@tijgertje1982 wrote:
Jane:
Heb je goed gezien hoor, de handjes en voetjes…
ohh echt zooo onwijs schattig plaatje :inlove: :inlove: :inlove:
meid sterkte :kaars: :hug: :-*
@tijgertje1982 wrote:
Jane:
Heb je goed gezien hoor, de handjes en voetjes…
tijgertje gecondoleerd met je schoonmoeder :hug:
Hier dan eÃndelijk echo’s van 14 september. Toen was ik 10 wkn 5dgn. Inmiddels zondag al de magische grens van 12 weken. Gaat best snel hoor.
Super mooie duidelijke echo yy, daar mag je trots op zijn!!
En al bijna 12 weken, goed zeg!!
oh wow wat een leuke mooie en duidelijk echo’s :inlove:
en al bijna die 12 weken grens voorbij :dance: :inlove: gaat zeker hard!!
Mooi om te zien zeg die echo’s!!!
Blijft zoooo bijzonder…
YY mooie echos :inlove: </strong> de magische grens :dance:<br /> <br /> <strong>tijgertje</strong> gecondoleerd :hug:<br /> <br /> op verzoek nog een paar foto
s :mrgreen:
Schaap! Hij heeft gewoon al een kuifje joh!!! :inlove: :inlove:
En wat lief, met papa onder de douche! Vindt-ie dat ook zo lekker? Amy heeft vanaf het begin al laten merken dat ze badderen niets vond, en dat douchen helemaal haar ding is. Is trouwens ook zo gebleven, ze gaat nu om de dag met Matthijs mee douchen. Echt een feest, zodra ik haar ga insoppen vooraf wordt ze helemaal enthousiast. Maar 't is dan ook een echte waterrat.
Tijger, gecondoleerd meid. Was het plotseling, of was ze ziek en hielden jullie er rekening mee? Hoe dan ook, je zult het zwaar hebben nu en ook als je kindje er is straks. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten hoor, hoe moeilijk het ook is. Ik weet er alles van, heb ook niet genoten van mijn zwangerschap door het verlies van mijn papa vlak ervoor en de eerste paar maanden vond ik het erg zwaar om mijn meisje te zien met de wetenschap dat mijn papa haar zo mooi had gevonden…
YY, prachtige foto’s! :inlove: En alweer de eerste termijn voorbij! Super joh! Op naar de 20-weken echo! Wil je weten of het een jongetje of meisje wordt?
Tierr en Jane, het schiet op dames!!! Gaat het nog steeds goed of wordt het nu zwaar?
En Sophie, 8 november is nog te doen he… Maar toch, weer anderhalve maand verder. Ik hoop zo dat het jullie nu eens gaat meezitten in plaats van steeds al die tegenslagen te verduren krijgen. Ongelooflijk hoe zo’n lange adem jullie hebben, en ik neem echt mijn petje - nou, in jullie geval zelfs mijn hoge hoed - af zoals jullie volhouden en er in blijven geloven. Dat moet gewoon worden beloond! Ik ga heeeeel erg hard voor jullie duimen, 't geluk moet nu eens jullie kant op komen! :-*
douchen vind hij leuk, maar vinden wij zelf een beetje eng,
maar in bad vind ie heerlijk, lekker ontspannen liggen :mrgreen:
dus als ik zelf in bad ga, komt hij er ook ff bij, hij vind het prachtig om zich aan de zijkant af te zetten, dat kan niet meer zo goed in het kleine bad :lol:
@111 wrote:
Tijger, gecondoleerd meid. Was het plotseling, of was ze ziek en hielden jullie er rekening mee? Hoe dan ook, je zult het zwaar hebben nu en ook als je kindje er is straks. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten hoor, hoe moeilijk het ook is. Ik weet er alles van, heb ook niet genoten van mijn zwangerschap door het verlies van mijn papa vlak ervoor en de eerste paar maanden vond ik het erg zwaar om mijn meisje te zien met de wetenschap dat mijn papa haar zo mooi had gevonden…
Mooi afscheid Tijger!
Wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap!
En de eerste termijn zit er op, lekker joh!
Alweer een echo gehad?
Ik heb met 7 weken en 10 weken een echo gehad.
Nu moet ik wachten tot we de 20 weken echo krijgen …
@Tijgertje: wat hebben wij dan een mazzel dat ze bij onze VK een echo apparaat hebben staan, en we dus nu al 3! echo’s hebben gehad en zowieso nog 2 in het verschiet. Want…
Dinsdag hebben we onze kleine Kruimel weer mogen bekijken én beluisteren!! “Hij” was erg actief aan het bewegen op het moment van de echo. Mooi :inlove:
Helaas hebben ze bij deze VK-praktijk niet echt een modern apparaat waar ze printjes kunnen uitdraaien. Maar… ze heeft wél nog een echo voor me geregeld bij het diagnostisch centrum, onder het mom van “termijn-echo” Dus daar woensdag meteen voor gebeld, en ik kan morgen al terecht!! En daar krijg je een hele fotoreportage mee op USB stick. Hoe bedoel je, modern. Ik heb m’n schoonmoeder meegevraagd omdat vriendlief niet mee kan.
Ze reageerde in eerste instantie niet echt enthousiast, maar later kwam ze bij me om te zeggen dat het haar wat overviel, en dat ze het geweldig vind om mee te gaan. Nou vooruit dan, we zullen zien
Nu kan ik lekker gaan genieten van een héél lang weekend t/m maandag. Heerlijk, ben er wel aan toe. Morgen helemaal niks. Vrijdag echo. Zaterdag boodschappendag. Zondag saampjes met vriendje NIKS doen en maandag word ons huis weer lekker grondig gepoetst :oops:
Fijn vooruitzicht toch
YingYang,
Bij onze VK hebben ze ook een echo apparaat staan alleen is dat de locatie Bilthoven. En de gewone gesprekken vinden plaats in Maartensdijk en daar staat geen echo apparaat
Ik heb 21 okt een afspraak in M’dijk en dan hoop ik dat ze wel naar het hartje kan luisteren, want dat heb ik helemaal nog niet gehoord …
Wat is het hier stil??? Hoe gaat het met alle andere dames?? Ik zal nog even de echo’s laten zien die op 8 oktober zijn gemaakt.
Zie hier, onze kleine Kruimel :inlove:
Nù al fotogeniek, die uk van jou YY! :lol:
De foto’s zijn prachtig! :inlove:
mooie echo, echt al een klein mensje :inlove:
Ja mooi hè Schaap. 5 November heb ik wéér een echo. Vervelend hoor :liar:
Maar jullie mannetje groeit ook lekker hè. Das ook een mooi mannetje :inlove:
hee mamma’s to be!
mag ik me ook aansluiten bij jullie? :-*
btw yingyang: die echo’s zijn super om te zien!!!
Hoi,
Ik sluit mij ook graag aan. Ik ben 33 jaar en ga nu voor m’n eerste kindje… Ik hoop dat het geen jaar duurt, want zoveel geduld heb ik niet… :mrgreen:
YY, erg mooi die foto’s… Wow! Om jaloers op te worden…!
Groetjes,
Yvonne