111
Die van jullie is ook een schatje :inlove:
En dan dat hondje op de leuning van de bank…
111 wat een knap meisje :inlove:
:shifty: :shifty: :shifty:
Ik heb vandaag 2 positieve testen in handen gehad !!!
:shifty: :shifty: :shifty:
wouw tijgertje gefeliciteerd meid ow wat ben ik blij voor je meid!
sophie hoe is het met jou meid?
Tijger, wat maak je me nou meid!
Jaaaaaaaa! Gefeliciteeeeeerd!
He he, eindelijk weer iemand in dit topic!
Als we de statistieken mogen geloven, nu nog 2 dames he? Sophie? Jij hoort daar ZEKER bij hoor!!!
Tijger, de hond en Amy zijn onafscheidelijk, echt waar. Die twee hebben zo’n plezier samen - heel erg leuk om te zien hoe ze elkaar vermaken!
Sophie, thanx meid. Hoop dat ik dat ook zsm over jouw kindje kan zeggen mop! Gun het je zo ontzettend verschrikkelijk erg!
111 ik hoop dat mij hond ook de kleine gaat accepteren als het zover is… :oops: Ik heb al tegen Raim gezegd dat ze overal bij betrokken moet worden wat er hier in huis gaat gebeuren…
Hebben we met het verhuizen ook gedaan en nu voelt ze zich hier al helemaal thuis…
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven :oops:
Heb ook (nog ) kwaaltjes, niet misselijk ofzo, moet alleen super veel plassen …
tja moet eerlijk bekennen dat dit soort berichten erg pijnlijk zijn…
ben natuurlijk super blij voor tijger dat weet ze ook :-*
maar blijft natuurlijk pijnlijk…
ben zo ongeveer als eerste in dit topic en blijf ook als laatste over zo ongeveer…maar ja denk altijd maar onze tijd komt nog wel
Eventjes inbreken.
Lieve Sophie, jullie tijd komt zeker weten nog!!!
Ik gun het jullie zo ontzettend, vooral als ik zie hoe jullie met onze Naat omgaan en daarvan genieten. Doet mij dan pijn voor jou :hug: :hug:
Zaterdag maar even een extra knuffel voor jou :hug:
Enne Tijger gefeliciteerd!!!
Sophie :hug: sorry dat ik zo enthousiast reageer.
Ik ga heel hard duimen dat 2010 ook jullie jaar word.
Marieke_5000 : dank je wel…
tijgertje gefeliciteerd meid, eindelijk! :dance:
sophie ik hoop zo dat 2010 ook jullie jaar mag worden :hug: :-
ik weet hoe je je voelt :-
gekke tijger je moet je enthousiasme niet voor je houden voor mij al schreeuw je het van het beeldscherm af!!! ben onwijs blij voor je :-* :-
marieke bedankt lieffie…ja ik geniet er erg van om voor jullie meisje te zorgen!!! :- :-* :-*
Tijger, GEFELICITEERD!! Dat wordt een spannende (maar vooral leuke) tijd!! :thumbup:
Sophie, kan me voorstellen dat elke blijdschap hier jou als een pijnscheut treft, hoe blij je ook bent voor die persoon. Ik hoop echt dat dit jullie jaar wordt, het is je zo gegund (maar ja, daar ‘koop’ je verder niets voor dat snap ik ook wel). :-*
sophie tis je zo gegund meid :-*
en als het 2010 niet wordt dan hopelijk 2011!!
het wordt ooit ons jaar :mrgreen:
Lieve Sophie, natuurlijk ben je blij voor Tijger - net als voor elke zwangerschap hier. Maar daarnaast is het heel erg confronterend en pijnlijk voor jouzelf! Dat mag je zeker zeggen hoor meid, dat is ook alleen maar logisch.
Wij hier gunnen het je allemaal zo, het móet haast gaan lukken de eerstvolgende keer! En laat dat dan ook nog in 2010 zijn…
jullie zijn lieffies :inlove:
dank voor deze woorden meiden :-* :-* :-* :-*
@sophie wrote:
jullie zijn lieffies :inlove:
dank voor deze woorden meiden :-* :-* :-* :-
jij bent gewoon een kanjer en verdiend deze woorden! ik heb echt zoveel respect voor jou hoe jij doorzet in alles ik scrhrijf niet zo actief meer mee maar denk vaak aan je meid :-
Lieve Sophie ,
:hug: :hug: :hug:
Dit wordt ook jullie jaar !
Jullie zijn de volgende…
:oops: :oops: :oops:
ja mag wel eens he
ik heb even een weblog gemaakt zie mijn www hopelijk als ik het allemaal zo op papier zet kan ik het wat verwerken
lieve sophie, ik heb je verhaal gelezen, heftig hoor wat jullie meegemaakt hebben :hug: hopelijk helpt het je door het op te schrijven :-* :-*