Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Hee dames

Even een kort berichtje, ben hier al tijden niet meer geweest. Mijn leven heeft nogal op z’n kop gestaan namelijk…

Heb dit ook bij mijn stoppers topic gezet, zie spoiler hieronder.

Sophie, nog geen zwangerschap maar wel druk bezig nog?

Roosje inmiddels bevallen! Of wist ik dat al? Tijgertje zwanger, leuk leuk :smiley:

Met de rest alles oke??

Vorig jaar ging het niet goed thuis, dat wisten jullie he?

Ik ben vorig jaar namelijk verliefd geworden op iemand anders, een vrouw…

Johan en ik hebben het nog geprobeerd, maar na 8 maanden heb ik besloten te vertrekken.

Op 26 april jl ben ik weggegaan bij Johan en tijdelijk bij mijn moeder ingetrokken.

Daarna weer contact gekregen met de vrouw waarop ik verliefd ben geworden.

Nadat Johan het te weten kwam mocht ik op geen enkele manier nog contact met haar hebben, dat heb ik dus 8 maanden volgehouden…

Toen ik besloot te vertrokken bij Johan, had ik nog geen contact met haar maar het gevoel zat er nog steeds.

Maar door haar besefte ik dat ik al jaren niet meer écht gelukkig was, alleen zag ik het zelf niet meer. Alles viel op z’n plek, ik las oude dagboeken terug waarin ik al schreef dat ik niet zeker wist of ik altijd bij Johan zou blijven.

Sinds juli 2009 waren wij al niet meer bezig met zwanger worden (zat niet aan de pil).

Omdat ik niet meer gelukkig was, dus besloten een punt te zetten achter mijn huwelijk. De moeilijkste beslissing OOIT die ik heb moeten nemen…

Binnen een maand had ik een eigen anti kraak woning, waar ik nu nog steeds zit en ik hoop hier nog een jaar te zitten.

Ons huis staat te koop, ben sinds vorige week maandag 2 aug officieel gescheiden en ook Johan had een maand na mijn vertrek al een andere vriendin dus het is prima zo. De beste beslissing ooit.

Ik ben nu heel erg gelukkig met mijn vriendin, en voel me eindelijk gelukkig en compleet.

Gister kreeg ik een mail van mama, die was bij een medium geweest waar ze ook mijn foto heeft laten zien. Omdat die vrouw zoveel dingen zei over mama wat klopte, geloof ik meteen wat dat medium over mij zei, dat ik een miskraam heb gehad… vorig jaar na mijn operatie heb ik een super ei gehad en was 3 dagen overtijd, om vervolgens helemaal leeg te lopen. Heb altijd gedacht dat dat misschien een miskraam kon zijn. En nu wordt mijn gevoel bevestigd. Of mensen het geloven of niet, voor mij is dit heel fijn om te weten.

Gister wel moeten huilen toen ik het hoorde, mijn vriendin zag het meteen en troostte me met het feit dat het dus wel kán. Ben ook achteraf nu heel blij dat het met Johan niet gelukt is, dat heeft zo moeten zijn. Maar mijn vriendin en ik hebben beide een kinderwens en hebben het er ook over hoe we dat later willen doen.

Nu ik dit gehoord heb, komt er weer veel boven (had mijn kinderwens het laatste jaar helemaal weggestopt) en merk ik dat ik echt ooit nog mama wil worden.

Dus dacht meteen aan dit forum omdat ik ff wilde teruglezen hoe dat vorig jaar ook alweer zat na mijn operatie met die eisprong.

Even een ‘kort’ berichtje dus van mij haha.

Hoop dat verder alles goed is met iedereen?

Ik ga overigens de dokter wel bellen om weer aan de anticonceptie te gaan, niet dat dat nodig is nu haha, maar ivm mijn PCO mag ik eigenlijk geen jarenlang zo doortobben omdat ik een verhoogde kans heb op eierstokkanker. En voorlopig zit ik toch nog flink aan de grond financieel gezien door mijn scheiding, huis ed en mijn vriendin en ik hebben alle tijd, dus kindjes komen er de 1e tijd zowieso niet haha.

Dan kan ik maar beter weer iets gaan gebruiken.

Ben overigens wel iedere maand ongesteld sinds we gestopt zijn in het ziekenhuis op 29 juli 2009, maar het zijn streepjes bloed. In ieder geval de laatste 2 keer was het niks meer eigenlijk. Daarvoor was ik nog wel ‘normaal’ ongesteld. Volgens mij werkt mijn lijf dus weer niet naar behoren.

Hou het ook niet echt meer bij, reken alleen uit wanneer ik ongesteld denk te worden zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

Iedereen veel succes en geluk!

Jeetje, wat een verhalen ineens…

Sophie, jouw verhaal kende ik natuurlijk al wel, maar als je dat zo allemaal achter elkaar leest, pfff… wat een heftige tijd hebben jullie meegemaakt zeg… ik heb echt zó met jullie te doen. Fijn dat jullie nu de keuze hebben gemaakt voor het Radboud… ik hoop dat daar snel resultaat mag worden geboekt! Dikke :hug: voor jou!

Vliegje, leuk om weer eens wat van je te horen. Ook heftig zeg, wat je allemaal meegemaakt hebt. Maar fijn dat je er uiteindelijk een goed gevoel bij hebt. Ik hoop dat je gewoon lekker gelukkig mag blijven en over een poosje ook een kindje mag verwelkomen!

Enne… tijger… voor jou ga ik zo even jompelen bij de oktoberstoppers!! :dance:

Sophie, heb je blog gelezen, jee wat een tijd zeg… :frowning: :hug:

he vlieg wat een verhaal meis, hopelijk word je gauw gelukkig en vind je een eigen plekje…hoe is het met de hondjes dan?

enne we zijn nog steeds bezig, maar hoop pech gehad weer

he tierrrr je bent weer terug van vakantie heb je het leuk gehad?

Heey Vliegje,

Leuk dat je weer even langs kwam…

Ik heb je verhaal gelezen, maar had al zoiets begrepen toen ik je Hyves zag.

En zoals je kan zien ben ik inderdaad na lange tijd zwanger geraakt.

Maar ik wil dit nog even geheim houden op Hyves tot we de eerste echo hebben gehad…

Tijger, je avatar is :thumbup: !

En mooie banner!!! :inlove:

Vlieg! Super meid dat het nu weer bergop met je gaat. En wat een moeilijke beslissingen heb jij moeten maken in korte tijd! Knap hoor dat je zo voor jezelf hebt gekozen! Hopelijk gaat het vanaf nu voor de wind met jou, je nieuwe liefde en wie weet…komt het toch nog allemaal goed met je kinderwens. Zou toch geweldig zijn!?!

En Sophie, ik had al zo’n diep respect voor je, door het lezen van je verhalen hier. Maar sjonge, na het lezen van je log…ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat ben jij een ongelooflijke bikkel, echt een kanjer.

Heel sterk, en ik geloof echt dat het ook voor jullie in het verschiet ligt. Echt waar! :hug:

111 lief dat je het zo zegt, maar weet je je hebt weinig keuze en blijft gewoon hopen op een wonder…we blijven gewoon wachten en we maken er wat van saampjes!! komt vast goed met ons al wegen we een ons hihi

Vlieg jeetje wat heb jij veel moeilijke keuzes moeten maken. Fijn dat het nu de goede kant op gaat en blijkt dat de keuzes die je gemaakt hebt goed waren. :-

sophie :hug: :hug: :-
jullie maken behoorlijk wat mee zeg :hug:

Vliegje, ‘leuk’ om weer wat van je te horen maar wat een verhaal zeg!! Wel mooi om te lezen dat het uiteindelijk toch wel op z’n pootjes terecht komt!

Sophie, heb je blog nog niet gelezen (zit op m’n werk en ik hou het nooit lang droog…) maar ik geloof het meteen als jullie al veel hebben meegemaakt! Kop op, we blijven duimen!!! :thumbup: :thumbup:

Sophie :hug:

Hoe is het met iedereen hier?

Sophie, het gaat weer opschieten voor jullie he? Denk vaak aan je meid!

111 lief van je :oops:

we mogen 6 sept. voor een intake in het nieuwe ziekenhuis

spannend weer

Sophie, waarschijnlijk heeft er al eens iemand naar gevraagd maar heb nu al een paar keer dat zinnetje onder jouw berichten gelezen over ‘de wet’ maar wat betekent dat eigenlijk? En wat gaat er nu in het nieuwe ziekenhuis gebeuren??

@ Schaap: Gefeliciteerd met jullie mooie zoon Wesley!! Wat een plaatje, zoals 'ie in zijn bedje ligt. En ook een erg leuk kaartje. Lekker volop genieten nu.

@Tijgertje: YES!!! Gefeliciteerd, kun je het al een beetje bevatten???

@111: :inlove: Wat een droppie. Groeit als kool hè

@Sophie: Voor jou een héle dikke :hug: Ik hoop écht voor jullie dat 2011 jullie jaar zal gaan worden. Nogmaals, :hug:

En ook voor Vliegje een :hug: . Ik heb je verhaal gelezen. Hopelijk kunnen jij en je vriendin volop gaan genieten, en wie weet in de toekomst samen een klein wondertje verwelkomen.

Wij zijn afgelopen dinsdag weer teruggekomen van 15 dagen Cyprus. We hebben het heerlijk gehad. Wel héél erg warm, dus eigenlijk maar 1 dag iets gedaan, en verder alleen maar aan het zwembad gelegen onder de parasol met een boek, mp3-speler en/of Nintendo DS en met grote regelmaat een duik genomen in het zwembad.

We mochten 7 augustus testen, maar stiekem de 5e al gedaan. En zie hier het resultaat…

YingYang!!!

Jij stiekemerd!!! GEFELICITEERD!!!

Enig idee hoe ver je bent?

111: Hihihi… Ik denk nu zo rond de 6 weken. Maar precies weet ik het niet omdat mijn laatste cyclus nogal vreemd is verlopen. Maar maandag zullen we het weten… En dan ook of het er 1 of 2 is/zijn. Ik had nl 2 eitjes die ook allebei gesprongen zijn… Dubbel spannend!!!

gefeliciteerd meid!

whaaaaaaaaaa YY wat geweldig, gefeliciteerd!!! :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :-* :-*

oh wat spannend zeg!! :mrgreen:

YY, meid, wat goed!! Van harte gefeliciteerd, zeg!! :dance:

mim door dat hele gedoe wat er op de televisie is gebeurd over carriere vrouwen die hun eitjes in konden vriezen om eerst carriere te maken om vervolgens kinderen te krijgen is de kamer in opspraak gekomen dat er geen eitjes in de vriezer mogen, alleen geldt dit voor iedereen…

helaas voor ons, want er liggen er 10 in de vriezer

we hebben het vertrouwen verloren in het amc door een paar slechte ervaringen, daarom zijn we overgestapt naar een ander zkh. Hier kunnen ze ook een punctie doen met een acute tese en dat is nav de vorige punctie een groot voordeel voor ons…

yy gefeliciteerd meis, die is goed positief :mrgreen:

ehm meiden even over het lijstje zoals jullie zien is ie een beetje verwaarloosd, ik kom er ook niet aan toe om hem te maken…

ms kunnen we een nieuw topic openen met een nieuw lijstje :oops: