mim veel succes
mim zet hem op
ben zo benieuwd naar het beebje :inlove: :inlove:
babyenschede spannend hoor!!
hopelijk is het raak
schapie is janes lijstje nog hoor, moet het nog steeds leren hihi
@111 wrote:
Vers van de pers dames: Naatje heeft een bia (ze is nu ruim 35 weken)!
Vanochtend zijn haar vliezen gebroken en ze ligt nu aan de monitor in het ziekenhuis met beginnende weeën!
i know i know! :dance: heb haar in het topictitel laten zetten :inlove: :inlove:
Ik meld me ook nog maar
As vrijdag of zaterdag moet ik weer ongesteld worden, heb toch weer een ei gehad (ongelooflijk, mijn cyclus is nu al 5 maanden regelmatig). Heb vorige week ff getempt en het was weer hoog. Ik temp altijd 1x per maand, dan weet ik of het eitje is geweest haha.
Mijn slijm blijft heel taai denk ik, dus de kans voor ons blijft ook heel klein. Daarnaast hebben we mijn eventuele vruchtbare dagen ontweken de laatste maanden en zullen dat misschien wel blijven doen, dus voorlopig zit een zwangerschap er zowieso niet in. En aangezien de kans al heel klein is, geloof ik niet dat het ooit gebeurd bij ons. Maar we hebben er vrede mee.
Mim, zet 'm op!
Ik zag een nieuwe zwangere volgens mij, gefeliciteerd.
Sophie, hou jij het nog vol?
111, voor jou gaat het ook opschieten he? En Roosje ook!
@Jane_S wrote:
@111 wrote:Vers van de pers dames: Naatje heeft een bia (ze is nu ruim 35 weken)!
Vanochtend zijn haar vliezen gebroken en ze ligt nu aan de monitor in het ziekenhuis met beginnende weeën!
i know i know! :dance: heb haar in het topictitel laten zetten :inlove: :inlove:
Goed van jou!!! Het blijft spannend, laatste melding (van al eventjes geleden helaas) is dat ze nog maar 2 cm ontsluiting heeft. Tijdens mijn yogales werd al gezegd dat het eerste begin heel lang kan duren, maar na de 6 cm schijnt het snel(ler) te gaan. Hopelijk dus toch nog vandaag, anders zeker vannacht! Vind het zoooo spannend!
En Mim, nog wat meer aanwijzingen gekregen in de loop van de dag?
Vlieg, gekkie! Mooi man, 5 regelmatige cycli! Super! Doe vooral waar je je goed bij voelt meid, blijkbaar heeft het effect! En inderdaad, wie weet hoe het allemaal gaat lopen in de toekomst. Lekker op je af laten komen, en zien wat er komen gaat. Fijn om te lezen dat het jullie goed gaat zo! :thumbup:
ja is toch niets leuker dan je naam er tussen zien te staan :inlove:
en dat kon/kan ze zelf nu natuurlijk niet, ik volg jullie op de voet hoor! :inlove: :-*
goedemorgen!
ook ik meld me trouw!
het gaat hier nog steeds helemaal goed, maar ik moet even iets kwijt:
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBBJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE van MIIIHHHIIIIMM, KOM NOUUUUUUUUUU!!!
:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eigenwijs is het nu al!! Oh oh, dan lijkt het op vader :lol:
Had vanochtend om de 10 minuten een kramperig gevoel en verlies nu ook wat slijm met bloed dus heb goede hoop dat de boel inderdaad op gang komt!! Ga zo eerst eens lekker douchen en dan misschien een rondje lopen buiten, het zonnetje schijnt 8)
m.v.m. is geweest :mrgreen:
Schaap, leuk hè!! Toch weer zo’n extra bevestiging en een goed gevoel dat je ook iets voor anderen kunt doen!! :thumbup:
mim zet hem op meid :dance:
schaap :inlove:
mim lijkt dat niet op weeen hihihihi
schapie mooie duidelijke test joh super meid!!
vliegje ja hoor hou het nog wel vol :thumbup:
en ik was bang dat ie niet positief zou worden :oops:
hij knalde gelijk 2 strepen erop :inlove:
ik heb het serviesje gekozen :mrgreen:
mim hou je ons op de hoogte :-*
Nog even een berichtje over Naatje: ze is gisteravond bevallen van een meisje! :inlove:
Alles is goed, maar gezien haar vroeggeboorte ligt ze op de neonatalogie-afdeling.
Mim, en en en? Zet het door?
Schaap, hoe herkenbaar! Had ik ook hoor meid, zo’n stel-dat-ie-niet-meer-positief-is-moment toen MvM de test deed. Lekker bewaren dat ding, voor in je plakboek! Mag je ook al beginnen met flessenplassen? :mrgreen:
ja zeker bewaren, ik heb er wat haarlak op gespoten (dat was haar advies)
ik heb `m al halfvol hahaha :mrgreen:
hoeveel weken is naatje te vroeg? ik hoop dat het goed gaat
@mim… bloedverlies was vooer mij hert eerste teken dat het begon… een uur later had ik vette weeen!!! Dus denk dat het echt gaat beginnen vandaag!!!
Schaap, ze was uit mn hoofd 35weken en 3 dagen, dus 4,5 week te vroeg.
yesssssssss lijstje is gelukt :dance:
op het werk wil het wel hihihihihi
oh ja naatje gefeliciteerd met jullie dochter
en mim zet hem op meis…ms ben je nu al bezig hihihi
naatje gefeliciteerd met je dochter! :inlove:
schaap wil je ook weten wathet word? of ben je daar nog niet over uit haha
kom net bij fysio vandaan auw! maar goed het moet altijd eerst erger he voordat het beter word baby plopt steeds lekker in me buik :inlove:
sophie we tellen af meid!!! :-*