Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Schaap:

Het blijft toch je eerste kindje, dus je bent gewoon welkom hoor…

@tijgertje1982 wrote:

Schaap:

Het blijft toch je eerste kindje, dus je bent gewoon welkom hoor…

:-* :-* :-*

kom af en toe ff kleppen :mrgreen:

Schapie, ikke blijf toch ook plakken hier…? :oops: :mrgreen:

Tijger, fijn dat jij een nieuw deeltje wil openen!

Nieuwe ronde, met hopelijk voor iedereen goede succesvolle kansen! :pray:

@111 wrote:

Schapie, ikke blijf toch ook plakken hier…? :oops: :mrgreen:

:thumbup: :thumbup: :mrgreen:

Gaat hier iemand nog wat leuks doen dit weekeinde?

Ik ga een schutting zetten met m’n schoonouders. Eindelijk geen pottekijkers meer… :dance:

Vanaaf bezoek, morgen scouting en savonds een verjaardag en zondag niksen. Dus weer weining online

Iets leuks… Mwah…

Morgen is er in onze winkel een workshop voor 30 vrijwilligers die ik samen met een collega ga geven. Eígenlijk zou ik vrij zijn morgen en met een vriendin uit Nieuwegein gaan shoppen, maar heb ik dus af moeten zeggen grrrrr. Word een lange zware dag dus. 7 Uur beginnen, weer de hele dag staan en lopen. Ben nú al gesloopt, laat staan morgen ook nog de hele dag. Kijk er nu al naar uit… :liar:

Maar zondag daarentegen gaan we nieuwe meubeltjes halen bij Ikea. Eíndelijk :slight_smile: En binnenkort ook mijn nieuwe naaimachine bestellen.

Kent iemand het merk Necchi 681? Das een computer Naaimachine, met een heleboel steken en ook cijfers en letters. Ben helemaal verliefd.

YingYang:

De zondag leest wel leuk weg voor je maar de zaterdag lijkt me ook zwaar worden :hug:

Yvonne :

Een schutting zetten , Succes morgen.

Loon : ook een druk weekend.

Hier morgen boodschappen doen, kijken voor een nieuwe winterjas, kijken voor nieuwe lampen voor op onze tafeltjes naast de bank. Moeten ons huis nog verder en gezelliger aankleden. We zijn in augustus over verhuisd, maar het is nog niet zo gezellig aangekleed… :frowning:

Zondag komt er een oud collega op visite.

ik moet morgen werken :mrgreen:

en dan heb ik m`n eerste week er weer op zitten 8)

maar wat jullie gaan doen klinkt leuker :wink:

Hmm…weekend is al meer dan half voorbij dus een beetje mosterd na de maaltijd, maar goed: Amy is gisteren uit logeren geweest. Van mijn werk had ik een etentje met partners erbij en dus mocht Amy een nachtje overblijven bij mijn zus. Daar is ze standaard al op maandag, dus ze is daar heel vertrouwd ook met slapen.

Was wel druk, zaterdag: om 10 uur is de zwemles van Amy met papa, daarna een slaapje doen, mama nieuwe schoenen gekocht en papa gestofzuigd. Amy weer wakker en een broodje (nou ja, twee dus gewoon!) gegeten en daarna een beetje spelen en konden Matthijs en ik ons opdoffen voor het etentje. Daarna naar mijn zus, Amy weer op bedje en wij nog even lekker kletsen en daarna op weg. Etentje begon om 18.00 uur en duurde tot maar liefst 23.15 uur. Lange zit, maar erg lekker en gezellig. Om kwart voor 12 thuis, nog even lekker gedouched en daarna uitgeput naar bed. Lang geslapen, werd pas om kwart over 8 nieuwe tijd wakker! Om kwart voor 9 in de auto gestapt om onze uk weer op te halen.

Pfff…nu wel een beetje gaar. Wasmachine aangezet, en alvast een soepie gemaakt voor vanavond. Geen zin om uitgebreid te koken en na het dikke diner van gisteren vind ik het ook wel lekker om even iets simpels te eten vandaag.

En volgende week zondag is er een meeting met de december09 mama’s met beebjes. Erg leuk, heb er nu al zin in!

Hoi YY, hoe is het gegaan? Heb je het nog kunnen volhouden met de cursus? En heb je zondag nog wat leuks uitgezocht?

Dames,

Ik ga een lijstje in elkaar frutten.

Kunnen jullie de volgende gegevens via een pb naar mij sturen ?

( als je ze natuurlijk kwijt wil voor het lijstje)

Van de meeste heb ik de gegevens overgenomen van de lijst op bladzijde 1.

Ik zou graag willen weten :

Leeftijd

Wanneer gestopt met conceptie

Wanneer NOD, Uitgerekend, Bevallen ( eventueel waarvan )

Deeltje 10 is gemaakt

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4734589#4734589

Voor deze ga ik een slotje aanvragen…