Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Ying Yang GEFELICITEERD !!!

sophie die 10 eitje blijven dus in de vriezer??

we horen 6 sept hoe en wat, maar voor hoe het er nu voor staat gaan we voor de tweede poging met nieuwe punctie enzo…

maar dat was voor mij geen probleem die punctie was geheel pijnloos dus dat is niet zo erg, en dan kunnen we die eitjes hopelijk ooit nog gebruiken

YingYang gefeliciteerd !!!

Zie nu je test pas !!

Betekend dat dat je ook een aprilmama gaat worden ??

Sophie:

Ik denk ook dat het beter is om een nieuw topic met nieuw lijstje te maken… Als je er de energie en tijd voor hebt tenminste … :hug:

De eerste echo’s met 7 weken en 1 dag …

( heb ze even gefotograveerd met een fototoestel,

want krijg ze niet ingescand )

@ Tijgertje: MOOI :inlove: Ik heb ook al een reportage liggen, geweldig hè. Tis nog zó klein, maar zó van ons.

En ik zag nog iets. Ik las dat je op 5 augustus hebt getest. Wij ook !!!

En… op je banner zie ik dat je vandaag 7 wkn 4dgn bent. Ik ook!!!

We lopen dus helemaal gelijk op :mrgreen: Wat is jouw uitgerekende datum? DIe van mij is 13 april.

YingYang,

Ik ben uitgerekend op 13 april 2011 …

Gezellig , kom je ook bij de april mama’s mee praten ??

tijgertje mooie foto`s :mrgreen:

hier gaat het goed, Wesley groeit als kool :inlove:

hoest met de rest??

sophie succes morgen met het gesprek, ik denk aan je :-*

dank je lief schapie :-* :-*

:pray: sophie je bent een kanjer! denk aan je :-*

Sophie ,

Ik weet niet hoe laat jullie het gesprek hebben, maar bij deze vast de vraag hoe het gegaan is ???

even gekopieerd:

Hé meiden,

goed en slecht nieuws…

in nijmegen mogen ze de eitjes niet ontdooien :cry: dus gaan we voor de volgende stappen…

hubbie moet nog 1 keer een zaadtest doen en langs de uroloog. Als uit deze test komt dat er een levende zaadcel komt kunnen we snel beginnen met een behandeling en een eventuele acute TESE. Als er geen zaadcellen zijn gaan ze eerst een TESE doen en moeten we op de wachtlijst van 4 tot 6 maanden

Het wachten is dus eerst op het gesprek met de uroloog, wat ook weer 2 maanden kan gaan duren…

Al met al wordt het WEER WACHTEN EN WACHTEN EN WACHTEN :wall:

Het gesprek was wel erg prettig, kreeg nog een echo en gelukkig zag alles er goed uit :thumbup: dus daar hadden we een erg goed gevoel over…

Amc wil niet meer meewerken, we moeten verschillende documenten nog hebben, dus doet nijmegen dat opvragen, omdat wij ze niet krijgen :roll:

dit was het weer even

allereerst een hele dikke :hug: voor jou wat moeten jullie wat doorstaan zeg!

heel veel succes met alles denk vaak aan je gun het je zo :-*

@Sophie: :hug: :hug: Wat een domper zeg. Het zit jullie ook niet mee. Heel veel sterkte met het wachten

jeetje sophie kunnen ze er niet een beetje vaart achter zetten, het duurt elke keer zo lang :hug: vreselijk die wachttijden :-* :-* :-*

Sophie :

:hug: :hug: :hug:

Waarom moeten er zulke lange wachttijden zijn?

Kunnen ze jullie niet gewoon ergens tussen zetten ( voorrang geven ) jullie wachten al zo lang :hug:

Ik :pray: voor jullie dat jullie snel bij de uroloog terecht kunnen…

Sophie, ik snap er geen ruk van?!

Waarom mogen ze de eitjes niet ontdooien dan? En wat is dat nou voor iets belachelijks dat het ziekenhuis jullie niet zelf rechtstreeks de juiste documenten willen geven maar dat via een ander ziekenhuis opgevraagd moet worden? Waarom wil het AMC niet meer verder meewerken?

Sorry hoor, ben er gewoon echt boos over! Dat kan toch niet zomaar allemaal? …of heb ik het verkeerd begrepen allemaal en zit ik me voor niets zo op te winden…? :oops:

He meid, ik zou er zoooo graag iets aan willen doen voor je! :hug:

Hoe is het met de rest?

Schapie, fotoooos??? :lol:

Tijger en YY, hoe voelen jullie je? En YY, weet je al of het dubbel pret wordt? :wink:

heey 111 alles goed met jou en Amy? foto`s ??? :wink: :lol: :lol:

hier een paar van Wesley :inlove: :inlove:

en m`n eerste lachje :inlove:

:inlove: Wat een schatje! :inlove:

Wat een leuk kereltje is Wesley :inlove:

Hier gaat het vrij goed. Alleen af en toe 's avonds last van misselijkheid , maar ben verder wel snel moe… 20 september hebben we een gesprek bij de VK en dan krijgen we ook gelijk weer een echo…