Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

schaap prachtig mannetje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

en onwijs lieve foto’s zeg :inlove:

@111: Hier gaat het eigenlijk bést goed moet ik zeggen. In het begin was ik behoorlijk misselijk. Niet dat ik moest overgeven, maar de hele dag door zo’n naar gevoel. Net of zat de griep eraan te komen zeg maar. Dat is nu zo’n anderhalve week al een stúk minder. Heel af en toe nog zo’n vlaag van misselijkheid, wat zich dan uit in niezen… :roll:

Ik ben nog wel behoorlijk moe, maar daar valt mee te leven. Dinsdag hebben we weer een echo en een afspraak op de poli met onze fertiliteits-arts. Spannend!!! Zouden het er tóch stiekem twee zijn?? Of blijft het bij 1 Kruimeltje :think:

@Schaap: Wat een geweldig mannetje!!! :inlove: Ik heb zélf heel sterk het gevoel dat wij ook een jongetje gaan krijgen. Maar vriendlief zegt van niet. Dus tja, fifty-fifty :lol:

thanks meiden :inlove:

@yinyang73 wrote:

@Schaap: Wat een geweldig mannetje!!! :inlove: Ik heb zélf heel sterk het gevoel dat wij ook een jongetje gaan krijgen. Maar vriendlief zegt van niet. Dus tja, fifty-fifty :lol:

hihi hier was het net andersom, ik dacht een meid en hub een jongen :mrgreen:

spannend weer een echo, kunnen jullie het nog een beetje bevatten? :inlove:

ff een vraagje : ik mis het zwanger zijn, is dat raar? ik geniet ook heel erg van Wesley, maaar het zwanger zijn vond ik ook heel erg fijn :oops: gek he?

@schaap wrote:

@yinyang73 wrote:

hihi hier was het net andersom, ik dacht een meid en hub een jongen :mrgreen:

spannend weer een echo, kunnen jullie het nog een beetje bevatten? :inlove:

Haha grappig is dat hè. Zouden de mannen dan tóch gelijk krijgen?? Heel benieuwd. Ik heb altijd geroepen dat ik niet zou willen weten wat het gaat worden. Maar nu het eenmaal zo ver is, ben ik toch wel héél erg benieuwd hoor :slight_smile:

Het is nog steeds een heel raar idee dat het dan nu écht zover is. Soms bekruipt me zo’n gevoel van: “zou het allemaal nog wel goed zijn” omdat ik eigenlijk nergens geen last meer van heb. Maar dat slaat al snel over in positieve gedachtes hoor. Natuurlijk is het goed!! Dinsdag om 11.50uur mogen we weer naar onze kruimel kijken. En misschien ook wel luisteren :inlove:

@yinyang73 wrote:

Het is nog steeds een heel raar idee dat het dan nu écht zover is. Soms bekruipt me zo’n gevoel van: “zou het allemaal nog wel goed zijn” omdat ik eigenlijk nergens geen last meer van heb. Maar dat slaat al snel over in positieve gedachtes hoor. Natuurlijk is het goed!! Dinsdag om 11.50uur mogen we weer naar onze kruimel kijken. En misschien ook wel luisteren :inlove: [/color]

had ik ook hoor, dat komt omdat je er zo lang op heb gewacht, dat het bijna niet te geloven is, ik geloofde het pas echt toen ik een dikke buik had en de kleine begon te voelen :inlove:

en ik had eigenlijk ook nergens last van, dat zegt niets, probeer lekker te genieten , voor je het weet is het zover, het gaat zo snel :smiley:

Hallo,

Zou ik hier ook mee mogen schrijven? Mijn man en ik gaan ook voor een eerste kindje.

Welkom Lakeisha !

Hopen dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

@tijgertje1982 wrote:

Welkom Lakeisha !

Hopen dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

Dank je wel! Ik hoop het ook. Ik ben al een tijdje gestopt met de pil en we hebben in maart een mk gehad :**: . Ook wat hectische tijden gehad, dus we zijn nu wel toe aan goed nieuws :pray:

schapie wat een prachtige foto’s :inlove:

111 je hebt alles goed begrepen hoor

radboud zei ook dat ze het belachelijk vonden dat ze geen acute tese doen!! maar ja ieder zkh heeft zijn eigen behandelingen

maar 80% wat daar in radboud komt komt weg van het amc, nou dat zegt wel wat over dat zkh toch??

Ik zie trouwens dat ik me hier al eerder een keer heb aangemeld :mrgreen:

Sophie, je zou ze toch he… Zo simpel weg maar even de droom en wensen van mensen weggooien door alleen maar een behandeling te weigeren. Heb er nog steeds geen woorden voor, vind het zo ontzettend oneerlijk!

Schaap, lekkere vent hoor! En wat heeft hij al veel haar! Daar valt Amy in het niet bij hoor!

Tierr, voor jou schiet het ook al op!!! Spannend hoor!

YY en Tijger, ik wacht ongeduldig op de laatste echofoto’s meiden!

Mijn Amy gaat lekker. Druk met haar tandjes. Onder heeft ze er al twee door, boven komen er nu 4 tegelijk door. Verder is ze druk met snelkruipen :mrgreen: en het langs de tafel lopen. Gisteren hoorde ik haar voor het eerst “neeneenee” zeggen bij iets wat ze niet wilde. Ik zeg dat altijd als ze ergens aan wil zitten wat niet mag. Heel grappig om dat zo terug te horen hoor! Heerlijk wijffie is het, lekker druk met ontdekken, ontzettend vrolijk en een enorme doorzetter (heeft ze van mij :inlove: ). Maar ook af en toe heel erg in de knuffelmode, dan geeft ze maar steeds kusjes en wil ze heerlijk tegen je aan kroelen.

Op verzoek wat foto’s (zijn al wel een paar weekjes oud :oops: ).

Wat een heerlijk meisje !!!

Hierbij dan eindelijk de echo’s, heb ze maar even gefotograveerd.

( zijn van maandag 20 september )

oh wat een leuke foto’s wat groeit amy hard!! :inlove:

tijger wat schattig zeg! vooral die onderste vind ik zoooo scheetig, het klopt toch dat ik 2 handjes en voetjes kan zien? :shifty: :mrgreen:

ik kan daar echt zo’n schattig beebje uithalen :inlove: hihi

111 wat een prachtig meisje :inlove:

tijgertje wat een mooie foto’s begin van een heel mooi kindje lieffffffff

meiden we hebben een datum 8 november mogen we naar de uroloog.

Dan moet hub weer een zaadtest doen en als ze dan wat vinden mogen we hopelijk meteen beginnen en anders komen we op de wachtlijst voor tese…

spannend dus :pray: :pray:

oh sophie wat onwijs spannend, ik duim gigantisch hard voor een goede uitslag meid!! :pray: :pray: :pray: jullie verdienen het gewoon!! :-* :-*

111 wat een prachtige meid :inlove: ze wordt groot ! :mrgreen:

ik had als baby nog veel meer haar 8) kan ik straks een keer mn schaar op hem uitproberen :wink:<br /> <br /> <strong>tijgertje</strong> mooie echos, alles erop en eraan :inlove:

sophie spannend meid! ik ga voor je duimen :-*

hier gaat het goed, Wesley eet, slaapt en groeit goed :mrgreen:

ik ben al een maatje kleding aan het opruimen :o

volgende week naar het cb, dan weet ik hoeveel ie gegroeit is :smiley:

jane & tierr geniet van de laatste loodjes :mrgreen:

Oe Sophie, wat fijn dat jullie nu een datum hebben… nu kunnen jullie af gaan tellen… ik duim heel hard voor jullie, meid! Jullie hebben het zo verdiend!!

Schaap, fijn dat alles goed gaat… foto’s? :slight_smile:

Sophie :

Gelukkig hebben jullie nu een datum en ik hoop dat de uitslag goed is.

Jane:

Heb je goed gezien hoor, de handjes en voetjes…

Ik ben de komende dagen even iets minder vaak online, want mijn schoonmams is vannacht om 23.51 uur overleden…