mijn bevalling!!!
@Mim… tsja… hoop toch echt dat je vannacht iets anders gaat doen dan slapen!!! (Sorry!!!) :lol: Om de 4 minuten en regelmatig is toch wel een moment om de VK te bellen hoor… Vaak komen ze toch wel eens eventjes kijken hoe het ervoor staat…
bellen mim! :dance: kom maar op met dat beebje :inlove:
hier nog een leuke foto!! :inlove: :inlove:
:inlove:
:inlove: :inlove:
oh mim wat spannend!!! :inlove:
wat een schatje loesje heerlijk meissie :inlove: :inlove:
ja we hebben in het begin in het mcl dr alhafidh ofzo gehad haah en we hebben het over dezelfde!! was voor ons een erg vriendelijke man…was erg fijn zo’n eerste ervaring met een gyn en dan hem krijgen :thumbup:
wat wordt ze al groot :shock:
wat gaat dat hard :inlove:
ja pff erg he… vandaag consultatiebureau, ze weegt nu 5,8 kilo… lekker beschaafd dus! Maar hard dat gaat het zeker…
Hallo mag me eindelijk echt aanmelden Ik ben zo’n 4 weken geleden met de pil gestopt, nog 2/3 maanden ontpillen (ondertussen krijgt vriend een nieuw contract) en dan gaan we echt echt beginnen
Mim heel veel succes!
leuk chocobroodje dat je mee komt kletsen!!
als je op de eerste pagina wilt, moet je ff je gegevens doorgeven via pb naar mij dan zet ik je erbij
en mini-mim ben je vandaag op deze wereld gekomen
mim ik hoop dat je bent bevallen!! heeft lang genoeg geduurd toch??
Spannend mim! Ik hoop dat alles goed gaat…Hoop dat je gauw iets laat horen!
Ik ben inmiddels met dag 5 duphaston bezig…gelukkig nog geen ongi. Die zou officieel vrijdag moeten komen, maar nu wordt dat hopelijk uitgesteld met 1 week…ben benieuwd!
zorgt dat middel ervoor dat je een langere luteale fase hebt babhenschede??
zat naar het lijstje te kijken en gewoon 3 jaar geleden zijn we met de pil gestopt pfffffff schoot me even vol
maar niet te lang getreurd want we hebben een datum dat het echte werk gaat beginnen :mrgreen:
@sophie wrote:
zorgt dat middel ervoor dat je een langere luteale fase hebt babhenschede??
zat naar het lijstje te kijken en gewoon 3 jaar geleden zijn we met de pil gestopt pfffffff schoot me even vol
maar niet te lang getreurd want we hebben een datum dat het echte werk gaat beginnen :mrgreen:
Hi,
Ja dat klopt, verlenging luteale fase…hopelijk werkt het!
even geknipt en geplakt uit een ander topic:
Hier een berichtje van mim die ik net ontving
Vanochtend is haar dochter Suzan thuis geboren om 5.45ze weegt 4420 gr en is ca. 54 cm
Mim, ook van mij GEFELICITEERD!!! geniet ervan!! :inlove: