Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

jaaaaaaaaaaa nog 15 weken en 3 dagen :mrgreen:

@sophie wrote:

jaaaaaaaaaaa nog 15 weken en 3 dagen :mrgreen:

:dance: :dance: :dance:

hoe voel je je verder roosje?

groei je al mooi??

fijn dat je je beebje lekker voelt!! :inlove:

@sophie wrote:

hoe voel je je verder roosje?

groei je al mooi??

fijn dat je je beebje lekker voelt!! :inlove:

ik voel me wel goed alleen erg veel last van me bekken waardoor ik echt me dagen moet plannen wat ik wil gaan doen

krijg gelukkig wel veel hulp maar vind het wel moeilijk om dingen uit handen te geven maar ukkie gaat voor alles natuurlijk :inlove:

voel me wel lekker verder wel snel moe maar goed hoort erbij

ik groei idd al flink! zal donderdag weer es nieuwe foto maken

ja roosje goed naar je lichaam luisteren he

dat heb ik me wel aan moeten leren maar goed dat is wel het allerbeste wat je kan doen :wink:

Het is hier helaas weer rustiger geworden… Morgenochtend wel al een afspraak bij de vk staan, dan wordt ik eventueel ook gestript dus wie weet is dat net het laatste zetje…

oh mim jammer had al gehoopt dat je ‘bezig’ was :silenced:

Ik eigenlijk ook Mim… :hug:

Maar misschien vannacht dan, als je lichaam in volledige rust-mode is… :pray: Hoop nog steeds voor je dat je een novembermama wordt! :mrgreen:

[quote=“roosje83”

schaap wil je ook weten wathet word? of ben je daar nog niet over uit haha[/quote]

ik denk het niet :mrgreen:

mim jammer dat het niet doorzet

naatje Gefeliciteerd met je dochter

Naatje, gefeliciteerd!! :-*

Mim, wat jammer joh, dat het toch nog niet echt begonnen is… ik begon met lezen in dit topic en ik dacht: als ik zo verder lees dan lees ik vast dat het echt begonnen is… maar niet dus… nouja, misschien vannacht? :roll:

Schaap, super mooie test! Leuk is dat he? Ik vond het ook helemaal super om mee te doen, zal het een volgende zwangerschap ook zeker weten weer doen. De extra test, het gevoel dat het nu echt is, het helpen van andere dames, leuke cadeautjes… gewoon leuk! :slight_smile: Al was ik voor die test idd ook wel zenuwachtig, haha! :mrgreen:

tierr ja ik was super zenuwachtig, het was wel gaaf dat ie meteen 2 strepen erop gooiden :inlove:

ik hoop dat het voor jou weer heel snel gaat gebeuren :-*

De weeen nemen stiekem wel toe (elke 5 minuten) en worden ook venijniger. Pfff, als dit nog maar het begin is… Hoop wel dat het nu toch echt doorzet! :pray:

Oh Mim, hoop het zo erg voor je! :pray:

Moet de hele dag al aan je denken! :-*

@mim… nou zeg zo zie je maar weer dat het echt bij iedereen anders gaat! Ondertussen ben je eigenlijk al meer dan 24 uur bezig!! Zou me niets verbazen als straks de verloskundige een keertje gaat kijken en dat je dan al een paar cm ontsluiting hebt!!! Heeft ze nog gestript vanmorgen???

mim spannend :inlove:

oh mim wat spannend meid

zal niet lang meer duren of mini-mim gaat zich aankondigen

veel succes meid zet hem op!!!

liefs sophie :-*

mim wat maak je het spannend! succes meid :thumbup:

het word gewoon vanacht geboren want het is volle maan dan worden er veel kindjes gemaakt en geboren :inlove:

denk ik ook hoor Roosje!!! Bovendien heeft ze om de 5 minuten weeen!!! Die is stiekem al heel wat centimetertjes ontsluiting aan het kweken!!!