Ha yvonne, ik ging ook met instelling erin en ik ben nu twee jaar verder… :mrgreen:
m’n duimen draaien voor je dat je snel mama mag worden!
Yvonne welkom :mrgreen: en ook ik ging met die instelling erin, maar helaas ook alweer een tijdje bezig
Hoop voor jou dat je wens snel in vervulling mag gaan :mrgreen:
Chelle en Yvonne,
Welkom hier en veel schrijfplezier.
Ik hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten …
Ik sluit me aan bij Tijgertje. Yvonne en Chelle welkom hier, en hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten op een positieve uitslag.
Ik zal 's wat hormoontjes de lucht instrooien, wie weet… strooi strooi strooi strooi strooi :thumbup:
Zal ik dan ook wat hormoontjes strooien ?
Misschien dat het helpt…
hormoontjes strooien
@yinyang73 wrote:
Ja mooi hè Schaap. 5 November heb ik wéér een echo. Vervelend hoor :liar:
Maar jullie mannetje groeit ook lekker hè. Das ook een mooi mannetje :inlove:
jaja haha, mooi he als je een echo krijgt, ik kreeg ook regelmatig een echo :inlove: , na de 20wk echo moest ik afkikken
maar lekker genieten meid!
ja mijn mannetje wordt alweer 3mnd :shock: gaat veel te snel
en dit is m`n laatste weekje thuis, volgende week weer werken :?
Yvonne en Chelle welkom hier , hopelijk duurt het niet te lang voor jullie
Ah bedankt da’s heel aardig!
Ik heb zoveel mogelijk hormoontjes gepakt hihi :mrgreen:
Even een verslagje van de VK vandaag :
Hier om 18.00 uur bij de VK geweest, had nu een andere dan de eerste keer, was een super leuk en aardig vrouwtje. En … Ik ( ja vriendlief was niet op tijd, dus ik was alleen ) heb het hartje gehoord. Ze had hem gevonden en in 1x was ie weg gezwommen en moest ze opnieuw zoeken. Hij is dus lekker beweeglijk.
Heb ook gelijk uitslagen meegekregen :
Glucose is 4 , Hb is 8,4 Bloedgroep is A Negatief en daar kunnen we problemen mee krijgen bij de geboorte, omdat Raim A positief bloed heeft. Nu moet ik met 30 weken zwangerschap een prik halen en een nieuwe bloedtest laten doen ivm antistoffen… Want omdat Raim positief bloed heeft, is de kans super groot dat de kleine ook positief bloed krijgt en dat botst dan met mijn negatieve bloed…
18 Nov staat de volgende afspraak. Morgen kan ik een afspraak maken voor de 20 weken echo. Dan wordt ons humpie uitgebreid bekeken of het geen afwijkingen heeft en dan weten we ook wat het eventueel gaat worden, maar dat blijft voor iedereen een verrassing :lol:
Schaap, alweer aan 't werk joh?! Sodeju, time flies echt hoor!
Maar onze Amy viert over anderhalve maand ook al haar eerste verjaardag…slik!
Tijger, bijna halverwege! Dan gaat het aftellen beginnen meid! Maar eerst uitgebreid kijken naar je beeb. Ik duim dat alles goed is!
Hey iedereen
Ik ben Ilona en wij zijn bezig met ons eerste kindje. We vinden het allemaal erg spannend.
Wij zijn eind juli getopt met de pil.
Dus net begonnen.
Mijn cyclus loopt steeds langer dus is vaak moeilijk te schatten wannier de od is,
Ilona , welkom hier en ik hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten …
111.
Ik vind de tijd toch best snel gaan, weet nog wanneer ik positief teste.
26 november 's middags hebben we de echo …
tijgertje leuk het hartje horen, ik ben ook negatief, tegenwoordig stelt dat niet zoveel voor hoor, je krijgt met 30 wk een spuit en met de geboorte kijken ze naar het bloed van je kleintje, als het positief is krijg jij weer een spuit, voor tegen de antistoffen, dat is dan voor een evt volgend zwangerschap
Wesley was ook negatief, dus ik hoefde gelukkig geen spuit :dance:
111 Amy alweer bijna een jaar :shock: weet nog dat je zwanger was :mrgreen:
donderdag begin ik weer , nee hoor is ook wel weer leuk :mrgreen:
en Wesley is in goeie handen, die wordt stront verwent denk ik
ilona welkom, spannend, hopelijk snel een positieve test voor jou
Schaap :
De VK zei dat ons humpie waarschijnlijk positief bloed gaat krijgen. Dus het is gewoon even afwachten tot 30 weken. Maar voor dit nieuws ben ik niet bang hoor, het is niks ernstigs…
Alweer werken ? Zal in het begin misschien wel tegen vallen en je mannetje missen …
Ik wil me nergens mee bemoeien maar moet er bij 50 bladzijdes geen nieuw deeltje worden geopend ? :oops:
Schaap, dat heb ik ook bij jou hoor! Weet nog dat je hier kwam melden dat je een streep had op je test! En nu alweer aan het einde van je verlof!
Gelukkig dat de tijd snel gaat…nog twee weekjes, toch Sophie? Oh meid, ik hoop zo dat er nou echt eens iets heel erg positiefs voor jullie gaat gebeuren! Denk elke dag aan je, gun het je zo!
Tijger, als ik mij goed herinner is er inderdaad al een tijd geleden een melding gemaakt dat we een nieuw deeltje konden openen - er was alleen blijkbaar niemand die de topicstarter wilde zijn. Voel me ook niet heel erg geroepen, ben zeer onregelmatig op het forum en dat lijkt me gewoon niet handig…
Ok 111 wist niet dat er al eerder een melding is geweest.
Sophie , zou jij het volgende deeltje willen openen of zeg je liever niet, ik schuif het door ??
Als echt niemand het wil doen, wil ik het wel op me nemen.
Tijger, Sophie heeft aangegeven liever niet het volgende deel te willen openen
ja sorry ben niet zo goed met die lijstjes :oops:
Sophie, veel sterkte gewenst!! Ik kan mij voorstellen dat je in een zware, moeilijke tijd zit…
Hoi Ilona, ik zit ook niet zo lang bij dit forumdeel…, ik ben net twee maanden bezig dus heb nog even… Succes met klussen… 8)
YY, nog even geduld voor de echo… veel plezier alvast!
Tijgertje, succes en veel plezier bij de echo! :dance: Als jij een nieuwe wilt openen graag… Ik ken nog niet iedereen…(anders wil ik het ook wel doen hoor…)
Zelf zit ik weer bijna aan mijn NOD. Gaat niets worden deze maand volgens mij… Jammer.
Yvonne
Misschien is er toch een wondertje gebeurt, je weet maar nooit …
Als jullie er geen problemen mee hebben,wil ik hem wel openen.
Als jullie willen, moeten jullie alleen even de gegevens pb-en die je kwijt wil voor in het lijstje. Voor nu neem ik dan eerst het oude lijstje over…
tja eigenlijk hoor ik er niet echt meer bij, maar ik kom nog wel af en toe ff kijken hoe het hier gaat :mrgreen:
sophie bijna voor jullie, ik hoop zo dat het gauw raak is :-*